Barriera di u virus Corona à 2,3 miliardi di dollari di kernel cinese nantu à u ponte YSS

Barriera di u virus Corona à u gin Kermit di miliardi di dollari nantu à u ponte yss
Barriera di u virus Corona à u gin Kermit di miliardi di dollari nantu à u ponte yss

A sospensjoni di i voli trà a Cina è a Turchia per via di l'epidemie di u virus Corona hà ancu causatu u rinviu di u prestitu di rifinanziamentu di $ 2,3 miliardi previstu per esse pigliatu da i banche chinesi per u Ponte Yavuz Sultan Selim. I banchieri chinesi è i funzionari di a cumpagnia ùn ponu micca scuntrà in faccia per via di restrizioni di viaghju imposte per prevene a diffusione di l'epidemie.

L'epidemia di u virus corona, chì hà scuzzulatu u mondu, hà ancu ritardatu u prestitu di rifinanziamentu di $ 2,3 miliardi, chì era previstu per esse acquistatu da i banche chinesi per u Ponte Yavuz Sultan Selim in u Bosforu.

U rifinanziamentu hè u prucessu di chjude un prestitu utilizatu prima cù un altru prestitu bancariu cù tassi d'interessu chì sò pensati per esse più vantaghji.

Sicondu a nutizia di Bloomberg, chì hè basatu annantu à fonti vicinu à u sughjettu, i discorsi trà u cumpagnu turcu IC Investment Holding è u Chinese China Merchants Group, chì pussede 51 per centu di l'azzioni, è i banche chinesi sò stati disturbati per via di l'epidemie.

Hè statu suggeritu chì e discussioni, chì eranu previamente previste per finisce in aprili, puderanu esse ritardate finu à aprili.

BANDI DI VOLU AFFECTATE

Hè statu informatu chì e riunioni di l'ufficiali di u cunsorziu stabilitu per Yavuz Sultan Selim cù i banchieri chinesi sò stati posposti per via di e restrizioni di viaghju trà i dui paesi per via di u virus corona, è e riunioni puderanu esse tenute solu in linea.

Per a custruzzione di Yavuz Sultan Selim Bridge, IC Investment Holding è u so cumpagnu talianu Astaldi ottennu un prestitu di 2013 anni in 9. U cunsorziu hè in negoziazione cù i banche guidati da i banche chinesi ICBC è Bank of China per un prestitu di rifinanziamentu di sette anni.

IC Investment è Bank of China anu lasciatu dumande nantu à u sughjettu senza risposta.

China's China Merchants Group avia acquistatu un 688,5 per centu di a maiò parte di a cumpagnia chì opera u ponte cù un accordu di $ 51 milioni. A cumpagnia chinesa hà compru 33 per centu di Astaldi italiani è 18 per centu di IC Investment.

Per u Yavuz Sultan Selim Bridge è l'Autostrada di l'Annellu Nordu, chì sò stati messi in usu in 2016, u Tesoru hà datu una guaranzia di munita straniera.

In 2019, hè statu revelatu chì a quantità da esse pagata da u Tesoru era di 3 miliardi TL. (PORTAVOCE)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*