I residenti di Eskişehir sò avvistati cù l'imaghjini di distanza suciale in u trasportu publicu

I residenti di Eskisehir sò avvistati cù l'imaghjini di distanza suciale in u trasportu publicu
I residenti di Eskisehir sò avvistati cù l'imaghjini di distanza suciale in u trasportu publicu

A municipalità metropolitana di Eskişehir, chì piglia parechje misure contr'à l'epidemie di virus corona in tram è autobus, attribuisce una grande impurtanza à a salute di i citadini chì anu da viaghjà in trasportu publicu. In questu cuntestu, mentre chì i disinfettanti di e mani sò posti in tutti i veiculi, i citadini sò ancu avvisati cù visuale nantu à a distanza suciale.

A Municipalità Metropolitana, chì implementa risolutamente u Pianu d'Azione Anti-Corona Virus in Eskişehir, cuntinueghja à aumentà e misure in u trasportu publicu, chì pone un grande risicu. Cù a circular publicata da u Ministeru di l'Affari Interni, i citadini sò avvistati di a distanza suciale cù l'annunzii affissati nantu à i sedi in tram è autobus chì ùn portanu micca più di a mità di a capacità di i veiculi. Per chì duie persone ùn si pusanu micca vicinu à l'altru nantu à i tram, a mità di i sedi dicenu: "Per piacè ùn pusate micca in questu sediu per a vostra salute. Mantene a vostra distanza!" Dichjarà chì l'avvirtimenti sò stati publicati, i funzionari di a Municipalità Metropolitana anu dichjaratu chì i citadini sò stati avvisati chì duverebbe definitivamente usà disinfettanti per e mani quand'ellu si scendeva è scendeva da i veiculi.

Dichjarà chì l'annunzii informativi nantu à u virus corona sò stati publicati in i veiculi è à e tappe, i funzionari anu dichjaratu chì ci era una diminuzione di quasi 80% in u numeru di passageri è ringrazianu a ghjente di Eskişehir chì hà seguitu a chjama "Stay at Home". .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*