Cesme Ulusoy Port Statement da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture

Cesme Ulusoy Port dichjarazione da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture
Cesme Ulusoy Port dichjarazione da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture

U Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastruttura hà fattu una dichjarazione annantu à a nutizia chì ùn riflette micca a verità in certi organi di i media chì e misure contr'à u coronavirus ùn sò micca state pigliate in u Portu di Çeşme Ulusoy è chì un persunale cun un test di coronavirus pusitivu hè statu cuntinuatu à esse impiegatu.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru; "In i testi eseguiti di manera rutinaria à u Portu di Çeşme Ulusoy, a febbre alta hè stata rilevata in 16 ufficiali doganali u 2020 di marzu di u 4, è durante i cuntrolli, u coronavirus era negativu in trè ufficiali è pusitivu in un ufficiale.

À a riunione tenuta à l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu, hè statu decisu di cuntinuà l'attività portuali, basta chì tuttu u persunale hè statu rimpiazzatu mentre u persunale 45 era in quarantena.

In u scopu di e misure pigliate da u Ministeru di l'Internu, solu u trasportu di carichi hè realizatu nantu à a linea Ro-Ro Çeşme-Trieste (Italia), cum'è in l'aeroporti, è ùn sò micca accettati passageri o cunduttori.

Inoltre, i navi portanu e so operazioni di carica in u portu di Trieste in Italia cù u minimu cuntattu. E precauzioni pigliate quandu e navi arrivanu à u Portu di Çeşme sò state allargate è in questu cuntestu, tutti i cuntrolli sò realizati in coordinazione cù a Direzzione Generale di Salute di e Fruntiere è e Coste Turche.

In u risultatu di queste misure pigliate, nisun coronavirus hè statu scontru in i marittimi chì travaglianu in navi finu à avà.

E raccomandazioni preparate da l'Organizazione Marittima Internaziunale in coordinazione cù l'Organizazione Mondiale di a Salute nantu à u sughjettu sò ancu seguite attentamente è implementate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*