U Ministru Pekcan hà annunziatu e penalità date à e cumpagnie chì anu rilevatu aumenti di prezzi esorbitanti

U Ministru Pekcan hà annunziatu e penalità date à e cumpagnie chì anu trovu un aumentu di prezzu esorbitante.
U Ministru Pekcan hà annunziatu e penalità date à e cumpagnie chì anu trovu un aumentu di prezzu esorbitante.

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà annunziatu chì una multa amministrativa di 198 milioni 10 mila 90 TL hè stata imposte à e cumpagnie 60 chì anu truvatu chì anu applicatu aumenti di prezzu inghjustu.

A dichjarazione di u Ministru Pekcan hè a siguenti: "Comu hè cunnisciutu, per via di u coronavirus (Covid 19), chì affetta u mondu sanu, i prezzi di disinfettanti, colonie è certi prudutti alimentari, in particulare e maschere protettive, anu aumentatu in modu esorbitante, dopu à l'applicazioni ricevute. da u nostru Ministeriu, avemu urdinatu à a nostra Direzzione Pruvinciale di Cummerciu 81 per realizà ispezioni, è l'ispezioni sò state iniziate rapidamente.

In u scopu di sta auditoria, i prezzi di compra è i prezzi di vendita di ghjennaghju à ferraghju 2020 è i prezzi di vendita attuali di i prudutti sottumessi à l'auditu sò stati determinati in i punti di vendita in tutte e nostre pruvince.

In quantu à l'ispezioni di i prezzi di prudutti cum'è "Maschere chirurgiche è tipi di maschere 28.02.2020M, disinfettanti, guanti chirurgici, antisettici mani, colonia è pasta, legumi è altri prudutti alimentari", chì sò inspeccionati da e nostre Direzzione Pruvinciali di Cummerciu da u 25.03.2020-3. .6.448; U numaru di cumpagnie auditate hè 13.280 è u numeru di prudutti auditati hè XNUMX.
In questu prucessu, l'applicazioni 31.817 sò state fatte à e nostre Direzzione Pruvinciale per mezu di l'Applicazione Mobile di Sistema di Lagnanza di Prezzi Injusti, è 2.074 applicazioni sò state fatte à u nostru Ministeriu attraversu CIMER.

L'infurmazioni necessarii sò stati dati à i nostri citadini chì anu fattu queste applicazioni, è l'ispezioni in situ sò state realizate immediatamente nantu à e materie chì necessitavanu l'ispezione.

In più di questu, a Direzzione Generale di Prutezzione di u Consumatore è di Surveglianza di u Mercatu di u nostru Ministeru hà ancu iniziatu investigazioni ex officio nantu à e cumpagnie chì vendenu in u situ web.

Una lettera distribuita hè stata ancu scritta nantu à e piattaforme induve questi prudutti sò venduti, affirmannu chì i venditori maliziusi chì cercanu di trasfurmà u prucessu attuale in una opportunità deve esse eliminati immediatamente da e so piattaforme, altrimenti quelli chì vendenu sti prudutti è quelli chì operanu questi. e plataforme seranu rispunsevuli.

L'esaminazioni fatte ex officio, i rapporti di auditu da i nostri Direzzione Pruvinciali di Cummerciu, è e lagnanze fatte da i nostri citadini, chì i so esaminazioni sò stati compiuti, sò stati sottumessi à u Cunsigliu di Publicità chì opera sottu à u nostru Ministeru.

In questu prucessu, a riunione di u Cunsigliu di Publicità numerata 10.03.2020, chì era prevista per esse tenuta u 294, hè stata tenuta u 03.03.2020 pigliendu una settimana avanti, è in a riunione citata, un totale di 13 cumpagnie / individui in quantu à a maschera. I prezzi offerti in vendita in diversi siti web sò stati messi nantu à l'agenda, è l'aumentu di u prezzu inghjustu hè statu fattu. Un tutale di 9 943.029 TL multa amministrativa hè stata imposte à XNUMX cumpagnie identificate.

Per d 'altra banda, per via di l'impurtanza di u sughjettu, u Cunsigliu di Publicità hè statu chjamatu per a seconda riunione straordinaria in marzu da u nostru Ministeru, è e pratiche realizate da 25 imprese cummerciale è siti web, chì l'esame hè statu cumpletu in a riunione tenuta. u 2020 di marzu di u 268, sò stati messu à l'agenda.

Per d 'altra banda, l'investigazione è i prucessi legali cuntinueghjanu circa 6.335 cumpagnie.

In u risultatu di l'esame realizatu da u Cunsigliu di Publicità, hè statu determinatu chì e pratiche di cumpagnie 189 eranu in violazione di a Legge di Proteczione di u Consumatore N ° 6502, è hè statu decisu di impone un totale di 9.147.031 TL di sanzioni amministrative nantu à questi. cumpagnie.

In questu cuntestu, quandu i dettagli di a decisione di sanzione amministrativa detta sò esaminati,

  • Un totale di 76 TL per 104.781 imprese cummerciale chì vendenu per Internet, 7.963.356 TL per ogni impresa.
  • E sanzioni amministrative di 113 TL in totale, 10.475 TL per ogni impresa, sò state imposte à 1.183.675 altre imprese chì si trovanu à applicà prezzi esorbitanti.
  • Di l'applicazioni sottumessi à sanzione amministrativa, 111 eranu maschere, 6 eranu maschere è disinfettanti, 1 eranu maschere è colonie, 36 eranu disinfettanti, 26 eranu colonie, 1 eranu salviette umide è colonia, 2 eranu salviette umide è 6 eranu ligati à i prudutti alimentari. . pare esse.

Cusì, una multa amministrativa di 198 TL hè stata imposte à e cumpagnie 10.090.060 chì anu truvatu chì anu applicatu aumenti di prezzu inghjustu in e duie riunioni tenute in marzu da u Cunsigliu di Publicità.

Se e dette violazioni cuntinueghjanu, ci hè a pussibilità di aumentà a fine finu à 10 volte.

Per assicurà a sicurezza di a catena di supply chain di i bisogni basi è di l'alimenti da u nostru Ministeru, l'attività di ispezione necessaria continuarà senza interruzzione davanti à l'importatori, i fabricatori è i venditori, è e sanzioni necessarie saranu applicate à quelli chì si trovanu in violazione. usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*