Kocaeli Wind à Busworld Bus Fair

Kocaeli venti à a fiera di l'autobus di busworld
Kocaeli venti à a fiera di l'autobus di busworld

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà participatu à a Fiera Internaziunale di Specializazione di l'Industria di l'Autobus è a Sub-Industria (Busworld International) tenuta in Istanbul. Ahmet Çelebi, Capu di u Dipartimentu di Trasportu, è TransportationPark A.Ş., unu di l'affiliati Metropolitani, anu participatu à u prugramma in nome di u Metropolitan. U direttore generale Salih Kumbar hà assistitu.

IN BUSSWORLD METROPOLITANU

Busworld Turkey 2020, a tappa turca di a Fiera Internaziunale di Specializazione di l'Industria Autobus è Sub-Industria (Busworld International), hà apertu e so porte in Istanbul. L'urganizazione, induve a subindustria è i pruduttori in u settore di l'autobus si sò riuniti, hè stata tenuta à a Fiera di Istanbul. Quist'annu, a municipalità metropolitana di Kocaeli hà participatu ancu à a fiera, chì si tinia ogni dui anni in Turchia.

PARTICIPAZIONE À U PANEL

Ahmet Çelebi, Capu di u Dipartimentu di Trasportu, è TransportationPark A.Ş., unu di l'affiliati metropolitani, in nome di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli. U direttore generale Salih Kumbar hà assistitu. Çelebi è Kumbar anu datu infurmazioni nantu à u futuru di i sistemi di autobus è di i sistemi di trasportu publicu in cità.

COMBINEmu IMPRESE PRIVATE È PUBBLICHE

Ahmet Çelebi, Capu di u Dipartimentu di Trasportu, hà datu infurmazioni nantu à i sistemi di trasportu publicu in Kocaeli; "In Kocaeli, 2 mila 200 operatori privati ​​​​furniscenu serviziu nantu à circa 54 rotte sottu 400 cooperative. Mentre preparemu i piani di trasportu publicu, avemu ancu piglià passi per migliurà a struttura esistente per Kocaeli. Cumbinemu imprese private è pubbliche, creanu piscine di entrate è spese, è implementemu applicazioni di trasportu intelligenti.

SISTEMA INTEGRATU DI PASSAGGERI

Esprimendu chì volenu aumentà i viaghji cù un sistema integratu, Çelebi hà dettu; "U trafficu, chì hè u prublema cumuni di e grande cità, deve esse gestitu bè. Vulemu gestisce una parte significativa di u trafficu in Kocaeli attraversu u sistema di trasportu publicu. Avemu realizatu i nostri prughjetti per a gestione di u trasportu publicu è u trafficu da un unicu centru. In più di sti prughjetti, espansione u prughjettu KOBIS, chì hè adupratu cum'è un veiculu di trasportu alternativu è per scopi recreativi è sportivi. U nostru sistema di affittu, chì hè statu stabilitu in 2014 è attualmente furnisce serviziu cù 70 stazioni è 500 biciclette, hà 125 membri attivi. Hè un prughjettu esemplariu, di quale 681 mila affitti è 4 milioni 700 mila minuti sò stati utilizati finu à avà ".

U FUTURU DI SISTEMI BUS

TransportationPark Inc. U direttore generale Salih Kumbar hà parlatu di u futuru di i sistemi di autobus à a fiera di l'autobus Busworld à a quale hà participatu. À a fiera di l'autobus, induve ellu hà participatu cum'è panelist, Kumbar hà fattu una presentazione à i participanti nantu à l'applicazioni in u mondu è in u nostru paese, sviluppi in l'industria di l'automobile, è sistemi di autobus elettrici.

SISTEMI DI BUS ELECTRIC

U direttore generale di TransportationPark, Salih Kumbar, hà fattu una presentazione larga à i participanti nantu à l'autobus elettrici previsti per esse utilizati in u futuru. Hà enfatizatu chì l'autobus elettrici, chì saranu attivamente utilizati da u mondu sanu in un futuru vicinu, per l'energia rinnuvevuli è sustinibili, sia risparmià carburante è sia ecologicu. Hè paragunatu quanti autobus elettrici sò dispunibili in u nostru paese è quantu attivamente sò usati in u mondu. Ellu hà dichjaratu chì, sottu à u tema di u pianu d'azzione di l'efficienza energetica naziunale, incuragisce i veiculi cù una alta efficienza energetica, a cullizzioni di dati per u trasportu, a direzzione di u trasportu di bicicletta è di pedoni è a diffusione di i veiculi di trasportu publicu sò trà i duveri più impurtanti di u publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*