Indispensabile contr'à u Coronavirus : sulidarità è imballaggi

Indispensabile sulidarità è imballaggio contr'à coronavirus
Indispensabile sulidarità è imballaggio contr'à coronavirus

Buğra Sükan, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione di Produttori di Cartone Ondulatu (OMÜD), hà dettu: "Avemu attraversu i ghjorni chì avemu bisognu di sulidarità naziunale per via di l'epidemie globale di coronavirus (COVID-19) chì hà affettatu u nostru paese. In questu prucessu, u cartone ondulatu (Box, parcel), chì hè a pruduzzione di u nostru settore, hè utilizatu in l'imballa, u trasportu è u almacenamentu di i bisogni urgenti di priorità cum'è l'industria, l'alimentariu, a pulizia, i prudutti d'igiene è i pruvisti medichi, chì sò indispensabili. per a sucetà. Cum'è l'industria, travagliemu cù tutte e nostre forze per impedisce chì stu prucessu sia disturbatu ".

Buğra Sükan, presidente di u Cunsigliu di OMÜD, hà dettu: "L'epidemie di COVID-19 in cui ci trovimu hè diventata un prublema globale. Passeremu stu prucessu agghjendu sensibilmente cum'è citadini è facendu a nostra parte, è cù i pacchetti ecunomichi è e misure pigliate da u nostru statu. À questu puntu, hè assai impurtante per assicurà a continuità di l'ordine suciale mentre cumbatte u virus. Cum'è l'industria, vedemu a riunione ininterrotta è senza prublemi di i bisogni urgenti di priorità di a sucetà cum'è una parte di a nostra lotta naziunale contr'à a crisa attuale. In questu periodu criticu, i bisogni impurtanti cum'è l'alimentu, a medicina, a pulizia è i suminimi medichi anu da cuntinuà à risponde senza interruzzione. Siccomu noi, cum'è l'industria di u cartone ondulatu, operemu in l'imballaggio, l'imballaggio è l'almacenamiento di sti prudutti, mantenemu a nostra fabbrica aperta. Travagliemu per assicurà chì i bisogni urgenti ùn sò micca interrotti. Mentre realizamu e nostre attività di produzzione, mantenemu a sicurezza è l'igiene di i nostri impiegati trà e nostre priorità principali, disinfettemu e nostre strutture per luttà contra u virus, furmà i nostri impiegati è verificate regularmente a so salute. Inoltre, rivisemu a nostra capacità di produzzione permettendu à i nostri impiegati cù malatie croniche in linea cù a circular di u nostru Ministeru di a Salute.

U materiale di imballaggio più igienicu è ecologicu: Cartone ondulatu

Attraversu l'attenzione à e preferenze di materiale di imballaggio in u mondu oghje, induve l'igiene diventa più impurtante, Sükan hà dettu: "Per esse prutetti da l'epidemie di coronavirus chì hà affettatu u mondu, u cartone ondulatu hè di granu u materiale più igienicu è ecologicu in u mondu. prudutti di imballaggio. U cartone ondulatu, chì hè pruduttu da risorse rinnuvevuli è hè riciclabile, porta unu di ogni trè prudutti in Turchia. Questa tarifa hè ancu più altu in i prudutti di medicina, alimentazione è igiene. Inoltre, offre un sistema di imballaggio sicuru è igienicu perchè hè dispunibile è a so materia prima hè carta. Perchè hè esposta à una temperatura di 200 ° C almenu trè volte, una volta durante a produzzione di carta è duie volte durante a produzzione di cartone ondulatu. Dopu l'usu, l'imballu hè di novu sottumessu à a temperatura sopra à 200 ° C durante a fase di riciclamentu. In u risultatu di l'alta temperatura è l'applicazioni di vapore chì hè esposta, ùn hè micca pussibule per i microorganisimi per sopravvive. Stu prucessu chì avemu sperimentatu hà dimustratu una volta di più l'impurtanza di a struttura igienica di u cartone ondulatu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*