U focu di Coronavirus rompe e catene di fornitura!

U focu di coronavirus hà rottu e catene di supply
U focu di coronavirus hà rottu e catene di supply

Cù l'epidemie di coronavirus, avemu vistu assai chjaramente cumu l'effettu bullwhip (esagerazione di a dumanda) si verifica in e catene di supply. Certi prudutti sò diventati indisponibili, i scaffali di u mercatu si sò svuotati è i prezzi radduppianu. I stabilimenti di produzzione si sò fermati per via di prublemi di fornitura di pezzi. I Stati anu pigliatu misure supplementari per prutege i pruduttori. Per d 'altra banda, ci hè stata una splusione in e-commerce. I servizii di consegna in casa sò aumentati tremendamente.

A distanza fisica trà e persone hè diventata impurtante. E catene di fornitura di assistenza sanitaria temporanea anu da esse stabilite rapidamente. I passaghji TIR si sò firmati à e fruntiere è si sò formate file TIR. Un periodu di quarantena di 14 ghjorni hè statu applicatu à i cunduttori di veiculi. In u trasportu RO-RO, i cunduttori ùn puderanu micca esse trasportati in aereo è a so sughjornu in l'Unione Europea hè stata accurtata. A penuria di driver dighjà esistente hè stata piegata. A causa di e restrizioni in u trasportu stradale, a merce si trasfirìu à u trasportu marittimu è ferroviariu. Ci era un aumentu significativu di a dumanda. Siccomu a necessità di cuntenituri vacanti in i porti di l'esportazione aumentava per l'incapacità di scaricà i cuntenituri d'importazione à tempu nantu à a via marittima, i prezzi anu aumentatu ancu di più per via di u requisitu di carburante più pulito. Ordini urgenti sò stati trasferiti à u trasportu aereu. Tuttavia, per via di l'annullamentu di i voli di l'aerei di passageri, a capacità di carica diminuì radicalmente è e riservazioni cuminciaru à esse datu settimane dopu. In u risultatu di i prucessi di disinfezione di vagoni à i passaghji di a fruntiera ferroviaria, i tempi di viaghju sò aumentati. E catene di furnimentu sò state rotte per quessa? Iè. L'effettu bullwhip in e catene di furnimentu pò esse evitata solu da a sincronizazione di e catene di supply. U flussu di infurmazione rapida è precisa hè u prublema più basica. Cum'è l'Organizazione Mondiale di a Salute dice: "prova, prova, prova". I partiti di a catena di fornitura duveranu pianificà in anticipu u flussu rapidu di l'infurmazioni è a cooperazione per nurmalizà l'affari. Soluzioni unicu centru ùn sò micca abbastanza.

U prucessu chì simu in una volta ci hà dimustratu l'impurtanza di a logistica. Avemu vistu perchè e funzioni di logistica sò impurtanti per furnisce servizii sustinibili sia in a sustenibilità di a catena di supply in salute è in risponde à i bisogni alimentari, igienichi, etc. In più di u curfew, i bisogni basi di quelli chì ùn ponu micca esce anu da esse ancu soddisfatti.

U costu di a catena di fornitura hè a summa di i costi di compra, produzzione è logistica. E nostre cunclusioni di l'avvenimenti recenti mostranu chì avemu bisognu di custruisce catene di supply più resistenti è distingue trà e misure di disastru è post-disastru. In tempi di disastru epidemicu, avemu bisognu di truvà metudi di cummerciu esteru senza cuntattu. À questu puntu, l'investimenti infrastrutturali chì aumenteranu u cummerciu esteru da a ferrovia guadagnanu impurtanza. Hè chjaru chì u cambiamentu di u cunduttore à a fruntiera, u cambiamentu di cuntainer (pienu-pienu, pienu-viotu), u cambiamentu di semi-rimorchi è i metudi di disinfezione rapida anu da esse sviluppati più. Per questu, deve esse creatu zoni buffer. Soluzioni per determinà rotte alternative è porte di cunfini è cumissioni rapidamente quandu necessariu deve esse cunsideratu. Diversi paesi anu sferenti pedaghji nantu à diverse rotte. Percorsi adatti ponu esse creati cù accordi tempuranee per esse fatti cù questi paesi.

