Karasu Railway si prepara à riavvia

sviluppu promettente per a ferrovia di Karasu
sviluppu promettente per a ferrovia di Karasu

U prughjettu di a Ferrovia di Karasu si prepara à ripiglià dopu avè firmatu duie volte in 2012 è 2017. A cumpagnia, chì hà iniziatu u travagliu in 2018 vincendu l'offerta di rivisione di u prugettu, chì hà iniziatu in 2019, si prepara à purtà u novu prughjettu à a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali.

Cù a consegna di Karasu-Akçakoca-Ereğli Port-Çaycuma-Bartın Port Railway Connection Revised Survey Project and Engineering Services Work preparatu da a cumpagnia italiana RPA SRL, a custruzzione principiarà in pocu tempu. U periodu di consegna di 2019 annu di a cumpagnia, chì hà cuminciatu à rivisione u prugettu in 1, finisce da marzu 2020. In altri palori, u prughjettu preparatu per a ripresa di a custruzzione di u prughjettu di u sognu di Sakarya hè ufficialmente consegnatu à a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali.

Dopu a consegna di u prughjettu ETÜT preparatu, a custruzzione hà da principià di novu. Sicondu i piani di a Direzzione Generale, a linea di Ferrovia Karasu costarà 2021 milioni 469 mila TL in 569. A Ferrovia Karasu, invece, serà aperta in 2021 secondu u rapportu preparatu da u Guvernatore di Sakarya. In altri palori, u prughjettu, chì hà iniziatu in u 2010, hà da principià ufficialmente à serve 11 annu dopu à 1 anni di travagliu di custruzzione è di prughjettu. Nant'à a linea di 55 chilometri induve i treni di merci è di passageri scorreranu, i treni acceleranu finu à 120 chilometri.

Nantu à a Ferrovia Karasu, ci sarà un totale di 1 stazioni di treni in Arifiye (circa 4st OIZ), Ferizli è Portu Karasu. Dopu à a fine di a prima fase di u prugettu in u 2021, a ferrovia si estenderà à Bartın è una stazione serà custruita in Kocaali.

Eccu tutti i ditagli è scunnisciuti nantu à u Prughjettu Ferroviario Karasu, ieri è oghje.

PERCHÈ U PROGETTU hè cusì impurtante ?

In u prugettu, i 1 è 3 OIZ è Ferizli è Karasu OIZ eliminà una grande carica in i so travaglii di logistica, è ancu aumentendu l'espurtazioni per esse realizatu per u portu di Karasu.

SERÀ UNA STAZIONE PER OSB E TOYOTA

In u scopu di u prugettu, una di e stazioni serà situata in Sakarya 1st OIZ, chì hè a dinamo di l'ecunumia Sakarya. Sta stazione appellu à a fabbrica Toyota è à e cumpagnie situate in OSB. Toyota, chì hè una di e più grande cumpagnie d'esportazione di Turchia, chì risponde ancu i so bisogni portu da Kocaeli in i so travaglii d'esportazione, averà ancu l'alternativa di utilizà a Ferrovia Karasu attivamente cù a cunnessione di a Ferrovia Karasu.

SI ESTENDA A BARTIN

Dopu à a prima tappa di a ferrovia, i rails si estenderanu à Bartın è cunnette i porti di Akçakoca, Ereğli, Çaycuma è Bartın. A distanza di a ferrovia trà Karasu è Bartın serà di 281 chilometri. In altri palori, u prughjettu giganti si stende per 336 chilometri trà Arifiye è Bartın.

PER ESSERE CONNESSE À A RETE NAZIUNALE FERROVIARIA

Una di e caratteristiche più impurtanti di u prugettu serà a cunnessione di a ferrovia à a reta ferroviaria naziunale cù a linea chì deve esse custruitu trà a stazione chì si trova in a 1a Zona Industriale Organizzata di Sakarya è a Stazione Arifiye. In altri palori, cù questa cunnessione, u Portu di Karasu hà da pudè serve ancu per e cità situate à l'estremità di a Turchia è permetterà à Sakarya di apre à u mondu.

QUANTE STAZIONI SERÀ IN FERROVIA ?

Ci saranu 336 stazioni nantu à a linea di ferrovia di 8 chilometri cù tutte e so tappe. 5 di queste stazioni seranu situate in i cunfini di Sakarya. E stazioni da esse situate in Sakarya seranu situate in Adapazarı, Ferizli, Yuvalıdere (Durak-1), Karasu è Kocaali. In altri palori, i cunti di u Nordu seranu culligati à a ferrovia naziunale cù queste stazioni. E tappe di u prugettu in altre pruvince seranu in Akçakoca, Alaplı è Çaycuma. Finirà cù a stazione ferroviaria da esse custruitu in Bartın.

Chì hè accadutu in u prughjettu annu per annu?

2010 : L'offerta hè stata fatta

A custruzzione di a Ferrovia Portu Karasu-Akçakoca-Ereğli-Çaycuma-Bartın, chì parterà da a stazione di Arifiye è cuntinuerà à u Portu di Karasu è dopu à Bartın, hè stata messa in licitazione da u Ministeru di i Trasporti in 2010 cum'è unu di i più grandi è cumplessi. prughjetti di l'ultimi anni.

2011 : A COSTRUZIONE INIZIATA

A cumpagnia, chì vincìu l'offerta, hà iniziatu u travagliu di custruzzione trà Arifiye è Karasu, a prima fase di u prughjettu giganti, in 2011.

