Nove Precauzioni pigliate per u Coronavirus in a Capitale

Nove misure sò state pigliate per coronavirus in a capitale
Nove misure sò state pigliate per coronavirus in a capitale

A Municipalità Metropolitana di Ankara era vigilante cù tutte e so unità in u scopu di a lotta contru coronavirus. Cù l'istruzzioni di u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, novi misure sò state messe in vigore. A lucazione ricevuta da i posti di travagliu di a municipalità metropolitana hè stata posposta di dui mesi. Mentre e Case di Compassione sò incluse in u prugramma di travagliu di disinfezione ogni ghjornu, l'estrema di marzu di i Teatri Başkent sò state postponate. Per prevene a furmazione di folla è impedisce a diffusione di u virus, i funerali di i citadini cù i funerali saranu senza aspittà a preghiera di u tempu. squadre di pulizia metropolitana; Cuntinueghja e so attività di disinfezione in musei, istituzioni sanitarie, aule di tribunale, urganisazioni non governamentali, istituzioni pubbliche, case di anziani, centri di cura per anziani, club sportivi, minibus è taxi, in particulare in metro è autobus.

A Municipalità Metropolitana era vigilante cù tutte e so unità per via di l'epidemie di coronavirus.

U Cunsigliu di Coordinazione di a Salute, chì hè statu stabilitu sottu a direzzione di u Vice-Segretariu Generale Mustafa Kemal Çokakoğlu nantu à l'istruzzioni di u Sindaco Metropolitanu Mansur Yavaş, monitora l'attività di disinfezione è sterilizazione in tutta a cità 7/24. A Municipalità Metropolitana, chì si concentra nantu à i studii d'igiene, mette ancu in vigore novi misure una per una.

DA U PRESIDENTE YAVAS, FACILITÀ A LOCAZIONE À I LOCALI DI TRAVAIL

A Municipalità Metropolitana, chì avvisa i citadini attraversu schermi di cità, poster è cartelloni, cumpresi i cunti di e social media, cuntinueghja à implementà novi misure in a lotta contru l'epidemie.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà annunziatu nantu à u so contu di rete suciale chì i crediti in affittu da i posti di travagliu di a municipalità metropolitana sò stati posposti di dui mesi. Cù a decisione presa, i posti di travagliu chì appartenenu à a Municipalità Metropolitana è i so filiali è affiliati sò stati furniti cun facilità di affittu.

NUOVE MISURE È DECISIONI IMPLEMENTATE

A Municipalità Metropolitana, chì hà aumentatu e misure d'igiene per a salute publica; hà inclusu 5 Case di Compassione in Etlik, Rüzgarlı, Varlık, Ulus è Oncologia, induve i pazienti è i so parenti stanu, in u prugramma di disinfezione di ogni ghjornu.

Mentre l'estrema di marzu di i Teatri Capitali sò rinviate à una data dopu, novi misure sò state implementate per prevene a furmazione di folla è impedisce a diffusione di u virus. Mentre i veiculi funerari sò disinfettati, in u scopu di e misure, i funerali di i citadini chì anu funerali seranu sepolti senza aspittà a preghiera di u tempu.

A DISINFECTION E STERILIZATION CONTINUA 7/24

Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale BELPLAS A.Ş. Mentre e squadre cuntinueghjanu à travaglià ghjornu è notte in tutta a cità, facenu ancu u travagliu di disinfezione in veiculi di trasportu publicu, minibus è taxi ogni ghjornu.

Dopu à a sospensjoni di l'educazione trà u 16-30 di marzu cù a decisione di u Ministeru di l'Educazione Naziunale, mentri a densità di passageri diminuite in Metro, ANKARAY, Teleferik è autobus EGO, a Direzzione Generale EGO cuntinueghja a pratica di ogni ghjornu, in particulare in a matina è a sera. ore di serviziu di autobus è numeri.

Mentre Faruk Kalender, Membru di u Cunsigliu di Auditore di a Càmera Generale di l'Automobile è i Conduttori di Ankara, hà dettu: "Ringraziemu à a nostra municipalità per avè cura di a salute di u nostru populu è di i nostri cummercianti di cunduttori è di quelli chì anu cuntribuitu", mentre chì Ahmet Maraşlı, U tassista, chì hà dichjaratu chì i citadini ponu facilmente cullà nantu à i so veiculi grazie à i travaglii gratuiti di disinfezione di a Municipalità Metropolitana, hà dettu: Grazie per stu serviziu. Semu assai soddisfatti di sta applicazione, chì anu fattu cunsiderendu a nostra propria salute è a salute di i nostri clienti ".

U presidente Sincan Drivers and Automobile Drivers Federation, İsa Yalçın, hà ringraziatu u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş per i travaglii di sterilizazione realizati principarmenti à e fermate di minibus, in particulare Güvenpark, Bentderesi è Sincan, è hà dettu:

"A causa di l'epidemie chì hà iniziatu in u mondu, u nostru paese hè minacciatu è attachemu una grande impurtanza à questu. Diu benedica u nostru sindaco. I nostri veiculi sò completamente disinfettati. Quessi sò assai impurtanti in termini di salute, è disinfettaremu ancu i nostri veiculi ".

Mentre i studii d'igiene cuntrullati da e squadre di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana continuanu; E dumande di disinfezione di musei, istituzioni sanitarie, alberghi, tribunali, edifici di organizzazioni non governative, istituzioni pubbliche, case di cura, centri di cura per l'anziani è club sportivi ùn sò micca rifiutati. E squadre di u Dipartimentu di Estetica Urbana realizanu un travagliu meticuloso di pulizia in lochi culturali è storichi, spazii cumuni è spazii di recreazione, in particulare strade, strade è boulevards.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*