Cambiamentu in UPS Senior Management

cambià in u top management
cambià in u top management

UPS (NYSE: UPS) U Cunsigliu di Amministrazione hà annunziatu chì, da u 1 di ghjugnu, Carol Tomé hè stata numinata cum'è UPS General Manager (CEO). Hè statu annunziatu chì David Abney, chì attualmente serve cum'è Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione è Direttore Generale, assumerà u rolu di Presidente di u Cunsigliu da u 1 di ghjugnu. Abney, chì si ritirerà da u Cunsigliu di Amministrazione di l'UPS u 30 di Settembre, continuerà à serve cum'è cunsultante speciale finu à a fine di u 2020 per passà u periodu di transizione è cumpiendu cù successu a stagione impegnata; À a fine di stu periodu, si ritirarà dopu avè finitu a so carriera di 46 anni in UPS. William Johnson, UPS Chief Independent Director, assumerà a carica di u Presidente Non-Executive di u Cunsigliu à u 30 di settembre.

Johnson, chì serve ancu cum'è presidente di u Cumitatu di Nominazione è Governance Corporativa UPS è membru di u Cumitatu Esecutivu, hà dettu: "Dopu à un rigoroso prucessu di selezzione chì implica candidati interni è esterni, avemu decisu di Carol cun una scelta chjara. "Cum'è unu di i capi più rispettati è di talentu in a cumunità cummerciale americana, Carol hà pruvucatu una sperienza in guidà a crescita in l'urganisazione glubale, maximizendu u valore per i stakeholders, sviluppendu talentu è implementendu cù successu e priorità strategiche."

"Cum'è Membru di u Cunsigliu di Amministrazione è Presidente di u Cunsigliu di Surveglianza, Carol hà una cunniscenza approfondita di u mudellu di cummerciale, di a strategia è di e persone di UPS è hè l'esecutivu più adattatu per guidà a cumpagnia durante sta trasfurmazioni impurtanti", continuò Johnson. . Felicitazioni à David per a so carriera eccezziunale in UPS. Hà fattu passi audaci per elevà UPS à u cima di l'industria di u trasportu, posizionandu a reta globale di a cumpagnia è l'impiegati per sfruttà e tendenze emergenti per guidà a cumpagnia in un futuru successu ".

David Abney hà dettu: "UPS hè sempre stata una di e mo passioni in questa vita è grazie à UPS aghju campatu u sognu americanu. Sò fieru di avè travagliatu cù a famiglia UPS per preparà questa eccellente cumpagnia per i prossimi 100 anni. Aghju piena cunfidenza chì a squadra di gestione UPS purterà e nostre strategie in u futuru cù e so cumpetenze. Avà hè u tempu per mè di trasmette a bandiera. Eru rallegratu di a nutizia di l'appuntamentu di Carol ; Sò chì hè a megliu persona per gestisce sta cumpagnia. Hè un capu strategicu cun una profonda comprensione di a cultura è i valori UPS è una mentalità chì mette sempre u cliente prima ".

Carol Tomé, chì si prepara à ripiglià a sedia di CEO, hà dettu: "Aspettu di risponde à l'aspettattivi di i nostri clienti è azionisti travagliendu è sviluppendu ulteriormente a nostra squadra di gestione di talentu è i 495.000 impiegati di a nostra cumpagnia. David hà guidatu un prucessu di trasfurmazioni eccezziunale in UPS; Pensu di aghjunghje novi à u so successu. « À la lumière de la riche culture d'UPS et de l'engagement inébranlable à l'égard de ses valeurs, nous continuerons à diriger l'industrie et à grandir sur les solides bases de notre société ».

U 113e CEO à serve in i 12 anni di storia di UPS, Carol Tomé hà servitu cum'è Presidente di u Cunsigliu di Surveglianza in più di serve cum'è Membru di u Cunsigliu di Amministrazione UPS dapoi u 2003. Tomé, chì prima era u Vicepresidente è CFO di The Home Depot, u più grande rivenditore di prudutti di casa in i Stati Uniti cù i so 2.300 filiali è 400.000 impiegati, hà pigliatu rispunsabilità in strategia corporativa, finanza è sviluppu cummerciale è hà servitu cum'è CFO per 18 anni. hà cuntribuitu à l'aumentu di u valore di l'azzioni di The Home Depot da 450 per centu durante u periodu.

Apney hè statu numinatu cum'è CEO in 2014 è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione in 2016, durante a dirigenza di UPS;

  • In più di aumentà u so fatturatu di 27% è u prufittu nettu di circa 50%, hà ancu aumentatu i so earnings per parte aghjustatu da circa 60%.
  • Hà generatu più di $ 29 miliardi in dividendi è ricuperazione di azioni à i so azionisti.
  • In 2019, i Stati Uniti anu aumentatu significativamente a so leva operativa implementendu un prugramma di trasfurmazioni pluriennale in quale sò state stabilite priorità strategiche di crescita.
  • Aumentendu assai a so capacità di rete globale, hà sappiutu furnisce più di 2019 milioni di pacchetti per ghjornu durante a stagione di punta in 32.
  • Implementendu UPS Flight Forward, hà ricevutu l'appruvazioni cumpleta da a FAA per a prima compagnia aerea à operare un drone.
  • Hà aumentatu a diversità in a cumpagnia cambiendu a struttura di u Cunsigliu di Amministrazione è a squadra di l'alta direzzione.

Abney, chì prima era Vice President of Operations (COO) dapoi u 2007, hà guidatu tutti i livelli di a reta di trasportu UPS, è i prucessi di logistica, sustenibilità è ingegneria. Prima di u so rolu di COO, hà guidatu iniziative strategiche per aumentà e capacità logistiche globale di a cumpagnia cum'è presidente di UPS International. Hè statu ancu implicatu in numerosi acquisti mundiali è fusioni durante a so carriera, cumprese Coyote, Marken, Fritz Companies, Sonic Air, Stolica, Lynx Express è Sino-Trans in Cina. Abney hà iniziatu a so carriera in UPS in u 1974 mentre studiava in Delta State University, travagliendu inizialmente cum'è gestore di pacchetti in un picculu stabilimentu in Greenwood.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*