U periodu di quarantena di 14 ghjorni applicatu à i cunduttori di veiculi à l'ingressu di e fruntiere deve esse abulitu u più prestu pussibule, è i cunduttori di veiculi turchi è stranieri duveranu esse permessi di entre / esce à e fruntiere cù kit di teste secondu i risultati di a prova. L'aumentu deve esse fattu in quantu à a durata di a permanenza di i cunduttori di i veiculi in i paesi di l'UE. L'applicazioni di visa di cunduttore duveranu esse valutate cum'è una priorità, è i visi novi duveranu esse datu cù un periodu allargatu. Cù a coordinazione di l'istituzioni pertinenti, e tolleranze chì saranu applicate durante i periodi di travagliu è di riposu, chì ùn anu micca un impattu negativu nantu à a sicurità, deve esse publicate, è l'estensione di u tempu deve esse fatta secondu i bisogni. Per simplificà i prucessi di cummerciale di i cuntenituri di l'esportazione marittima, l'applicazione di u risultatu di u pesu Verified Gross Weight (VGM) deve esse sospesa, è l'agenti di spedizione devenu dumandà una lettera d'impegnu da e cumpagnie di spedizione. Cunsiderendu a gestione di u sistema Driver/Load, l'offerta di tachografu di cunduttori è cumpagnie deve esse simplificata è accelerata. A pianificazione deve esse fatta per u fornimentu di novi cunduttori per travaglià in u trasportu internaziunale (furmazione, esame, certificazione), è a dispunibilità di qualchi furmazione è esami SRC è ADR in Internet deve esse valutata.

U travagliu di turnu di i funzionari civili in dogana prolonga i prucessi di cummerciale. Invece, u prucessu deve esse acceleratu assicurendu l'usu efficace di i prucessi di transazzione senza carta è misure deve esse pigliate per prevene a perdita di u travagliu in ogni stadiu. In u pacchettu annunziatu, ùn ci hè micca un supportu speciale per u settore logisticu, chì hè assai affettatu da l'epidemie, fora di u posponimentu di i pagamenti concisi è di dichjarazione di VAT per 6 mesi. Stu sustegnu hè digià statu datu à 16 settori. In questu periodu, u SCT nantu à u carburante, chì hè un articulu di costu impurtante per a logistica, deve esse eliminata è u serviziu deve esse furnitu in cundizioni più favurevuli.

Cum'è un passu à mediu termine, i nostri corridori principali di trasportu chì cunnettanu i corridori principali internaziunali chì coprenu u nostru paese è i centri logistichi / paesi da esse custruitu nantu à questi curridori duveranu esse determinati per assicurà a sicurità di u flussu di merchenzie è riduce i risichi.

Ci sò parechje cumpagnie in u scopu di e catene di supply globale in u nostru paese. I paesi in l'Occidenti ùn volenu micca pruduce parechji prudutti in i so paesi. Turchia cresce cù un mudellu di sviluppu basatu in l'esportazione. Tuttavia, duvemu ancu cunsiderà u fattu chì avemu dipende di fonti straniere per a materia prima. Dunque, avemu da definisce assai bè i prublemi chì avemu avutu in u prucessu d'acquistione di queste materie prime è fucalizza nantu à i punti di suluzione quì. Certi prudutti ùn ponu micca esse pruduciutu in Turchia. Dunque, duvemu sempre esse in e catene di supply globale.
L'impurtante hè di calculà tutti i risichi è piglià e precautions necessarie. Avemu bisognu di gestisce in modu proattivu u risicu in termini di supply chain è logistica, è rinfurzà u nostru sistema di gestione di crisa à cortu termini. Dunque, avemu bisognu di truvà modi per passà economicamente da un mudellu di acquisti unicu centru à un mudellu di acquisti multicentri. Avemu da pruduce prudutti strategichi in u nostru paese.

In u risultatu, l'impurtanza di a scelta eccessiva è l'agilità in e catene di furnimentu hè apparsu di novu. Hè capitu chì sia in i prucessi logistichi sia in a produzzione, l'opzioni deve esse determinate in anticipu è i sviluppi devenu esse seguitu dinamicamente è u più apprupriatu deve esse usatu secondu e cundizioni.

prof. Dr. Mehmet TANYAS
Presidente di l'Associazione Logistica (LODER)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*