A ricezione di i passageri in piedi hè pruibita in u trasportu publicu in Gaziantep

In gaziantep, l'accolta di passageri in piedi in u trasportu publicu hè impedita
In gaziantep, l'accolta di passageri in piedi in u trasportu publicu hè impedita

In u scopu di a lotta contr'à u virus Corona (COVID-19), realizata cumuna da a municipalità metropolitana di Gaziantep è u dipartimentu di polizia provinciale di Gaziantep, i passageri in piedi sò impediti di piglià passageri in veiculi di trasportu publicu urbanu per assicurà chì i citadini rispettanu l'isolamentu suciale. regule.

Mentre e misure è e misure sò aumentate in u scopu di u virus Corona, chì hà iniziatu à u livellu regiunale in a Republica Populare Chine è si trasforma in una epidemia glubale in pocu tempu, a Turchia travaglia ancu dura per eliminà a pussibilità di a diffusione di l'infezzione. In questu cuntestu, in cunfurmità cù a circular emessa da a Presidenza, in cooperazione cù u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, u Dipartimentu di Pulizia Provinciale di Gaziantep, i passageri in piedi sò impediti di piglià passageri in veiculi chì furniscenu servizii di trasportu publicu à i citadini in a cità.

Supportendu l'ispezioni realizate sottu a coordinazione di u Dipartimentu di Pulizzia Pruvinciale cù a so squadra di 60 persone, a Municipalità Metropolitana hà per scopu di assicurà chì i citadini anu un viaghju più tranquillu, riducendu u risicu di infezzione.

Per d 'altra banda, u cuncettu di distanza suciale, chì hè spessu citatu da u mondu medico, hè d'impurtanza vitale perchè l'epidemie hè facilmente trasmessa da particelle cariche di virus sparse in l'aria da una tosse umana infettata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*