I travaglii nantu à a strada di a Stazione Ferroviaria di Balıkesir cuntinueghjanu à piena velocità

I travaglii nantu à a stazione di trenu balikesir cuntinueghjanu à l'ultima ora
I travaglii nantu à a stazione di trenu balikesir cuntinueghjanu à l'ultima ora

A stazione ferroviaria alternativa di 800 metri, iniziata da a municipalità metropolitana di Balıkesir per alleviare u trafficu di u distrittu di Bahçelievler, u distrittu di Gündoğan è a strada Vasıf Çınar in grande misura, serà aperta à u trafficu pocu dopu chì i travaglii di paisaghjamentu è rotonda sò finiti.

U travagliu stradale alternativu iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Balıkesir in a Regione Gar cuntinueghja à piena velocità. Per furnisce un trasportu sicuru è còmode, l'allargamentu di a strada è i travaglii di custruzzione di novi strade in parechje parte di a cità sò realizati da u Dipartimentu di l'Affari Scienti. In u risultatu di i travaglii cuminciati in a zona di a stazione di trenu in ghjennaghju; 20 metri di asfaltu caldu sò stati posti nantu à a strada di doppia destinazione larga di 800 metri, è dopu à a fine di i travaglii di custruzzione di a rotonda in u latu di a strada Cengiz Topel Street induve sò realizati i travaglii di pavimentazione, u travagliu di a rotonda serà principiatu in a piazza Mustafa Tekmeci. I travaglii di paisaghjistu è di piantazioni realizati da u Dipartimentu di Estetica Urbana cuntinueghjanu. A strada serà aperta à u trafficu di i veiculi in pocu tempu dopu a stallazione di pali di l'electricità è i guardrails da esse piazzati per ragioni di sicurezza.

I VEHICULI ÙN SERRANNI ATTACHATI À SIGNALIZZAZIONI

Grazie à l'apertura di a strada di a stazione di treni di 800 metri, chì hè stata iniziata cù l'istruzzioni di u sindaco metropolitanu Yücel Yılmaz; I cunduttori chì vanu da u Distrettu di Bahçelievler à a direzzione di l'Hospital Statale è u Distrettu di Paşaalanı furnisceranu avà un trasportu più còmode è più veloce. Grazie à a nova strada, u trafficu cuncentratu in a strada Vasıf Çınar diminuirà ancu di più.

EDIFICI STORICI DA RESTAURARE

Trè edifizii storichi in stu spaziu seranu risturati è a bibbiuteca è a galeria d’arte seranu aperte à u publicu secondu i bisogni di a cità. Un parcheghju per circa mille veiculi serà ancu creatu in questa zona. I zoni di rinfurzamentu suciale seranu custruiti intornu à l'edificazioni restaurate è seranu aperti à u publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*