Cumu l'epidemie di Coronavirus si prevede di cuntinuà

Cumu l'epidemie di coronavirus hè prevista per continuà
Cumu l'epidemie di coronavirus hè prevista per continuà

A maiò parte di i casi chì anu persu a vita sò persone di più di 65 anni cù malatie croniche o persone cun immunità bassa. "Pacienti cù pulmone cronica, diabete, altri prublemi d'urgani, quelli chì ricevenu chimioterapia o altre ragioni, è quelli chì usanu droghe. sò in più risicu. Queste persone anu da esse u più attente pussibule ".

Ancu s'è a rata di morte hè bassa, sta tendenza ùn deve esse fiducia. "Hè un virus chì a capacità di passà da persona à persona pò cambià in ogni mumentu, aumentà in ogni mumentu, è minaccia a struttura genetica umana, per quessa ùn hè micca desideratu. L'epidemie pò cresce è a rata di morte pò aumentà ".

A cura deve esse presa in cuntattu cù e persone chì venenu da a Cina, ma duvemu sapè chì micca tutti i Cinesi sò infettati, in particulare quelli chì ùn sò micca stati in Cina per un bellu pezzu.

C'È UN TRATTAMENTE PER A MALATTIA ?

A data, ùn ci hè nisuna droga chì hè stata dimustrata per esse efficace contr'à i coronavirus. Per questu mutivu, i trattamenti sò dati à i pazienti per riduce e so lagnanze è per sustene e funzioni di l'urgani deteriorate, se ne. E persone chì anu viaghjatu personalmente in Cina in l'ultimi 14 ghjorni o anu avutu un cuntattu strettu cù qualchissia chì hà viaghjatu in u nostru paese duveranu dumandà à l'istituzione di salute più vicina s'ellu anu sintomi cum'è febbre, tosse è distress respiratoriu.

Chì sò i modi per prutegge da u virus ?

  • I malati chì sò stati diagnosticati cun coronavirus ponu esse infettati quandu avemu avvicinatu più di un metru. I malati ùn deve esse avvicinatu quantu pussibule. Per prevene questu, i malati ùn deve micca esce in publicu quantu pussibule, è s'ellu anu da esce, duveranu portà una maschera.
  • Evite stringhjendu a manu è abbracciate troppu.

METU DI PREVENZIONE DA FACTORS ESTERNI

  • Quandu tossimu o starnutemu, duvemu starnuti o tossi in u nostru bracciu si ùn avemu micca un tissutu cun noi. Questu hè un metudu di prutezzione micca solu per u coronavirus, ma ancu per altri friddi è gripe.
  • L'igiene di e mani hè assai impurtante. Avemu da lavà e mani appena ghjunti in casa da fora. Hè necessariu di lavà trà i ditte, a parte suprana di a manu, a palma cù sapone è assai acqua quant'è pussibule, è poi secca. Ùn hè micca solu acqua.
  • Quandu simu fora durante u ghjornu, avemu bisognu di disinfettanti di e mani chì ùn necessitanu micca acqua cun noi. Hè utile à aduprà disinfettanti appena avemu finitu u nostru travagliu, mentre viaghjà in u metro, in l'autobus, mentri shopping à u mercatu.

MISURE IN ZONI PUBBLICI

  • Si deve esse ventilatu spessu.
  • A pulizia di a superficia deve esse datu impurtanza. S'ellu hè sguassatu duie volte à ghjornu, stu numeru deve esse radduppiatu. Questu hè ancu applicà à a casa.
  • I disinfettanti per e mani duveranu esse dispunibili in questi lochi.

VAI À L'OSPITALU IMMEDIATAMENTE

  • In più di i sintomi di a gripe è di u friddu, i ghjovani chì ùn anu micca una malatia duveranu cunsultà un duttore quandu anu mancanza di respirazione.
  • Quelli chì anu cancru, malatie renali, trasplante di cori, è quelli chì ricevenu trattamentu chì supprime u sistema immune duveranu andà immediatamente à l'uspidale, ancu cù i sintomi normali di a gripe.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*