I Tramways Akçaray sò disinfettati ogni ghjornu contr'à Coronavirus

I tram di Akcaray sò disinfettati ogni ghjornu contr'à coronavirus
I tram di Akcaray sò disinfettati ogni ghjornu contr'à coronavirus

TransportationPark, unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, hà pigliatu parechje precauzioni per via di u coronavirus chì si hè spargugliatu in u mondu di pocu tempu, chì permette à i citadini di viaghjà in un ambiente più pulitu è ​​igienicu in u tram. In questu cuntestu, e squadre di TransportationPark, chì puliscenu è disinfettanu i tram di Akçaray ogni ghjornu, realizanu ancu una pulizia di l'aria condizionata pianificata è cuntinua per chì i passageri ponu viaghjà in un ambiente pulitu è ​​di alta qualità di l'aria.

U FILTRU DI POLENA CAMBIA OGNI SETTIMANA

Un altu livellu di impurtanza hè datu à a pulizia in i tram di Akçaray operati da TransportationPark. Mentre 18 ​​filtri di polline in 360 tramvii chì circulanu nantu à a linea Akçaray cambiavanu in 15 ghjorni, hà cuminciatu à cambià ogni 7 ghjorni cù e misure pigliate dopu à i casi di coronavirus visti in Turchia. In questu modu, qualsiasi cundizioni climatichi cattivi chì ponu accade in u veiculu sò impediti è i citadini sò furniti cun un viaghju pacificu è sicuru.

DISINFECTE CON ULTRAVIOLE

U sistema di pulizia di punta hè adupratu in i tram. A disinfezzione hè realizata cù u sistema di lampa ultravioleta pusatu in i ventilazioni. Cù a tecnulugia di luce ultravioletta, i batteri è i microorganismi in l'aria sò filtrati è distrutti prima chì i passageri ghjunghjenu in e cabine in quale viaghjanu.

DISINFECTED TODAY DAY

I tram di Akçaray sò disinfettati in dettagliu ogni ghjornu per chì i citadini ponu viaghjà in un ambiente sterilizatu. I punti più tocchi nantu à i tramvii, chì sò puliti internamente è esternamente, sò puliti soprattuttu meticulosamente. Maniglie, pomelli, sedili, poggiatesta, finestre è pavimenti sò puliti ogni ghjornu. Durante u ghjornu, i punti più tocchi da e squadre di pulizia sò puliti unu per unu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*