Ponte Fratellanza trà Izmir è Valencia

ponte fraternu trà Izmir è Valencia
ponte fraternu trà Izmir è Valencia

L'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu hà aghjustatu un novu à i viaghji di cummerciale internaziunali chì urganizeghja per aumentà e cunnessione cù u mercatu internaziunale di i so membri è per cuntribuisce à a so capacità d'esportazione. EGİAD Cù a participazione di i membri di u Cunsigliu di Amministrazione è l'iniziativa di a Cummissione di Relazioni Internaziunali è di Cummerciu Esteru, u sicondu viaghju d'oltremare di stu periodu hè statu urganizatu à Madrid, a capitale di Spagna, è Valencia, a cità portu più grande di l'Occidenti. Mediterraniu.

U Dipartimentu di Relazioni Estere è Turismu di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà participatu per a prima volta. EGİAD à u viaghju d'affari, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer è a so squadra hà participatu ancu. I primi passi sò stati fatti per firmà un protokollu di città fraterna trà Valencia è İzmir, durante u viaghju induve sò state fatte riunioni è cunnessioni riguardanti diversi settori, in particulare energia, machini, logistica, cunsulenza è turisimu.

EGİAD Vicepresidente Alp Avni Yelkenbiçer, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione Cem Demirci, Presidente di a Cummissione di Relazioni Internaziunali Erkan Karacar è EGİAD U membru Metin Taşkıran hà participatu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, u Sicritariu Generale di l'İBB Buğra Gökçe, u Cunsigliu Presidenziale di l'İBB Onur Eryüce, è u Capu di a Direzzione di u Turismu di l'İBB Yener Ceylan anu participatu à a visita, chì era di grande impurtanza in particulare in quantu à assicurà a cooperazione di a cità sorella trà Valencia è İzmir.

E visite sò state realizate in una prospettiva larga cum'è Camera di Cummerciu di Madrid (Camara de Madrid), AJE Madrid (Centru d'imprenditorialità è incubazione di u ghjovanu), Ambasciata di Turchia in Madrid, Sottosegretariatu di Cummerciu Turcu, Municipalità di Valencia, Camera di Cummerciu di Valencia (Camara de). Valencia) è u cunsulatu onorariu di Valencia.

In l'entrevista; À a Camera di Cummerciu di Madrid, Rada Ivanova Veltcheva - Dipartimentu di Relazioni Internaziunali, Enrique Nuno Garcia - Dipartimentu di Relazioni Internaziunali, Alberto Oro - Manager di Prughjettu, Cihad Erginay - Ambasciatore di Madrid à l'Ambasciata di Madrid, ​​Altuğ Leblebicier Sottosegretariu cummerciale di Madrid à Cunsigliu cummerciale di Madrid , A AJE Madrid visita Raul Jimenez Fıras - Direttore Generale, cù Rappresentanti di Missione Turchia in Spagna EGİAD-À a riunione di a Delegazione Turca İBB, Cihad Erginay - Ambasciatore à Madrid, Altuğ Leblebicier Sottosegretariu di u Cummerciu di Madrid, Güçlü Kalafat - Consul Generale di Barcelona, ​​Adolfo Porcar Rodilla - Consule Onorariu di Turchia di Valencia, Elif Berrak Taşyürek - Attache Commerciale di Barcellona, ​​Joan Ribo Canut durante a so visita à u Municipiu di Valencia - Municipiu Durante a so visita à a Càmera di Cummerciu di Valencia (Camara de Valencia), u presidente hà scontru cù Marta Rubio Garrigues - Dipartimentu di Logistica è Relazioni Internaziunali.

E delegazioni, chì furnì infurmazione economica, culturale, legale è generale nantu à a Spagna in e riunioni tenute in una atmosfera amichevule, anu manifestatu a so satisfaczione per a visita. EGİAD Parlendu di l'attività di l'imprese turchi in Spagna, Mustafa Aslan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà enfatizatu l'impurtanza strategica di a Spagna in u cummerciu da fà è hà dettu: "Spagna hà una impurtanza strategica. Avemu pianificatu un viaghju di cummerciale per cunnosce u paese è fà ricerche di mercatu. Avemu avutu l'uppurtunità di esaminà novi tendenzi, tecnulugia di produzzione è strategie di marketing. A diversità di i nostri cumune trà i dui paesi è soprattuttu i similitudini di Izmir è Valencia seranu un fattore impurtante in u sviluppu di l'attività cummerciale.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Per d 'altra banda, invitendu Joan Ribo Canut, sindaco di Valencia, a 3a cità più grande di Spagna, à a Fiera Internaziunale di Izmir, "Ci piacerebbe cooperà cù sta pruspera cità portu mediterranea, da u turismu à l'arte, da u cummerciu à a gastronomia. . Hè stata fruttuosa per avè cunsultazioni nantu à a relazione di a cità surella chì pensamu di stabilisce cù Valencia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*