Gratuitu per ISPARK è i travagliadori di a salute di u trasportu publicu

Ispark è trasportu publicu gratuitu per i travagliadori di salute
Ispark è trasportu publicu gratuitu per i travagliadori di salute

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà spartutu missaghji impurtanti per i prufessiunali di a salute chì luttano contr'à i casi di Coronavirus, u numeru di pazienti infettati aumenta ogni ghjornu in u nostru paese. Annunziando chì İSPARK è u trasportu publicu seranu gratuiti per tutti i travagliadori sanitari, İmamoğlu hà dettu: "Avemu duvemu gratitudine à tuttu u persunale di a salute, da i medichi à l'infermiera, chì travaglianu devotamente in istituzioni sanitarie è cumbatte l'epidemie travagliendu ghjornu è notte. "I vostri sforzi elevanu a morale è a guariscenza per tutta a sucità, simu felici di avè voi", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà spartutu missaghji impurtanti nantu à i so cunti di e social media per i travagliadori sanitari chì si battenu contr'à i casi di Coronavirus chì spazzanu u mondu è u numeru di pazienti infettati aumenta ogni ghjornu in u nostru paese.

SERÀ BASTANZA PER MUSTRà E SO CARTE D'IDENTITÀ

Cù u serviziu, chì pò esse adupratu da tutti i travagliadori sanitari chì travaglianu duramente contr'à coronavirus, puderanu aduprà i parcheggi aperti, multipiani è in strada di ISPARK in circa 500 posti, presentendu e so carte d'identità di l'ospitale à u persunale. In i parcheggi in strada, u persunale di a salute deve mustrà a so ID quandu parcheghja. U persunale di l'assistenza sanitaria puderà ancu aduprà u trasportu publicu gratuitamente. U periodu di usu gratuitu di i parcheggi İSPARK è u dirittu di utilizà u trasportu publicu gratuitamente continuerà finu à una nova decisione da a Municipalità Metropolitana di Istanbul.

İMAMOĞLU: "SIAMO GRATI A VOI"

U sindaco İmamoğlu hà ancu publicatu un missaghju per i travagliadori sanitari cù a bona nutizia di İSPARK. In u so messagiu, İmamoğlu hà dettu: "Devemu gratitudine à tuttu u persunale di salute, da i medichi à l'infermiera, chì travaglianu devotamente in l'istituzioni sanitarie è luttano contr'à l'epidemie travagliendu ghjornu è notte. "I vostri sforzi elevanu a morale è a guariscenza per tutta a sucità, simu felici di avè voi", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*