I citadini di Başkent anu rispettatu a Chjama per stà in casa ... L'usu di u trasportu publicu hè cascatu significativamente

L'usu di u trasportu publicu satellitare hè diminuitu significativamente per via di a chjama di i capitali per stà in casa.
L'usu di u trasportu publicu satellitare hè diminuitu significativamente per via di a chjama di i capitali per stà in casa.

A causa di l'epidemie di Coronavirus (Covid19), chì hà affettatu u mondu sanu, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà ancu aumentatu e so misure dapoi marzu.

A Municipalità Metropolitana, chì spessu avvisa i citadini contr'à u risicu di epidemie per a salute publica è implementa pacchetti di precauzione unu dopu à l'altru, hà sospesu temporaneamente u serviziu di funivia, è hà sospesu l'usu di carte gratuite per i citadini di 65 anni è più. Mentre i residenti di a Capitale, chì u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş hà chjamatu "Stay at Home", anu pigliatu questi avvisi in contu, una diminuzione significativa hè stata osservata in l'usu di u trasportu publicu in Ankara.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja a so attività di pulizia è di disinfezione, in particulare in i veiculi di trasportu publicu utilizati ampiamente da u publicu, in u scopu di luttà contra l'epidemie di Coronavirus (Covid19).

Mentre chì l'avvirtimenti sò stati fatti per attentu à l'usu massimu di u trasportu publicu in modu di prutezzione di a salute publica, hè statu osservatu chì i citadini di a Capitale attentu à questi avvirtimenti. Hè nutatu chì u numeru di citadini chì utilizanu veiculi di trasportu publicu hè diminuitu di più di 80 per centu in marzu.

U PRESIDENTE AVVERTÀ LENTAMENTE FREQUENTEMENTE

L'autobus, i taxi è i minibus EGO, stazioni è fermate, in particulare ANKARAY è Metro, sò disinfettati ogni ghjornu, cù l'istruzzioni di u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş, chì spessu ripeti a chjama à "Stà in casa" à i citadini di a capitale.

U presidente Yavaş, chì hà implementatu pacchetti di precauzione istantanei contr'à u risicu di l'epidemie, hà annunziatu recentemente chì anu cessatu temporaneamente u serviziu di funivia è sospesu l'usu di carte gratuite per i citadini di 65 anni è più. Dopu à e misure è l'avvirtimenti pigliati, hè statu osservatu chì i citadini escevanu in carrughju menu è anu utilizatu u trasportu publicu menu frequente. Sicondu i dati di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari, l'usu di ANKARAKART diminuite ghjornu per ghjornu in i veiculi di trasportu publicu cum'è EGO Buses, Teleferik, ANKARAY, Metro, ÖTA, ÖHA è TCDD trà u 2-23 di marzu.

U BANCA ATTUALE HA EFFETTU EFFICACE PER I CITTADINI DI 65 ANNI ED OLTRE

Cù u curfew impostu à i citadini di 65 anni è più, in particulare a chjusa di a linea di funivia, l'usu di u trasportu publicu hè diminuitu significativamente.

Mentre u numeru tutale di passageri chì utilizanu veiculi di trasportu publicu (EGO Buses, Cable Car, ANKARAY, Metro, ÖTA, ÖHA è TCDD) in a capitale era 2 milione 1 mila 696 u 595 di marzu, sta cifra hè diminuita à 23 mila 338 u 74 di marzu. . .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*