Nove misure in a lotta contru u coronavirus in Ankara

novi misure in a lotta contru coronavirus in basketball
novi misure in a lotta contru coronavirus in basketball

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja a so lotta efficace in a Capitale pigliandu novi misure contr'à l'epidemie di coronavirus. Mentre Halk Bread Factory maximizeghja e pratiche d'igiene in i punti di vendita, in particulare in l'area di produzzione, esegue meticulosamente u prucessu di disinfezione in i veiculi di serviziu C Plate dopu i veiculi di trasportu publicu, taxi è minibus in tutta a cità, in particulare in istituzioni è urganisazioni pubbliche. U sindaco di a municipalità metropolitana d'Ankara, Mansur Yavaş, hà annunziatu chì a municipalità metropolitana distribuirà cibo à l'animali di strada in cuuperazione cù organizzazioni non governative per risponde à i bisogni alimentari in diminuzione per via di a chjusa di caffè è ristoranti.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja a so attività 7 ore à 24, XNUMX ore à ghjornu, in u scopu di a lotta di e malatie epidemiche in tutta a Capitale.

A causa di l'epidemie di coronavirus, tutte e unità maximizanu e pratiche di igiene unità sottu a coordinazione di u Centru di Gestione di Crisi, mentre introducenu novi misure è misure.

DISTRIBUZIONE ALIMENTARI A I MIGLIORI AMICI

U sindaco di a municipalità metropolitana d'Ankara, Mansur Yavaş, hà annunziatu nantu à i so cunti suciali chì i caffè è i ristoranti chì rispondenu à i bisogni alimentari di l'animali vaganti sò chjusi contr'à u risicu di epidemie, cusì a municipalità metropolitana hà cuminciatu à distribuisce cibo in cuuperazione cù organizzazioni non governative.

Mustafa Şener, Manager Veterinariu è Zoo di a Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà dichjaratu ch'elli anu allughjatu l'animali vaganti raccolti in u Campus Gölbaşı, induve i citadini chì tornanu da Umrah sò tenuti in quarantena, in u Rifugiu di a Municipalità Metropolitana Gölbaşı, i so cuntrolli di salute è e vaccinazioni sò stati fatti. , hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à e misure pigliate:

"Un desk di crisa hè statu istituitu sottu a presidenza di u nostru Governatore di Ankara. In cunfurmità cù a dumanda di u nostru Uffiziu di u Guvernatore, avemu purtatu 16 animali vaganti in l'area di quarantena à u nostru rifugiu per l'animali inseme cù a municipalità di Gölbaşı è cù a cunniscenza di i nostri vuluntarii, per impediscenu di avè prublemi di salute, in particulare di nutrimentu, postu chì i nostri i vuluntarii ùn ponu micca entre da l'esternu durante stu prucessu. I cuntrolli di salute sò stati fatti da i nostri veterinari da u primu mumentu chì i nostri animali sò ghjunti. 16 di 6 animali vaganti sò stati castrati. Avemu cuntattatu i vuluntarii chì curanu l'animali in a zona. I nostri vuluntarii ponu vene quandu volenu, alimenta l'animali in a nostra casa di cura è uttene infurmazioni nantu à a so salute. Dopu chì a quarantena hè rialzata, i nostri animali saranu liberati in l'ambiente induve sò stati purtati. I nostri amanti di l'animali ùn deve micca preoccupatu di questu, i nostri animali sò in bona salute è ùn ci hè micca prublema in a so nutrizione. Avemu ancu cuminciatu à distribuzioni alimentari ".

U capu di a Società di Conservazione di a Natura è di l'Animali di l'Università Ankara Hacı Bayram Veli, Damla Karaboya, hà dettu: "Dopu à a dichjarazione di a zona di quarantena, l'animali chì avemu tenutu sò stati trasferiti à Gölbaşı Shelter. À u principiu, avemu avvicinatu cù preghjudiziu, ma avà pudemu vede i nostri cari amichi à Gölbaşı Animal Shelter. Ùn ci hè nunda di male. U so pesu hè bonu, a so salute hè assai bona ", mentri l'amante vuluntariu di l'animali Tenay Yücel hà dettu: "Venu in questu refuggiu per anni. In questu refuggiu, l'anime anu sempre sia manciari secchi è manciari. L'acque sò cambiate regularmente. A vaccinazione hè fatta regularmente, i prucessi di sterilizazione sò fatti immediatamente. Dopu chì u nostru sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà pigliatu u postu, a situazione quì hè megliu. Quelli chì ùn anu micca vistu stu locu parlanu in modu diversu è negativu. A nostra ànima hè sicura quì. A nostra ànima hè assai sana quì. Nimu hà da preoccupassi ", disse.

