I veiculi di trasportu publicu sò disinfettati in a capitale

I veiculi di trasportu publicu sò disinfettati in a capitale
I veiculi di trasportu publicu sò disinfettati in a capitale

A Municipalità Metropolitana d'Ankara cuntinueghja i so sforzi di disinfezione è sterilizazione in minibus contra u risicu di malatie epidemiche, è ancu EGO, Bus Public Privati ​​è Sistemi Ferroviari, induve decine di millaie di passageri viaghjanu ogni ghjornu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà aumentatu e so misure contr'à u risicu di malatie epidemiche.

A Municipalità Metropolitana, chì cuntinueghja i so travaglii di disinfezione è sterilizazione in i veiculi di trasportu publicu in a capitale, seguita da vicinu i travaglii di disinfezione di i minibus dopu à EGO è Busi Publici Privati ​​è Sistemi Ferroviari (ANKARAY, Metro è Cable Car).

PULIZIA SOTTU U CONTROLLO DI PULICIA ANKARA

Mentre i squadre di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana inspeccionanu i travaglii di disinfezione è sterilizazione obbligatori in 2 mila 56 minibus chì servenu in tutta a cità, avvisanu i cunduttori di minibus in quantu à e regule di igiene.

I minibus, unu di i veiculi di trasportu publicu, sò sottumessi à sterilizazione interna è esterna cù "Disinfettante Virucida à Spettru Ampiu" ogni ghjornu. I travaglii di disinfezione è di pulizia realizati in cuuperazione cù a Camera di l'Operatori di Minibus di Ankara è una sucietà di pulizia privata sò cuntrullati in dettaglio da e squadre di Pulizia di Ankara.

In i minibus, chì sò inspeccionati per u rispettu di e regule generale di pulizia è igiene in a regione di Bentderesi, cura di pulisce i sedi, i finestri è i manichi, in particulare l'internu di i veiculi.

GRAZIE À L'ARTIGIANI

Dichjarà chì l'obiettivu hè chì i citadini viaghjanu in un ambiente sanu è igienicu, u Capu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana Mustafa Koç hà infurmatu chì l'ispezioni continuanu senza interruzzione in tutta a pruvincia è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Avemu pensatu chì i travaglii d'igiene iniziati in i vagoni EGO è Private Public Buses, Metro, Teleferik è ANKARAY, secondu l'urdinazioni di u nostru Sindaco Metropolitanu di a Municipalità, u Signore Mansur Yavaş, seranu incompleti s'ellu ùn eranu micca in minibus. Avemu fattu una notificazione scritta à a Càmera di i Cummercianti di l'Operatori di Minibus è avemu dumandatu a pulizia fisica di i veiculi in l'internu è fora ogni ghjornu, è ancu a pulizia chimica è biologica di l'internu contru u risicu di malatie epidemiche. Vogliu ringrazià a direzzione di a Camera, i capi di a fermata d'autobus è i cummercianti di minibus per esse sensibili à questi travaglii chì avemu iniziatu per prutege u nostru populu da e malatie epidemiche. I residenti di a capitale ponu aduprà tutti i veiculi di trasportu publicu in modu sicuru. I nostri squadre di polizia verificanu se u travagliu di pulizia hè realizatu ogni matina è sera. Inseme, preparemu a nostra Capitale per i 100 anni di a nostra Republica. "Una Capitale degna di u 100 anniversariu di a nostra Republica porterà a firma di Mansur Yavaş".

Erşan Ağören, Sicritariu Generale di a Camera di i Cummercianti di l'Operatori di Minibus di Ankara, hà enfatizatu chì a salute publica hè una priorità è hà dettu: "Ogni minibus chì serve in Ankara hè pulita ogni ghjornu, senza eccezzioni. Facemu grandi sforzi per furnisce un serviziu megliu à i nostri citadini, tenendu in contu ogni notificazione ricevuta da e squadre di a Pulizzia Metropolitana. "In questu sensu, vogliu ringrazià a Pulizia Metropolitana, chì hà aumentatu a nostra qualità di serviziu grazia à i cuntrolli chì anu realizatu, è i cunduttori di minibus chì attribuinu impurtanza à l'igiene", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*