Signature di Canray Transportation nantu à u primu trenu à emissioni zero di Alstom

canray transportation firmarà u primu trenu di emissioni zero di alstom
canray transportation firmarà u primu trenu di emissioni zero di alstom

Canray Transportation, chì aghjunghje un novu novu à a so cooperazione cù Alstom, una di e cumpagnie principali di u mondu in u settore di u trasportu ferroviariu, hè diventatu u fornitore di u primu trenu d'idrogenu à emissioni zero sviluppatu da Alstom.

Canray Transportation, chì hà una forte cooperazione cù Alstom, chì serve u mondu sanu in u settore di u trasportu ferroviariu è cuntinueghja i so sforzi per u trasportu di l'avvene cù novi prughjetti, metterà ancu a so firma nantu à u primu mondu à l'idrogenu, zero-powered. trenu di emissioni. Sviluppata in l'area di produzzione di Salzgitter d'Alstom in Germania, a piattaforma Coradia i-LINT à zero emissioni hè stata appruvata superendu cù successu tutti i testi di validazione.

I primi ordini ricevuti

Nant'à a piattaforma di u trenu, per quale i primi ordini sò stati ricevuti, Canray hà pigliatu u so postu cum'è fornitore di u gruppu di rivestimenti interni, in particulare i moduli di u tettu, i bagaglii di u passageru è i muri laterali. Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, Ramazan Uçar, Direttore Generale di Canray Transportation, hà dettu: "Hè una fonte d'orgoglio per noi di participà à sta piattaforma chì travaglia cù zero emissioni in questu periodu quandu u trasportu pulitu hè u principiu principale. A cullaburazione cù u capu di l'innuvazione di l'industria in un prughjettu cusì innovativu hè ancu una fonte di eccitazione per u gruppu Yeşilova Holding, chì pruduce cù l'aluminiu, u metale di u so futuru.

Chjamatu Coradia iLint, u trenu hè alimentatu da l'idrogenu è emette solu vapor d'acqua mentre opera. Un cisterna di carburante di l'idrogenu situatu nantu à u tettu di u trenu caricarà continuamente e grandi batterie di lithium-ion, furnisce u trenu a putenza chì hà bisognu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*