L'usu di l'autobus per più di 65 anni hè diminuitu di 50 per centu in Balikesir

L'usu di l'autobus per più di età in Balıkesir hè diminuitu di percentuale
L'usu di l'autobus per più di età in Balıkesir hè diminuitu di percentuale

Grazie à u slogan #evdekal, chì hè statu cuminciatu à riduce l'effetti di u coronavirus, i citadini di più di 65 anni chì vivenu in Balıkesir, chì sò in u gruppu di risicu per a malatia epidemica, rispettanu l'avvirtimenti. Mentre chì 123 mila 488 citadini anu utilizatu u trasportu publicu in a prima settimana di marzu, sta tarifa hè diminuita à 29 mila 752 in a terza settimana.

E persone di Balikesir rispettanu u slogan #evdekal, chì hè statu cuminciatu à riduce l'effetti di u coronavirus, chì emerge in Wuhan, Cina è hà causatu a malatia chjamata Covid-19, è si sparse in più di 170 paesi. Sicondu i dati ottenuti da Balıkesir Public Transportation Inc., u tassu di usu di u trasportu publicu di i citadini di più di 65 anni hè diminuitu di 50 per centu in tutta a pruvincia di Balıkesir. In a prima settimana di marzu, 65 mila 123 cittadini di più di 488 anni anu utilizatu u trasportu publicu, è in a terza settimana, sta cifra hè diminuita à 29 mila 752.

Nutendu chì u tassu di usu di i veiculi di trasportu publicu da i citadini anziani hè diminuitu secondu l'analisi, u sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir, Yücel Yılmaz, hà dettu: "Per prutege i nostri anziani chì sò in u gruppu di risicu in quantu à a malatia epidemica, per piacè. stà in casa è stà luntanu da i spazii publichi. Cum'è a municipalità, vulemu chì i nostri citadini rispettu e regule annunziate da u Ministeru di a Salute, mentre effettuemu constantemente travaglii di disinfezione in ogni puntu di a cità. Vogliu ringrazià tutti i nostri citadini chì agiscenu cun sensibilità annantu à questu tema ". disse.

L'usu di l'autobus per più di età hè diminuitu per percentuale
L'usu di l'autobus per più di età hè diminuitu per percentuale

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*