U trasportu gratuitu di i citadini di 65 anni è più in a capitale hè statu suspesu.. !

U trasportu gratuitu di i citadini di età è sopra suspesi in a capitale
U trasportu gratuitu di i citadini di età è sopra suspesi in a capitale

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà annunziatu chì l'usu gratuitu di tutti i veiculi di trasportu publicu per i citadini di 65 anni è più hè statu temporaneamente sospesu.

A dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana di Ankara hà dettu: "Comu hè cunnisciutu, tutte l'istituzioni di u nostru statu anu pigliatu misure per prutege i nostri citadini da l'epidemie di Covid-19 (coronavirus), chì cuntinueghja à minacciare u mondu partendu da a cità di Wuhan. in Cina è hè discritta cum'è una "pandemia" da l'Organizazione Mondiale di a Salute, è per prevene a diffusione di l'epidemie.

I nostri citadini di più di 65 anni, chì sò i più affettati da l'epidemie è chì sò in u gruppu di risicu più altu, l'articulu 4736 di a Legge N ° 1 nantu à a mudificazione di i tariffi di i beni è servizii pruduciuti da l'istituzioni è l'urganisazioni publiche è alcune lege, è u "Regolamentu di carte di viaghju gratuiti o scontate" emessu in basa di sta Legge. Beneficia di e linee urbane è interurbane di ferrovie è linee maritime, cumuni, cumpagnie stabilite da cumune, sindicati, stabilimenti è imprese o privati ​​​​o cumpagnie autorizate da i cumuni. gratuitamente.

Malgradu l'insistenza di u Ministeru di a Salute è di tutti i livelli di u nostru statu per stà in casa è impedisce riunioni di massa, hè osservatu chì i nostri citadini di più di 65 anni cuntinueghjanu à aduprà u trasportu publicu intensivamente in Ankara. In fatti, u 20.03.2020, hè statu determinatu chì 65 cittadini di più di 36630 anni usanu trasportu publicu gratuitamente cù sistemi ferroviari è autobus in Ankara. Hè statu capitu chì u dirittu di utilizà u trasportu publicu gratuitu aumenta u trasportu publicu, è sta situazione hè cunsiderata per aumentà u risicu di epidemie.

Sub-paragrafu m di l'articulu 5393 di a Legge Municipale N ° 38, intitulatu "Dveri è putenzi di u sindaco", a prestazione di "piglià e misure necessarie per a pace, benessere, salute è felicità di a ghjente di a cità. " hè in vigore. In u scopu di e misure pigliate per prevene a diffusione di l'epidemie è per prutege a salute di i nostri citadini di più di 65 anni, hè statu decisu di piantà temporaneamente l'usu di tutti i veiculi di trasportu publicu in Ankara, gratuitamente, cum'è una precaution.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*