EGİADEvaluate u Pacchettu Scudu di Stabilità Economica

egiad hà valutatu u pacchettu di scudo di stabilità ecunomica
egiad hà valutatu u pacchettu di scudo di stabilità ecunomica

EGİAD U presidente di l'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu, Mustafa Aslan, hà valutatu u pacchettu "Scutu di Stabilità Ecunomica" annunziatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan dopu a Reunione di Coordinazione per luttà contra Coronavirus. Dichjarà chì l'unione di forze hè necessaria più chè mai, Aslan hà dettu: "Credemu chì cù queste misure, l'impattu di u coronavirus nantu à e cumpagnie chì u flussu di cassa hè deterioratu diminuirà.

Postponendu i debiti di prestitu di e PMI, aumentendu i limiti di u Fondu di Garanzia di Creditu (KGF), deducendu a forza maiò per l'imprese in difettu, sustene l'esportatore è ritardà i primi VAT è SSI in diversi settori aumenterà u flussu di cassa in u mercatu. Tuttavia, fighjendu u pacchettu annunziatu, ci hè una percepzione chì l'effetti di u virus seranu lasciati in 2-3 mesi. Se l'effettu di u virus cuntinueghja à a listessa intensità, vulemu vede un pacchettu in i prossimi ghjorni chì cuntinueghja à sustene u flussu di cassa di l'imprese è chì u settore di i servizii, in particulare a cultura è l'arti, è l'imprese chì operanu in questi. i zoni, l'artisti, i disoccupati è l'artighjani seranu sustinuti in i ghjorni à vene. U sustegnu deve copre tutti i settori. Perchè l'effetti socio-ecunomichi di u virus circundanu tuttu u paese. Ognunu hà una grande rispunsabilità in questu periodu chì scuzzulate u mondu in prufonda è in quale i ghjorni straordinarii sò sperimentati. A forza più grande chì ci prutegerà da u coronavirus serà a nostra sulidarità suciale. In questu cuntestu, e misure pigliate da u statu sò di grande impurtanza per a pace suciale è u mondu cummerciale. Cum'è u mondu cummerciale, hè u nostru duvere di prutezzione di i nostri travagliadori è di cuntinuà a produzzione ".

Chì ci hè in u pacchettu di scudo di stabilità ecunomica

  • Pagamenti d'aprile, di maghju è di ghjugnu di u Concise è a ritenuta di l'IVA è i premii SGK per i settori Retail, Shopping Mall, Ferru è Steel, Automotive, Logistica-Trasportu, Cinema-Teatru, Alloghju, Food-Beverage, Textile-Apparel and Event-Organization. sò 6 mesi ognunu. Postponemu.
  • Ùn applicheremu micca a tassa di alloghju finu à nuvembre.
  • Avemu rinviatu i tariffi di servitù è i pagamenti di a parte di i rivenuti per l'affitti d'alberghi per 6 mesi per aprile, maghju è ghjugnu.
  • Riducemu a tarifa di IVA da 3 per centu à 18 per centu per 1 mesi in u trasportu aereu domesticu.
  • Posponeremu u capitale di u prestitu è ​​i pagamenti d'interessi à e banche per un minimu di 19 mesi per e cumpagnie chì u so flussu di cassa s'hè deterioratu postu chì sò affettati da e misure relative à u focu COVID-3, è furniremu un supportu finanziariu supplementu quandu hè necessariu.
  • Furniremu un supportu di finanziamentu di stock à l'esportatori per mantene i tassi d'utilizazione di a capacità durante a rallentazione temporale di l'esportazioni.
  • In questu periudu, posponeremu u pagamentu di u principale d'aprile, di maghju è di ghjugnu di i debiti di prestitu di i cummercianti è l'artighjani chì anu fattu una dumanda à Halkbank, dichjarendu chì a so attività hè stata affettata negativamente, per 3 mesi senza alcun interessu.
  • Aumenteremu u limitu di u Fondu di Garanzia di Creditu da 25 billion lire à 50 billion lire, è daremu a priorità à l'imprese è e PMI chì anu bisognu di liquidità è deficit di collateral cum'è sò affettati negativamente da i sviluppi.
  • Incurageremu l'intruduzioni di pacchetti di prestiti per scopi suciali in termini favurevuli è vantaghji per i nostri citadini.
  • Aumenteremu a quantità prestata da u 500 per centu à u 80 per centu per e case sottu 90 mila lire, è riduceremu u pagamentu minimu à u 10 per centu.
  • Avemu da assicurà chì e cumpagnie chì entranu in default in aprile, maghju è ghjugnu per via di e misure pigliate contr'à a diffusione di u virus anu una nota di "force majeure" in u so registru di creditu.
  • Continueremu à sustene u salariu minimu.
  • Avemu da assicurà chì i mudelli di travagliu flessibili è remoti in a nostra legislazione sò resi più efficaci.
  • Attivaremu l'Indennità di Travagliu Cortu, è i prucessi necessarii per prufittà da ellu seranu facilitati è accelerati. Cusì, furniremu un sustegnu di l'ingudu temporale à i travagliadori in i posti di travagliu chì anu sospesu e so attività, riducendu i costi di i patroni.
  • Aumentemu a pensione minima à 1.500 lire.
  • Sicondu i criteri determinati da u nostru Ministeru di a Famiglia, u Travagliu è e Politiche Suciali, assignemu 2 miliardi di TL supplementari per l'aiutu finanziariu à e famiglie in bisognu.
  • Per assicurà a continuità in l'impieghi, aumentemu u periodu di travagliu compensativu da 2 mesi à 4 mesi.
  • Contra a pussibilità di disrupzione in e catene di supply glubale, svilupperemu canali alternativi secondu e priorità chì avemu determinatu, sia in a produzzione sia in u retail.
  • Per i nostri anziani di più di 80 anni chì campanu soli, attivemu un prugramma di seguimentu periodicu cumpostu di servizii suciali è servizii di salute in casa.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*