L'HYGIENE hè altu livellu à HALK EKMEK

Ankara People's Bread Factory hà ancu pigliatu e so misure contr'à coronavirus à u più altu livellu in a fabbrica induve sò pruduciuti pani è prudutti di panetteria, in particulare in i magazzini di vendita, i chioschi Halk Ekmek è i vetri bagel.

Halk Bread Factory, chì hà messu in vigore u Pianu d'Azzione d'Emergenza per a Proteczione da l'Epidemie, hà cuminciatu à misurà a temperatura di u corpu di ogni ghjornu è a febbre periodicamente à u mumentu di l'impiegu di tutti l'impiegati. Halk Ekmek, chì hà aumentatu u numeru di disinfettanti è appesi cartelli d'avvertimentu in punti chjusi, hà fattu ubligatoriu per u persunale di portà maschere è guanti. Halk Ekmek, chì hà chjusu e caffetterie in i so magazzini di vendita, hà cuminciatu à applicà a regula di 1 metru à u puntu di mantene a distanza suciale per a vendita di prudutti di ogni ghjornu.

Dichjarà chì anu priurità a salute publica è a sicurità alimentaria, u direttore generale di Halk Ekmek, Recep Mızrak, hà annunziatu chì anu pigliatu misure strette:

"Avemu preparatu e misure cumposti da 23 articuli. Avemu ancu creatu un Desk di Crisi di Emergenza per monitorà l'applicazioni. Siccomu i nostri impianti di produzzione travaglianu in 3 turni, misuremu a temperatura di u corpu di u nostru persunale chì travaglia in questu turnu à u travagliu. Avemu introduttu prudutti disinfettanti, guanti è maschere à u puntu di igiene. Avemu tracciatu linee gialli à intervalli di 1 metru per prutege a distanza suciale in a nostra tenda di vendita. In questu modu, pruvemu di mantene a distanza trà i nostri citadini entranti ".

A DISINFEZIONE HAI INIZIATA IN VEHICULE DI SERVIZI Cù PLACA C

Dichjarà chì cum'è a municipalità metropolitana di Ankara, anu radduppiatu i prucessi di pulizia è di disinfezione ligati à coronavirus da u primu ghjornu, u capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute Seyfettin Aslan hà dettu chì i veiculi di trasportu publicu sò sottumessi à stu prucessu ogni ghjornu.

Dichjarà chì disinfettanu i veiculi di serviziu C-plate dopu a Metro, ANKARAY, Cable Car, Buses, taxis è minibus, Aslan hà dettu: "Continuemu i travaglii di pulizia è di disinfezione in tutti i veiculi di trasportu publicu chì sò aduprati intensivamente 7/24. Avemu scontru cù u presidente di Ankara Service Vehicle Operators Chamber of Craftsmen è hà stabilitu un centru. Dopu quì, quandu tutti i nostri veiculi di serviziu C-plate venenu à u centru, a disinfezione cuntinua serà realizata. U Capu di u Dipartimentu di i Trasporti assicurerà ancu u travagliu coordinatu annantu à questu tema. Cum'è a cità metropolitana, pruvemu di fà u nostru megliu per a salute di u publicu 7/24 ". U Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Ali Cengiz Akkoyunlu, hà sottolineatu chì cuntinueghjanu u prucessu di disinfezione di i veiculi cummerciale chì operanu in l'area di rispunsabilità di a Municipalità Metropolitana 7/24, è hà dettu: "Un totale di 10 mila veiculi cummirciali, cumpresi minibus è I taxi cummirciali sò stati disinfettati. Quandu u prucessu di disinfezione di circa 7 veiculi di serviziu hè finitu, un totale di 300 mila veiculi cummerciale seranu puliti.