2012 : Prughjettu intarratu in u fangu

Solu un annu dopu à l'iniziu di a custruzzione, i travaglii si fermanu bruscamente intornu à Söğütlü. U prughjettu gigante, chì a prima fase trà Arifiye è Karasu costarà solu 1 milioni di TL, hè statu intarratu in u fangu è arghjintatu in u 320. U mutivu di a scaffalatura di u prugettu era duvuta à qualchi disrupzioni impreviste à u mumentu di l'offerta. U più impurtante di sti disruptions era u prublema di liquefaction di a terra chì hà sperimentatu in certi parti di a linea ferroviaria.

Perchè dopu à una certa parte di u prugettu, hè statu determinatu chì i rails custruiti per via di e cundizioni cambianti di u terrenu colapsanu per via di a dulcezza di a terra. In quantu à a custruzzione, chì si firmò in u 2013, u diputatu di u Partitu AK Hasan Ali Çelik hà dettu in una dichjarazione: "A cumpagnia chì hà ricevutu u prughjettu hà scontru prublemi imprevisti in terra. In certi lochi, scontru terrenu fangosu. U so travagliu hè diventatu assai difficiule. L'altri metudi anu da esse usatu per i lochi chì avianu bisognu à esse fattu cù u pienu di petra. I costi anu aumentatu considerablemente "è guasi ammette chì u finanziamentu di u prugettu ùn era micca abbastanza.

2013 : Prughjettu SCAFFATA

A causa di stu sbagliu criticu, l'appropriazione stabilita in u primu tempu s'hè esaurita in pocu tempu è u prugettu hè statu arghjintatu prima di pudè esse cumpletu. A parte di u prughjettu chì hà cuminciatu da Karasu è cuntinuò à Söğütlü è hè statu intarratu in u fangu currisponde à solu 35 per centu di u prughjettu di a Ferrovia Karasu.

2016 : NATA NOVA SPERANZA IN U PROGETTU

A Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture hà ripresu a custruzzione di u prugettu, chì hè statu suspesu in u 2012 è hè stata chjusa in u 2013. A Sede hà realizatu i travaglii mirati in u prugettu cù 7 ghjorni è 24 ore di travagliu. A cumpagnia di l'imprenditori Seza İnşaat, cù i so travagliadori 200, hà realizatu i travaglii per cunsulidà u pavimentu cunducendu u cimentu. Intantu, certi parti di a terra sò ancu rinfurzati.

2017 : U PROGETTU HA STU INTERRUPTU NOVA

U prughjettu, chì hè stata ripresa in 2016, hè stata fermata di novu u 31 di marzu di u 2017, cù a decisione di a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali.

2018 : È SIA DICIUTA DI RINOVA U PROGETTU

Dopu chì u prugettu hè stata chjusa per un bellu pezzu, u primu tentativu hè statu fattu in 2018. In u 2018, a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali hà publicatu un cuncorsu di rivisione per u prugettu. U nome di l'offerta era: Karasu-Akçakoca-Ereğli Port-Çaycuma-Bartın Port Railway Connection Revised Survey Project and Engineering Services Work. Ottu cumpagnie anu participatu à l'offerta in 2018, è l'offerte di 8 sò state accettate, è un periodu di rivisione di circa 7 annu hà iniziatu. Duranti stu periodu di rivisione di 1 annu, a Direzzione Generale hà stabilitu tutti i ditagli di u prugettu, cum'è per amparà da i sbagli passati, è hà fattu un esame nantu à quale serà attribuitu l'offerta ETTU.

2019 : OFFERTA REVISU DONATA À L'ITALIA

Dopu à l'offerta, a Direzzione Generale hà valutatu l'offerte di l'imprese 7 per un bellu pezzu è hà annunziatu chì avia datu u travagliu di preparà u prugettu di rivisione à a famosa cumpagnia italiana RPA SRL. RPA SRL, chì hà firmatu parechji prughjetti maiò cum'è a Ferrovia Karasu in u mondu, hà cuminciatu à travaglià per piglià a consegna di l'offerta per u prughjettu gigante, chì includeva ETÜT, piani di revisione è espropriazione, cù un costu di 8 milioni 366 mila TL. . In u scopu di l'offerta, l'impresa italiana hè stata dumandata à furnisce u prugettu in 1 annu.

2020: A COSTRUZIONE RECOMIENZIARÀ IN U PROGETTU

U periodu di 1 annu datu à a cumpagnia italiana hè finitu a settimana passata (marzu 2020). Hè statu sappiutu chì a cumpagnia trasmette u prugettu à a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali in pocu tempu. Dopu à a consegna di u prughjettu di l'indagine, a custruzzione principiarà di novu nantu à u prugettu. A nova versione di u prugettu hà da costu 469 million 569 mila TL. In u scopu di u prugettu, una linea di ferrovia di 55 chilometri serà custruita è un viaductu di 1 metri è 500 ponti è strutture d'arte cum'è traverse seranu custruiti longu u percorsu.

Dopu à a prima tappa di u prugettu, trà Karasu è Arifiye, a cunnessione Bartın di a ferrovia principia. I treni chì curriranu nantu à a linea di ferrovia induve i treni di merci è di passageri correranu acceleranu finu à 120 chilometri. Ci sarà 8 stazioni nantu à a strada è 5 di elli seranu in Sakarya. (mi dedicà)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*