I veiculi di trasportu publicu sò disinfettati ininterrottamente in Bursa

coronavirus cambia da bursa metropolitana
coronavirus cambia da bursa metropolitana

U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, chì hà participatu à a trasmissione in diretta nantu à i cunti di e social media è hà rispostu à e dumande di i citadini, hà dettu chì, cum'è a municipalità metropolitana, travaglianu 19 ore à ghjornu, 7 ghjorni à settimana per prutege a ghjente di Bursa. u virus covid-24 (coronavirus) chì affetta u mondu sanu. Dichjarà chì a Turchia hè stata unu di i primi paesi à piglià l'azzione anticipata contr'à l'epidemie chì emerge in Wuhan, Cina è hà devastatu u mondu, è chì, cum'è Bursa, anu pigliatu u prublema seriamente da u primu mumentu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Da u ferraghju. , misure impurtanti sò state pigliate in tuttu u paese in u scopu di a lotta contru coronavirus. "Femu grandi sforzi per rispettà cumplettamente l'istruzzioni chì ci sò datu da l'autorità competenti, in particulare a nostra Presidenza", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà scontru cù i citadini attraversu i so cunti suciali è hà rispostu à e dumande. Participendu à a trasmissione in diretta da a residenza presidenziale ufficiale, u sindaco Aktaş hà infurmatu i citadini nantu à l'attività realizate in Bursa contr'à u coronavirus.

U travagliu cuntinuu di disinfezione

U sindaco Alinur Aktaş hà dettu chì, cum'è a municipalità metropolitana, anu implementatu parechje pratiche diverse in Bursa, da i travaglii di disinfezione à i servizii in linea, in u scopu di luttà contra l'epidemie. Per prevene a diffusione di l'epidemie, anu travagliatu 18 ore à ghjornu, 54 ghjorni à settimana, cù 10 veiculi, 54 persone, 6 atomizzatori posteriori, 3 pompe posteriori, 4 ULV manuali elettrici, 7 macchine soffiatori di nebbia è 24 pulverizers, è disinfettatu ogni parte di a cità. Dichjarà chì anu fattu cusì, u sindaco Aktaş hà dettu: "In u scopu di u travagliu, avemu realizatu travaglii di disinfezione in metro è autobus, veiculi di trasportu publicu, istituzioni è urganisazioni pubbliche, musei, moschee, tombe. , bazars, osterie, mercati di distrittu, terminali è scole. E zone di usu di ogni ghjornu cum'è e fermate di l'autobus è di u sistema ferroviariu, i passaggi sotterranei è i passaggi superiori, è i parcheggi sò ancu sottumessi à una applicazione simile. Un totale di 898 spazii (621 ettari), cumprese 1519 spazii aperti è 945 chjusi, sò stati spruzzati. "Continuemu questi studii senza interruzzione", disse.

Lotta incessante contr'à u virus

U sindaco Aktaş hà dichjaratu chì furnenu constantemente infurmazioni è avvirtimenti annantu à coronavirus "via stampa stampata è media visuale, Internet è e social media". Enfatizendu chì l'avvenimenti pianificati, riunioni, cunferenze, corsi di furmazione, accademii, campi di ghjuventù, mostre, cinema, teatri, sport invernali è tutti l'altri avvenimenti sò stati annullati in u scopu di a lotta contru l'epidemie, u sindaco Aktaş hà dettu: "In più, 3 ispezioni sò state realizate da a pulizza in 82 ghjorni contr'à l'opportunisti chì anu applicatu prezzi esorbitanti. " è 49 prucedure sò state realizate. Hè statu decisu di ùn cullà l'affittu da l'imprese chì sò inquilani di a municipalità è e so filiali durante u prucessu. I tagli d'acqua sò stati temporaneamente elevati da BUSKİ finu à u 1 di maghju di u 2020. I banchi in i spazii cumuni sò stati eliminati per assicurà a distanza suciale è impedisce l'usu. U persunale di a salute hè stata furnita cù trasportu è parcheghju gratuiti. "Avemu infurmatu in permanenza à i nostri citadini chì duveranu stà in casa quant'è pussibule è chì quelli di più di 65 anni è quelli chì anu malatie croniche ùn anu mai esce", disse.

