Turchi è Stranieri Bayraklı L'ultime 10 informazioni portuali di e navi seranu verificate

L'ultimi infurmazioni portu di i navi chì arrivanu in Turchia seranu verificati.
L'ultimi infurmazioni portu di i navi chì arrivanu in Turchia seranu verificati.

In u trasportu marittimu, Turhan hà dichjaratu chì e valutazioni di risichi sò fatte cù e notificazioni sanitarie fatte da e navi chì arrivanu in i porti in Turchia, è per via di sta valutazione, i navi sò verificati da a Direzzione Generale di Salute per a Frontiera è e Coste di Turchia in l'area di l'ancora portu, è u ducumentu emessu da u medic custiera chì mostra chì ùn ci hè micca prublema in l'entrata di a nave in u paese, disse chì nisun cuntattu hè permessu senza esse disposti.

Dichjarà chì anu aumentatu l'obbligazione di notificazione di l'arrivu di a nave, chì deve esse fatta 24 ore prima di ghjunghje à u portu, à 48 ore, Turhan hà dettu:

"Turchi è stranieri chì entreranu in u nostru paese bayraklı ottenendu l'ultimi 10 infurmazioni portu di i navi, chjamendu à i porti di Cina, Iran, Italia, Germania, Svezia, Paesi Bassi, Francia, Spagna, Danimarca, Norvegia, Belgio, Tailanda, Giappone, Corea di u Sud, Hong Kong è Singapore in l'ultimi porti 10 o i citadini di sti paesi Se a so participazione à a nave hè rilevata in l'ultimi ghjorni 14, l'azzioni necessarii sò realizati in coordinazione cù a Direzzione Generale di Salute di e Cunfini è e Coste di Turchia.

Turhan hà aghjustatu chì da 23:2020 di u 17 di ferraghju di u 00, tutti i passaghji terrestri è ferroviari trà Turchia è Iran sò stati fermati è anu spustatu u trasportu stradale da l'Iran à a Georgia in modu chì u cummerciu ùn sia micca interrottu.

Permisu di spedizione per i veiculi cù documenti D2 è B2

Dichjarà chì i prucessi di disinfezione è di pulizia sò constantemente realizati in i veiculi di trasportu publicu cum'è i Treni d'Alta Velocità (YHT) è a linea Marmaray, Turhan hà dettu: "Cù l'annunziu chì e scole sò stati in vacanze ieri, a densità di passageri hà cuminciatu à esse sperimentata. à i terminal di l'autobus. Avemu permessu di i veiculi cù certificati D2 è B2 per fà spidizioni per chì i nostri citadini ùn diventenu micca vittimi. Cusì, elimineremu ancu a densità ". disse.

Turhan hà dichjaratu chì i voli supplementari sò stati messi nantu à i servizii di Treni d'Alta Velocità Ankara-Istanbul è Istanbul-Ankara u 13,14, 15 è 14 di marzu è hà dettu: "Avemu messi vagoni supplementari nantu à a linea principale è i treni regiunale. Cusì, avemu creatu una capacità di passageru supplementu di 350 mila XNUMX in treni YHT è regiunale ". disse.

Turhan hà enfatizatu chì anu urdinatu à e cumpagnie d'autobus è à l'imprese in e fermate induve l'autobus si fermanu per piglià ogni tipu di precauzioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*