Penalità per l'Autobus Publicu chì ùn cunforme micca a Regula di u 50 per centu in Istanbul

Penalità per l'autobus publicu chì ùn rispetta micca a regula per centu in Istanbul
Penalità per l'autobus publicu chì ùn rispetta micca a regula per centu in Istanbul

A causa di l'epidemie di coronavirus, a mobilità urbana in Istanbul hè cascata à 8 per centu. Cù a circular di u Ministeru di l'Interior, a capacità di trasportu di passageri di i veiculi di trasportu publicu hè stata ridutta à 50 per centu. A Municipalità Metropolitana d'Istanbul hà annunziatu chì un pagamentu di supportu serà fattu per l'operatori di Bus Publici Privati ​​chì i so rivenuti ùn copre micca i so costi.

Malgradu questu, un operatore cun avidità di soldi 62 Gültepe-Kabataş Nantu à a linea, hà riempitu l'autobus cù passageri in violazione di a distanza suciale è a regula di u 50 per centu. A Direzzione Generale di l'Operazioni IETT hà iniziatu una investigazione nantu à l'imaghjini arregistrati da un passageru è riflesse à u publicu. In u risultatu di l'esame, hè statu decisu di annullà u certificatu di u cunduttore di u veiculu chì porta passageri in violazione di e regule. U cunduttore in quistione ùn serà più capace di usà alcun Bus Public Privatu o veiculi appartenenti à altre imprese. Inoltre, hè statu decisu di pruibisce u veiculu da a spedizione è di impone una fine à l'operatore.

IETT monitoreghja istantaneamente u trafficu di passageri attraversu u Centru di Tracciamentu di a Flotta. Quandu ci hè una dumanda di passageru nantu à una linea sopra u limitu specificatu, l'azzione hè presa immediatamente per riduce a densità di a linea cù i veiculi di ricambio.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*