E persone di più di 65 anni è quelli cù disordini cronichi sò pruibiti di esce

circular di luttu
circular di luttu

U Ministeru di l'Internu hà dettu chì da 24.00 sta sera, quelli di 65 anni è più è quelli cù malatie croniche sò limitati à abbandunà e so residenze è vaghjime in spazii aperti cum'è parchi è giardini.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Interior, "Da 24.00 à mezzanotte sta notte, i nostri citadini di 65 anni è più è quelli chì anu malatie croniche sò permessi di esce da a so residenza è vagare in spazii aperti cum'è parchi è giardini, articulu. 11 di a Legge di l'Amministrazione Pruvinciale è l'Articulu 27 di a Legge di Salute Pùbblica, limitata in u scopu. dichjarazione hè stata data.

In cunfurmità cù a circular publicata, un gruppu di sustegnu suciale serà creatu per i bisogni di i più di 65 anni. Quelli chì sò stati pruibiti 112, 155, 156Vi farà cunnosce i so bisogni. L'unità di l'infurzazioni di a lege è i funzionari publichi travaglianu per i bisogni.

MINISTERE DI CIRCUIT INTERNI

U Ministeru di l'Internu hà mandatu una circular à 81 Governatori Pruvinciali nantu à "Restrizione / pruibizione di abbandunà a residenza" per quelli di 65 anni è più è quelli cù malatie croniche.

In a circular, i citadini di 65 anni è più, quelli chì anu un sistema immune bassu, è quelli cù malatie pulmonari croniche, asma, COPD, malatie cardiovascular, renali, ipertensione è malatie di fegatu, è quelli chì utilizanu droghe chì deterioranu u so sistema immune, duveranu. lascià a so residenza à 24.00 oghje, in spazii aperti, Sò stati ristritti da marchjà intornu à i parchi è viaghjà cù trasportu publicu, è eranu pruibiti di esce.

* In casu di necessità, in particulare i citadini di 65 anni è più chì campanu soli è ùn anu micca parenti per risponde à i so bisogni è quelli chì anu malatie croniche ùn deve micca esse vittime; Per risponde à i so bisogni basi, u Gruppu di Supportu Soziale Vefa di più di 65 anni serà furmatu sottu a presidenza di i guvernatori / sottu-governatori. *

Said Group; Capu di a pulizza provinciale / distrettuale, cumandante di gendarmeria provinciale / distrettuale, rapprisentanti di l'istituzioni publiche è l'urganisazione da esse determinate da i guvernatori / sottu-governatori, amministrazioni lucali, AFAD, Crescent Rossu è organizzazioni non governamentali chì ponu esse necessariu.

* E misure necessarie seranu pigliate da i guvernatori in e pruvince è i guvernatori di u distrittu per risponde à tutti i bisogni basi, in particulare a salute, di i nostri citadini di 65 anni è più è cronicamente. I nostri citadini, chì sò stati ristritti / pruibiti di lascià a so residenza, puderanu signalà i so bisogni via i numeri 112, 155, 156. Per risponde à queste chjamate è pruduce i servizii necessarii, seranu assignati abbastanza ufficiali publichi / squadre è veiculi, principalmente unità di l'infurzatori di a lege. "

A circular mandata da u Ministeru di l'Interior cù 81:

"A causa di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Covid-19), chì hè estremamente periculosa per a vita umana in u nostru paese, cum'è in parechji paesi, a perdita di vita è u numeru di casi cuntinueghjanu à aumentà in u mondu sanu.

U principale fattore di risicu in l'epidemie di Covid-19 hè u contagiu altu / rapidu di u virus in i spazii suciali è quelli di 65 anni è più, sistema immune bassu, malatie pulmonare cronica, asma, COPD, malatie cardiovascular, renali, ipertensione è epatiche. , è quelli chì anu disordini di u sistema immune, chì minaccia a vita umana creendu gravi prublemi di salute nantu à e persone chì utilizanu droghe disrupting.

Per impedisce a diffusione di sta epidemie è minaccia a vita di i nostri citadini cù tutte e so istituzioni, u nostru statu piglia parechje misure, soprattuttu piantà l'attività di i lochi publichi à u puntu di fornitura di bisogni essenziali, è in questu cuntestu, determina e regule da seguità è li sparte cù i nostri citadini.

Hè di grande impurtanza chì tutti i nostri citadini, senza eccezzioni, rispettanu e misure pigliate per prevene l'epidemie u più prestu pussibule.

Tuttavia, i nostri citadini di 65 anni è più è i nostri citadini cù e malatie croniche sopra citate sò in grande risicu, ma sò implicati in a mobilità suciale; Si riuniscenu in spazii publichi è parchi, è cuntinueghjanu à purtà un risicu per elli stessi è per a salute publica viaghjendu in trasportu publicu ancu s'ellu ùn hè micca ubligatoriu.

A continuazione di sta situazione crea un risicu seriu in quantu à i nostri citadini di 65 anni è più è i nostri citadini cù malatie croniche, in quantu à a so propria vita è a salute publica, è a diffusione di l'epidemie; Aumentendu u numeru di casi è a necessità di trattamentu, pruvucarà un seriu deterioramentu di a salute publica è l'ordine publicu cù u risicu di i nostri citadini perde a so vita.

I mutivi spiegati sopra, in linea cù i cunsiglii di u Ministeru di a Salute è u Cumitatu Scientificu, da i guvernatori pruvinciali, in u scopu di l'articulu 11/C di a Legge di l'Amministrazione Pruvinciale è l'Articuli 27 è 72 di a Legge di Salute Pública; Dopu à 21.03.2020 di u 24.00, e decisioni necessarie devenu esse pigliate immediatamente per pruibisce à i nostri citadini di 65 anni è più, è ancu à i nostri citadini cù malatie croniche, di esce da a so residenza, vagare in spazii aperti, parchi è viaghjà in publicu. i veiculi di trasportu, è li pruibisce di esce per e strade.

Dopu chì e decisioni sopra citate entranu in vigore;

"1- In casu di bisognu, in particulare i nostri citadini di 65 anni è più chì campanu soli è ùn anu micca parenti per risponde à i so bisogni è quelli chì anu malatie cronica ùn deve esse vittime; Per risponde à i so bisogni basi, un Vefa Social Support Group di più di 65 anni serà furmatu sottu a presidenza di i guvernatori / guvernatori di distrittu.

2- U gruppu sopra citatu; Capu di a pulizza provinciale / distrettuale, cumandante di gendarmeria provinciale / distrettuale, rapprisentanti di l'istituzioni publiche è l'urganisazione da esse determinate da i guvernatori / sottu-governatori, amministrazioni lucali, AFAD, Crescent Rossu è organizzazioni non governamentali chì ponu esse necessariu.

3- E misure necessarie seranu pigliate da i guvernatori in e pruvince è i guvernatori di u distrittu per risponde à tutti i bisogni basi, in particulare di salute, di i nostri citadini di 65 anni è più è cronicamente. I nostri citadini, chì sò stati ristritti / pruibiti di lascià a so residenza, puderanu signalà i so bisogni via i numeri 112, 155, 156. Per risponde à queste chjamate è pruduce i servizii necessarii, seranu assignati abbastanza ufficiali publichi / squadre è veiculi, principalmente unità di l'infurzatori di a lege.

E decisioni necessarie duveranu esse pigliate prontamente da i Governatori / Sottogovernatori in quantu à e misure sopra menzionate, a coordinazione necessaria cù i funzionari di unità / istituzioni pertinenti per evità ogni interruzzione in a pratica è per causà lagnanza. Si prega di ùn fà micca ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*