U fattu chì u Centru TÜRASAŞ ùn deve esse in Sakarya hè statu discutitu

U fattu chì u centru di turasas ùn hè micca in Sakarya hè statu discutitu
U fattu chì u centru di turasas ùn hè micca in Sakarya hè statu discutitu

U presidente di SATSO, Akgün Altuğ, era l'invitatu di u prugramma di colazione urganizata da l'Associazione Anatolian Lions Businessmen (ASKON) Branch Sakarya.

U presidente di SATSO, Akgün Altuğ, era l'invitatu di u prugramma di colazione urganizata cù u cuncettu di "Parlemu di questu à u colazione", Branch Sakarya di l'Associazione d'affari di Lions Anatolian (ASKON). A causa di i prublemi di u mondu cummerciale, e pruposte di suluzione è a mancanza di u spiritu di esse da Sakarya, hè statu ancu discututu u fattu chì a sede di a cumpagnia in Ankara, chì hè diventata TÜRASAŞ dopu a fusione di TÜVASAŞ.

Akgün Altuğ, presidente di u Cunsigliu di a Camera di Cummerciu è Industria di Sakarya (SATSO), era un invitatu di l'Associazione di l'Imprenditori di Lions Anatolian Branch Sakarya. Altuğ, chì hè statu accoltu da u presidente di a filiale Engin Tumbaz è i membri, hà fattu valutazioni nantu à u mondu cummerciale è l'ecunumia è cunsultatu nantu à a suluzione di i prublemi.

U presidente di SATSO, Akgün Altuğ, hà enfatizatu chì a cità hà patitu perdite per via di a so incapacità di agisce in unità è sulidarità. U fattu chì a sede di TÜRASAŞ, chì hè stata furmata da a fusione di TÜVASAŞ, ùn hè micca Sakarya, era ancu u sughjettu di critica.

U presidente di ASKON Sakarya Branch, Engin Tumbaz, hà dettu: "Cum'è a Famiglia ASKON, aspiremu à i nostri duveri in ogni tipu di prughjetti per u sviluppu di a nostra cità è l'avanzamentu di a nostra ecunumia, in questa strada avemu partitu cù u slogan di Sakarya, u nostru slogan. denominatore cumunu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*