Suggerimenti da UTIKAD per alleviare i cancelli di frontiera terrestri

Suggerimenti da utikad per alleviare i cancelli di i nervi neri
Suggerimenti da utikad per alleviare i cancelli di i nervi neri

L'Associazione di Fornitori di Serviziu Internaziunali di Spedizioni è Logistiche, UTIKAD, hà trasmessu l'infurmazioni chì hà preparatu nantu à "Misure da piglià in u trasportu stradale in Europa in u scopu di Coronavirus / COVID-19" à u vicepresidentu di a Republica di Turchia, u sgiò Fuat. Okay, in scrittura.

Dopu à a rapida diffusione di a malatia COVID-19, chì hà iniziatu in Cina, à u mondu, misure strette sò state pigliate in i paesi europei, u primu cumpagnu cummerciale di Turchia. Dopu à e misure chì anu affettatu ancu l'industria logistica glubale, per via di e misure pigliate da l'autorità turche è bulgare in a Porta di a fruntiera di Kapıkule, chì hè a più impurtante cunnessione di u cunfini terrestri di u nostru paese cù i paesi europei, i porti di i veiculi di merci si sò allargati. , i tempi di attesa longu è a congestione sò accaduti.
In u scopu di e misure pigliate da Turchia, i cunduttori stranieri chì sò citadini di i paesi induve l'epidemie hè diffusa, seranu permessi di passà in Turchia solu dopu un periodu di attesa di 14 ghjorni, è i cunduttori turchi da l'Europa ùn puderanu micca lascià u so a casa è u travagliu durante u periodu di monitoraghju di u ghjornu di 14. A causa di u prublema di visa causatu da a cessazione di e prucedure di visa o da fà assai pocu, l'operazione di a flotta di camioni turca è u trasportu di carichi urgenti sò guasi ghjunti à un fermu.

À questu puntu, UTIKAD hà trasmessu e misure chì ponu esse pigliate à l'altri porti di cunfini di l'autostrada aperta à l'Europa è i seguenti suggerimenti à u Vicepresidentu di a Republica di Turchia Fuat Oktay.

MISURE DA PRENDE PÀ ASSIGURÀ A CONTINUAZIONE DI U TRASPORTU STRADA À I CROCI DI FRONTIERI

  • 1- Invece di applicà una quarantena di 14 ghjorni à i cunduttori turchi è stranieri chì venenu à a fruntiera turca cù i so veiculi, i testi di diagnostichi rapidi appruvati da u Cumitatu Scientificu, chì cuntinua u so travagliu in a lotta contru l'epidemie di COVID-19, sò furnitu in quantità sufficienti à u centru di teste da esse stabilitu in Kapıkule, è ogni cunduttore hè testatu è continuazione di i voli di i cunduttori chì i risultati sò negativi;
  • 2- Un accordu hè ghjuntu cù l'autorità bulgare per i veiculi chì andaranu in Europa per spedizioni d'esportazione da Turchia, è i cunduttori stranieri è turchi chì sò negativi in ​​a prova rapida da esse realizatu à a Porta di a fruntiera di Kapıkule sò notificati à u L'autorità bulgare è i veiculi sortenu da l'Unione Europea dopu un flussu d'infurmazioni coordinati chì li permettenu di entre in u so paese;
  • 3- Applicazione di u metudu da esse applicatu à Kapıkule Border Gate à altre porte di fruntiera autostradale attraversu i centri di prova da stabilisce;
  • 4- Piglià azzione urgente in l'UE per allargà automaticamente i visi Schengen di i cunduttori turchi finu à una certa data;
  • 5- Pigliate una azzione urgente davanti à l'UE per sospettà u sistema di documenti di quota è di transitu applicatu da i paesi di l'UE à i veiculi di trasportu turchi.

Diverse misure sò ancu prese in i paesi europei contr'à l'epidemie di coronavirus, ma sò furnite diverse applicazioni, eccezzioni è comodità, sempre chì e misure sanitarie necessarie sò prese per u trasportu di merci per cuntinuà i flussi logistichi. L'istituzioni di l'UE mostranu u massimu sforzu per ùn piantà l'affari di trasportu, è rilassate e restrizioni di tempu è pratiche simili in quantu à i cunduttori di veiculi.

L'obiettivu di e raccomandazioni hè di permette à a carica di attraversà e fruntiere in menu di 15 minuti, mantene e strade aperte per u trasportu di merci, alzà e restrizioni naziunali à u trasportu, è riduce e prucedure amministrative per tutti quelli chì travaglianu in u settore di u trasportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*