Dolmuse, minibus è taxi chì travaglianu in u trasportu di passageri in Mersin è trà i distretti sò disinfettati

I minibus è i taxi chì travaglianu in u trasportu di passageri in a cità è trà i distretti di Mersin sò disinfettati.
I minibus è i taxi chì travaglianu in u trasportu di passageri in a cità è trà i distretti di Mersin sò disinfettati.

A Municipalità Metropolitana di Mersin cuntinueghja e so attività di disinfezione per prutege a salute publica contr'à u virus Corona (COVID-19), chì hè apparsu in Cina è si sparse in u mondu sanu, è hè statu vistu recentemente in u nostru paese.

Mentre disinfetta è inspecciona l'autobus publichi è i lochi di cultu utilizati da parechji citadini durante u ghjornu, u Metropolitanu cuntinueghja queste operazioni in rutina. In più di l'autobus publichi, Mersin Chamber of Drivers and Automobile Drivers, sottu a guida di u Metropolitanu, hà iniziatu prucessi di disinfezione per tutti i minibus è i taxi commerciali per pulizziari tutti i veiculi di trasportu alternativu chì i residenti di Mersin usanu spessu durante u ghjornu. Mentre un totale di 200 veiculi sò stati disinfettati, i prucessi di disinfezione sò stati iniziati per 1000 taxi.

I veiculi seranu disinfettati è inspeccionati periodicamente.

I prucessi di disinfezione di minibus è taxi cummirciali utilizati da parechji citadini seranu realizati periodicamente. E squadre affiliate à u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana realizanu a supervisione di sti prucessi, chì sò realizati per prutege a salute publica. E penalità saranu applicate à i veiculi chì ùn anu micca una etichetta chì indica chì u prucessu di disinfezione hè statu realizatu. I veiculi di trasportu publicu ùn accettanu micca i passageri in piedi per impediscenu i citadini di cuntattate l'un l'altru è per evità possibili rotte di trasmissione di virus.

Giallu: "Avemu da prutege e persone chì entranu in i nostri veiculi"

Dichjarà chì anu iniziatu una campagna per spruverà tutti i minibus è i taxi, u presidente di Mersin Chamber of Drivers and Automakers, Veysel Sarı, hà dettu: "Inseme, sprucemu tutti i nostri veiculi per guarantisce a salute di e persone chì si mettenu nantu à i nostri veiculi. Cerchemu di rializà u nostru duvere. Di sicuru, a nostra municipalità hà un grande sustegnu per noi quì. Avemu avutu chì eramu sempre cun noi in a furmazione di sti travagli. Vogliu ringrazià u nostru Sindaco Vahap Seçer, u Vice-Segretariu Generale Olcay Bey, u nostru Capu di Dipartimentu di Trasportu Ersan Bey, è i nostri dirigenti separatamente. Avemu da prutege e persone chì entranu in i nostri veiculi, simu cuscenti di quessa. Oghje a mettemu in pratica inseme. 200 di e nostre vitture seranu spruzzate. Avemu messu i nostri 1000 taxi à l'agenda, è i cuminciamu avà ", disse.

Zekeriya Özmüş, Direttore Diputatu di u Dipartimentu di Pulizia di u Traffico di u Dipartimentu di Pulizia, hà dichjaratu chì e misure necessarie sò state pigliate per prutege a salute publica è chì i prucessi di pulizia è di disinfezione sò stati realizati, è hà dettu: "Avemu ancu pigliatu e precauzioni necessarie in quantu à tutti i publichi. i veiculi di trasportu, è cuntinuemu u nostru travagliu. A salute publica hè impurtante. Faremu tuttu ciò chì hè necessariu, manu in manu, inseme ", disse.

Coşkun Ertingü, Direttore di u Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME), chì hà dichjaratu chì i travaglii di disinfezione di i veiculi di trasportu publicu chì servenu in a Municipalità Metropolitana di Mersin cuntinueghjanu periodicamente, hà dettu: "Avemu veramente attraversu un periodu sensibile. L'avvenimentu di disinfezione hè assai impurtante per u nostru populu. Credu chì e misure necessarie seranu pigliate per via di u virus, sia in trasportu publicu sia in autobus publichi privati. Vogliu ringrazià i mo amichi chì sò quì, soprattuttu nantu à questu tema ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*