Tuncay Yılmaz, Camera di l'Artigiani di l'Operatori di Veiculi di u serviziu di Ankara, hà dettu l'impurtanza di u travagliu di disinfezione realizatu da a Municipalità Metropolitana è hà dettu: "Semu in un settore chì trasporta constantemente u persunale, i travagliadori è i funzionari civili in a cità, è simu in pisanti. trafficu ghjornu è notte. A manera di caccià stu periculu hè da a disinfezione è a pulizia. In questu sensu, a Municipalità Metropolitana ci furnisce un serviziu 7/24. Grazie mille ", disse. U driver di serviziu di piastra C İbrahim Aydirek hà ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, mentre Fatih Yıldız hà dettu: "Ringraziemu à a municipalità metropolitana di Ankara per i so servizii. Il s'agissait d'un travail de nettoyage et de pulvérisation qu'il fallait faire » et a exprimé sa satisfaction quant à l'application.

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS DA TAXI E DOLLUS SHOP

Furnisce serviziu in u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale, BELPLAS A.Ş. E squadre di pulizia cuntinueghjanu u prucessu di disinfezione in taxi è minibus ogni ghjornu, cù l'istruzzioni di u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş.

Mentre i travaglii di disinfezione cuntinueghjanu sottu u cuntrollu di e squadre di u Dipartimentu di Pulizzia, Orhan Taşcı, chì travaglia in l'Aerport Taxi Stop, hà dettu: "Vulemu ringrazià u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara per u so sustegnu. Semu assai soddisfatti di a disinfezione di i nostri veiculi. Avemu sparte stu prublema cù i nostri passageri. I nostri passageri ponu aduprà i nostri veiculi cun tranquillità. Hasan Hakan Tagluk, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Esenboğa Taxi Drivers Motor Carriers Cooperative, hà dettu: "Avemu benefiziu di sta applicazione cù u sustegnu di a nostra Municipalità Metropolitana. Avemu un bonu feedback da i nostri passageri nantu à i travaglii. Vulemu chì stu travagliu cuntinueghja. Vulemu ringrazià u nostru sindaco Mansur Yavaş per u so sustegnu ".

Rıfat Çetinkaya, dicendu chì furnenu serviziu à e fermate Sincan Dolmus, hà dettu: "Tutti i nostri veiculi sò stati disinfettati. Mentre esprimendu u mo ringraziu à a nostra municipalità è u sgiò Mansur Yavaş per i so servizii, i cunduttori di minibus chì anu benefiziu di u serviziu anu dettu:

  • Niyazi Bilgic: "Vulemu ringrazià u nostru sindaco Mansur Yavaş per stu serviziu furnitu da a municipalità. Aspittemu a continuazione di i servizii ".
  • Feyzullah Kiziltas: "Vogliu ringrazià a nostra municipalità per stu serviziu".
  • Battaglione Armagan: "Ringraziemu à a nostra municipalità per avè cura di sti prublemi. Cuntinuemu u nostru serviziu in modu sanu ".

NUOVE MISURE SUPPLEMENTARI SONT IN AZIONE

A Municipalità Metropolitana, chì svolge un travagliu di disinfezione ininterrottu in parechji punti da l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche à l'urganisazioni non governamentali, hà pigliatu e seguenti misure supplementari contra u periculu di epidemie:

  • L'"Esami di a Brigata di u focu", annunziati da a Municipalità Metropolitana chì accuminciarà à accettà l'applicazioni u 30 di marzu è si terrà trà u 13 è u 17 d'aprile, hè stata posposta à una data dopu.
  • Per impediscenu à i cummercianti chì utilizanu l'Autobus Pùblicu Privatu (ÖHO) è i Veiculi di Trasportu Pùblicu Privatu (ÖTA) chì operanu in Ankara da esse vittime per via di a diminuzione di u numeru di passageri, a licenza scaduta è i prezzi di l'offerta di linea sò stati posticipati per 2 mesi.
  • In l'edificiu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, l'edificiu di a Direzzione Generale EGO è ASKİ, induve un totale di 4 mila persone serve, eccettu quelli in licenza amministrativa, in u scopu di e misure pigliate contr'à l'epidemie di coronavirus è per prutege a salute di l'impiegati, U persunale chì hà fattu u listessu compitu in a Direzzione Generale Metropolitana, EGO è ASKİ, da u 23 di marzu di u 2020, travaglià cù un sistema di turnu finu à un secondu ordine, assicurendu chì u serviziu publicu hè realizatu senza interruzzione.
  • Per prevene a furmazione di folla è impedisce a diffusione di u virus, e novi applicazioni d'assistenza suciale à a municipalità saranu fatte temporaneamente via i telefoni di cuntattu "(0312) 322 45 47, (0312) 322 11 33 è (0312). 507 37 00" invece di u Centru d'Aiuti Alimentari.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*