Avemu diventatu un core in Erciyes per i nostri 250 Skier Martyrs

Simu diventati un core in erciyes per i nostri martiri skier
Simu diventati un core in erciyes per i nostri martiri skier

In memoria di i nostri suldati chì sò stati martirizzati in Idlib è di tutti i nostri martiri, 250 skiers si sò riuniti in Erciyes per commemorare i nostri martiri sviluppendu a Bandiera Turca, accumpagnata da l'Innu Naziunale è e preghiere. U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. In u prugramma di cummemorazione chì Memduh Büyükkılıç hà ancu assistitu, Erciyes hè diventatu una voce, un core per u nostru Mehmetçik.

In u prugramma di commemorazione tenutu in Erciyes Ski Center è assistitu da centinaie di citadini da dentro è fora di a cità, membri di l'Associazione Kayseri Ski and Snowboard Teachers, i club di sci di Kayseri, l'impiegati di Erciyes A.Ş è l'amatori di sci, circa 250 sciatori anu spiegatu a Bandiera Turca. nantu à a pista lunga 1600 metri. I sciatori chì portanu a Bandiera Turca si sò riuniti cù u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Memduh Büyükkılıç, è i citadini à a fine di a pista. Tandu si fece una stonda di silenziu è si cantava l’Innu Naziunale. Parlendu à u prugramma di commemorazione urganizata per i nostri martiri chì sacrificanu a so vita per a sopravvivenza di u nostru paese, u presidente Memduh Büyükkılıç hà dettu: "Cum'è i zitelli di stu paese, induve siamu, simu adornati cù u sensu di prutezzione di a nostra Bandiera Turca cù u Crescent and Star, a nostra patria, a nostra nazione è u nostru statu per avè i stessi sentimenti naziunali. Chì Diu ùn piglia micca queste bellezze da e nostre mani è cori. Comu sapete, avemu martiri in st'ultimu periodu. Unu di i nostri martiri hè di Kayseri Develi. Ieri, decine di millaie di patrioti, amanti di a bandiera, i nostri citadini chì credevanu veramente chì i martiri ùn sò micca morti, è si sò riuniti quì sperendu l'aiutu di l'intercessione di i nostri martiri, difendenu i nostri valori gridendu, dicendu chì i martiri ùn anu micca. mori, a patria hè indivisibile. Mentre vulemu a misericordia di Diu nantu à i nostri martiri, preghemu ancu pacienza per e so preziose famiglie. Ch'Allah li conceda pazienza è cundolenze à a nostra nazione.

Büyükkılıç hà dettu chì u prugramma di cummemorazione tenutu in Erciyes hè impurtante per l'unità di a nostra nazione: anu creatu un simbulu di unità è di sulidarità, pruteggendu a nostra nazione è ricurdendu i nostri martiri cù misericordia. Ti sò grata. Fortunatamente, simu i figlioli di a Nazione Turca. Hè bè chì simu membri di un tali statu è nazione. Chì Allah Onnipotente ùn ci toglie micca queste bellezze ". disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà dumandatu preghiere per tutti i nostri martiri da quelli presenti à a fine di u prugramma di commemorazione.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*