E donne di l'autobus di Mersin accoltu cù fiori in a prima volta di u ghjornu

I cunduttori di l'autobus di Mersin si sò scontri cù fiori per a prima volta di u ghjornu
I cunduttori di l'autobus di Mersin si sò scontri cù fiori per a prima volta di u ghjornu

U Dipartimentu di i servizii di a donna è di a famiglia di a municipalità metropolitana di Mersin hà accoltu e donne di l'autobus cù fiori prima di l'alba. I fiori, chì sò stati preparati currettamente per esse distribuiti in diverse parti di a cità l'20 di marzu da 8 donne chì travaglianu in a Cooperativa di e Donne Koop da Mersin, sò diventate prima cumpagnie di e donne di l'autobus.

U cunduttore di l'autobus, chì hà pigliatu a consegna di i so veiculi da l'Antica Stazione di l'Autobus à 05.00 di a matina, hà salutatu e donne à u puntu di uscita da Şerife Hasoğlu Dokucu, Capu di u Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia. Dokucu, chì hà affidatu i fiori cù u missaghju di felicitazione di u sindaco metropolitanu Vahap Seçer à e donne, hà decoratu i so veiculi cù fiori per i cunduttori per presentà ancu à i passageri. A felicità chì hà cuminciatu cù i cunduttori di l'autobus femini si sò ghjunti à sparghje in a cità.

"Semu felici, era assai bellu per noi"

Betül Arslan Kılıç, 34 anni, una di e donne di l'autobus, hà dettu chì a matina di l'8 di marzu, cum'è ogni matina, u so figliolu Kağan di 9 anni hà cupartu a testa è abbandunò a casa per esse à u travagliu. Kılıç hà dichjaratu chì a so ghjurnata hè diventata culurita grazia à a delicatezza ch'ella hà scontru à l'occasione di a Ghjurnata Internaziunale di a Donna. Esprimendu chì ama u so travagliu cù a passione chì vene da esse cunduttori di camion, Kılıç hà dettu: "Mi piace esse in u trafficu è guidà una vittura. Questu era u megliu travagliu chì puderia fà. À u principiu, "Serà difficiule di svegliate à 5, cumu serà?" pensava. Ma di sicuru ùn hè micca difficiule, venemu à travaglià cun piacè. A manera chì a ghjente reagisce quandu ci vede daretu à a rota hè tuttu. Avà avemu una sorpresa. Sò 5 di a matina, Şerife Hanım, Capu di u Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia, hè ghjuntu è ci hà salutatu cù fiori, cù un missaghju da u nostru presidente Vahap. Ùn l'aspittavamu micca, eramu felici, era assai bellu per noi ", disse.

"U nostru presidente Vahap ci offre veramente boni opportunità di travagliu"

Esprimendu chì u presidente Vahap Seçer hà fattu una grande cuntribuzione à a libertà ecunomica di e donne offrendu un impiegu, Kılıç hà dettu: "Ringraziemu assai u presidente Vahap. Ci offre veramente boni opportunità di travagliu. Hà offrittu parechje opportunità di travagliu micca solu cum'è conducente di autobus di cità, ma ancu in a Municipalità Metropolitana. Noi donne simu in ogni attività. Hè statu cusì prima, è hè cusì avà ".

"Oghje hè un ghjornu più felice"

Nuray Bölük, 40 anni, hà dichjaratu chì cum'è una donna chì travaglia, hà sustinutu l'educazione di i so dui figlioli, Burak è Bensu, unu di i quali studia à l'Università Boğaziçi è l'altru si preparava per l'università, è hà dichjaratu chì a sorpresa chì hà scontru l'8 di marzu. li hà datu una felicità indicibile. Nuray Bölük hà dettu:

"Sò estremamente fieru di avè una tale professione. Ci anu fattu assai piacè oghje, per via di u ghjornu di a donna. Hè un onore di esse ricurdatu oghje, cum'è sempre. Ci anu accoltu cù fiori à l'occasione di a festa di a donna. Vogliu ringrazià u nostru presidente Vahap per questu. Ci anu datu fiori per trasmette à e nostre altre donne. Oghje hè un ghjornu più felice. Hè piacevule per esse torna à u travagliu in un ghjornu cusì speciale. Sò al di là di e parolle per pudè travaglià in ogni circustanza, per esse una donna chì travaglia, per stà ghjustu è per dimustrà u putere di e donne ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*