Snacks per i travagliadori sanitari da Izmir Metropolitan

snacks per i prufessiunali di a salute da izmir metropolitan
snacks per i prufessiunali di a salute da izmir metropolitan

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja a so sulidarità cù i travagliadori sanitari chì ùn ponu micca lascià e so funzioni per via di u novu focu di coronavirus. Snacks preparati per i travagliadori sanitari cuminciaru à esse distribuiti in l'uspitali.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja à sustene i prufessiunali di a salute in Izmir. A Municipalità Metropolitana, chì produce maschere mediche è li distribuisce à i centri di salute di a famiglia è ospedali, hà cuminciatu à preparà è distribuisce pasticceria è cookies per u persunale di salute chì ùn pudia micca lascià l'uspidale.

A prima pruduzzione per 350 persone, preparata da i maestri di pasticceria è di cucina di a Fabbrica Vocazionale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè stata consegnata à l'Hospital Eşrefpaşa di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Oghje, pacchetti di pasticceria è biscotti per 1200 persone sò stati lasciati in l'Hospital di Formazione è Ricerca di l'Università Atatürk di Izmir Katip Çelebi. Dumane, SBU Dr. L'alimenti preparati saranu consegnati à l'Hospital di Formazione è Ricerca di Chirurgia è Malattie di u Pettu Suat Seren, è u ghjornu dopu à l'Hospital di Formazione è Ricerca di l'Università di Scienze di Salute Tepecik.

A zona di pruduzzione hè disinfettata

I maestri di pasticceria è di cucina chì producenu in l'edificiu di a Fabbrica Vocazionale in Halkapınar utilizanu cappelli, maschere è guanti. Ercan Turan, unu di i furmatori di a Fabbrica Prufessiunale, sottolinea chì a zona di produzzione hè disinfettata ogni ghjornu è e cundizioni d'igiene sò verificate constantemente. Dichjarà chì seranu à u travagliu ogni ghjornu per sustene u persunale di salute chì anu difficultà à accede à l'alimentu sanu, Turan dichjara chì a sulidarità continuerà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*