Vagoni di merci prodotte da TÜDEMSAŞ in a strada di l'Austria

I carri di merci prudutte da tudemsas sò in strada per l'Austria
I carri di merci prudutte da tudemsas sò in strada per l'Austria

22 unità di "New Generation Freight Wagons" prodotte da Turkish Railway Machinery Industry Inc. (TÜDEMSAŞ) situate in Sivas sò in strada per l'Austria per esse consegnate. Ci hè ancu una dumanda di carri chì facilitanu u trasportu di merchenzie da paesi cum'è Germania, Inghilterra, Paesi Bassi è Pulonia.

U protokollu firmatu da TÜDEMSAŞ è GökRail cù a sucietà multinaziunale di logistica GATX in 2019 per a produzzione di 150 pezzi di vagoni di trasportu di container di 80 piedi Sggrs hè statu aghjurnatu nantu à a dumanda. Cusì, u nùmeru di vagoni per esse pruduciutu per GATX hè statu aumentatu à 400 cù u protocolu supplementu. 22 di i vagoni, chì furniscenu comodità in u trasportu di merci in quantu à e so caratteristiche tecniche, sò stati mandati à a Stazione Ferroviaria di Kapıkule per esse mandati in Austria.

Stabbilita in Chicago, Illinois in u 1898 è pruduciutu per a cumpagnia internaziunale GATX, chì furnisce servizii di noleggio di vagone in parechje parte di u mondu, u vagone di merci di 80 piedi, articulatu, di tipu Sggrs hà una lunghezza di 26,4 metri è una tara di 24 mila. 700 chilò.

Stu vagone, chì hè più liggeru è più strettu di i so omologhi, pò purtà 4 cuntenituri di 20 o 2 40 à u tempu. I vagoni, chì ponu ghjunghje à una velocità massima di 100 chilometri à l'ora quandu sò cumpletamente caricati, ponu viaghjà à 120 chilometri à l'ora quandu sò vioti.

TÜDEMSAŞ, u più grande fabricatore è sviluppatore di vagoni di merci in Turchia, hà riparatu 1939 vagoni è hà pruduttu 2019 vagoni trà 349-400.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*