"State in casa. "A vita si mette in casa"

Dichjarà chì in u scopu di u prucessu, pruvemu à risponde à e richieste di i citadini ininterrottamente per mezu di e linee telefoniche Alo 153, 444 16 00 è 0224 716 1155, u sindaco Aktaş hà dettu: "I nostri squadre furnenu servizii in 17 distretti per scuntrà i servizii. bisogni di i nostri amichevuli animali randagi. L'aiutu suciale è i servizii di pasti caldi sò furniti ininterrottamente à i nostri citadini in bisognu. E dumande di ritirata di u salariu di i nostri citadini chì sò in curfew sò soddisfatte. L'ispezioni sò state realizate à i nostri rivenditori BESAŞ è hè statu furnitu un supportu disinfettante gratuitu. U numaru di viaghji BUDO hè stata ridutta da 28 à 8 à settimana. In cunfurmità cù a circular, i veiculi di trasportu publicu sò furniti cù un tassu di occupazione massimu di 50 per centu per viaghju. U numaru di passageri hè stata ridutta à a mità cù l'applicazione di posti à distanza in BUDO è BBBUS. Per passà stu prucessu inseme, "State in casa". "Struvemu d'aiutà à i nostri citadini cù tutte e nostre forze, dicendu" a vita si mette in a casa ", disse.

I studienti è i zitelli ùn sò micca scurdati

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dichjaratu chì, in u scopu di a lotta contru l'epidemie, i video è i posti divertenti creati per i studienti sò stati spartuti nantu à i cunti di e social media. Nutendu chì cum'è teatri di cità, i servizii sò furniti à i citadini è i zitelli nantu à u palcuscenicu digitale, u sindaco Aktaş hà dettu: "L'accettazione di i visitatori in u zoo hè stata temporaneamente sospesa. In ogni casu, hè assai pussibule di fà una visita digitale à u zoo cù càmera in linea. E nostre biblioteche sò temporaneamente chjuse. www.kutuphane.bursa.bel.tr Hè pussibule di prufittà di 22 mila libri registrendu à. "Mandemu ancu libri per adulti è zitelli per leghje à e famiglie chì stanu in casa", disse.

A dumanda Alo-153 da u sindaco Aktaş

U sindaco Aktaş hà ancu fattu una dumanda à i citadini in a trasmissione in diretta. Dumandendu à i so seguitori di ùn mantene micca i call center inutilmente occupati, u sindaco Aktaş hà dettu: "Mentre implementendu i servizii chì vi furnemu, dumandemu di ùn mantene micca e linee chì chjamate Alo 153, 444 16 00 è 0224 716 11 55 inutilmente occupate. . I nostri culleghi chì travaglianu in u call center rispondenu più di 5 mila chjamati ogni ghjornu. Ricevemu chjamati da e persone chì volenu bevande alcoliche, da e persone chì volenu cambià l'oliu di l'auto, è da e persone chì volenu ghjurnali cù assai puzziche mentre cercanu di risponde à i bisogni basi di i nostri citadini di più di 65 anni. Questa hè a mo dumanda da voi per ùn interrompe u nostru travagliu intensu è freneticu in quale compitemu cù seconde. Ti ringraziu per esse rispettu di e decisioni pigliate cun grande cura. Vogliu ancu ricurdà à u nostru populu di ùn fidà micca di i scammers chì chjamanu i nostri populi in nome di a municipalità è dicenu chì scansaranu è disinfettaranu e so case per virus. "Cresceremu più forte è passeremu stu prucessu inseme", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*