U Ministeru di i Trasporti hà fattu una dichjarazione annantu à l'offerta di u Canal Istanbul

canale Istanbul
canale Istanbul

U Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture hà dettu: "U travagliu nantu à u prughjettu di u Canal Istanbul cuntinueghja, sicuru, è u trasportu o a preservazione in situ di i dui ponti storichi per i quali l'offerta di prughjettu hè stata fatta oghje hè ancu una parte di un prucessu predeterminatu. ." Hà fattu una dichjarazione.

A dichjarazione scritta completa fatta da u Ministeru hè a seguente: "Sindacu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluCriticà l'offerta di prughjettu per a decisione di trasfurmà o prutegge dui ponti storichi nantu à a strada di u Canal Istanbul, hà fattu dichjarazioni cum'è "Mentre si battenu contr'à u coronavirus, sò in prublemi cù u Canal Istanbul".

Cum'è in tutte e parte di u mondu, a lotta contru Coronavirus cuntinueghja in u nostru paese inseme à tutte l'istituzioni di u statu è di a nostra nazione. Speremu chì u nostru paese sbararà di sta epidemia in pocu tempu è torna à a so agenda normale.

Tuttavia, ùn deve esse scurdatu chì, mentri luttemu l'epidemie, a vita cuntinueghja. Hè ancu estremamente impurtante chì a produzzione è l'investimentu cuntinueghjanu, l'ecunumia di u paese ùn colapseghja micca, i prudutti necessarii sò pruduciuti è l'investimenti necessarii sò fatti dopu chì l'epidemie hè finita. A Republica di Turchia hà u putere di fà pruduzzione è investimenti mentre cumbatte l'epidemie.

U travagliu nantu à u prughjettu di u Canal Istanbul cuntinueghja, sicuru, è u trasportu o a preservazione di i dui ponti storichi per i quali l'offerta di u prugettu hè stata fatta oghje hè ancu una parte di un prucessu predeterminatu.

In questu periodu quandu u nostru paese si batte cù l'epidemie, esigendu chì l'investimentu è a produzzione si fermanu è impegnà in l'opportunismu puliticu per mezu di una offerta di prughjettu causa più dannu à a nostra nazione chè u Coronavirus.

Cridemu chì hè u nostru duvere primariu di cuntinuà a produzzione è l'investimenti mentre u nostru paese lutta l'epidemie, è di assicurà u nostru futuru mantenendu l'ecunumia di u paese in piedi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*