Çorum High Speed ​​​​Trenu è Airport Waits

Corum trenu veloce è aeroportu aspettanu
Corum trenu veloce è aeroportu aspettanu

U Ministru Turhan, chì hè ghjuntu à Çorum dopu à i so prugrammi in Samsun, hà visitatu u cantiere di i Tunnels di Kırkdilim, chì hè statu custruitu cù un investimentu di circa 570 milioni di lire, in u locu di Kırkdilim nantu à l'autostrada Çorum-Osmancık, chì hè trà e rotte più impurtanti chì cunnessu à a strada. Regione di u Mari Neru à l'Anatolia Centrale.

Turhan hà u scopu di accurtà a strada chì unisce Çorum à i distretti di Osmancık, Dodurga, Laçin è Kargı, è forma ancu una parte impurtante di l'asse nord-sud chì parte da Sinop è ghjunghje à u Mediterraniu via Boyabat, Kargı, Osmancık, Çorum, Yozgat, Kayseri, Niğde, hà ricivutu infurmazioni da u Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu è l'autorità di a cumpagnia di u cuntrattu nantu à u statutu di i tunnel 3 chì sò stati messi in pratica per superà u prublema.

In seguitu, Turhan, chì hà fattu un esame nantu à l'Autostrada Çorum-Laçin, chì hè sempre in custruzzione, hà ancu esaminatu a custruzzione è a situazione di l'aeroportu in Celilkırı, chì hè stata iniziata in u 1996, ma hè stata lasciata infinita per via di fondi insufficienti.

U Ministru Turhan hà ricivutu infurmazione nantu à u travagliu precedente da u Sicritariu Generale di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale Recep Çubuk è i so diputati.

Turhan, chì hà esaminatu u passaghju sottumessu chì hè previstu per esse custruitu in l'area induve l'Hitit University Erol Olçok Training and Research Hospital si trova nantu à l'Autostrada Ankara, poi esaminò i travaglii di custruzzione di strada nantu à l'Autostrada Çorum-Ortaköy.

Descrizzione di "Progettu di trenu d'alta velocità Ankara-Samsun"

Turhan hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti prima di a riunione di valutazione tenuta in un hotel in a cità dopu a so visita è esame in Çorum.

Dichjarà chì Çorum hà sviluppatu in ogni campu, Turhan hà dettu chì, cum'è u Ministeru, anu esaminatu l'investimenti ligati à u trasportu in a cità in parallelu cù stu sviluppu.

In riferimentu à l'evoluzione in u trenu d'alta velocità, chì hè una di e più grandi aspettative di a cità, Turhan hà dettu:

"U nostru Çorum aspetta un trenu à alta velocità. Avemu ghjuntu à a tappa finale di u prughjettu di u trenu d'alta velocità da Ankara à Samsun. À a fine di l'annu, avemu principiatu a preparazione di l'offerta per a fine di u prugettu è i travaglii di custruzzione. Spergu chì, cù a finitura di u prugettu à a fine di l'annu, avemu da principià u travagliu facendu l'offerta trà Delice-Çorum-Samsun.

Indittendu chì l'aeroportu hè a più grande aspettativa in a cità dopu à a ferrovia, Turhan hà dettu: "Un serviziu di trasportu impurtante chì Çorum aspetta hè u prughjettu di l'aeroportu, chì hà iniziatu in l'anni 2000, ma hè statu esclusu da u prugramma d'investimentu. Avemu vistu questu in u locu, l'avemu esaminatu. Dopu chì u prughjettu hè aghjurnatu, pensamu di includelu in u prugramma d'investimentu è spergu di purtà u nostru aeroportu à Çorum. sparte a so cunniscenza.

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì hè u duvere di i guverni di furnisce stu serviziu à Çorum, chì a so industria, u cummerciu è soprattuttu l'esportazioni sò più altu ch'è altre pruvince, è hà cuntinuatu cusì:

"Bona furtuna. Un prughjettu di l'aeroportu hè statu realizatu à l'iniziu di l'anni 2000, è ci era una realizazione fisica di 24,17 per centu. E dimensioni di quellu aeroportu ùn sò micca abbastanza per risponde à i bisogni di u Çorum d'oghje. L'aeroportu hà una pista larga 30 metri è longa 2 mila 10 metri. Vulemu custruisce u novu aeroportu secondu e cundizioni attuali. I nostri amichi riesamineranu e so dimensioni in situ. Aghju datu l'ordine à u nostru Direttore Generale. Dopu chì questi sò fatti, li purteremu in u prugramma d'investimentu è eseguisce u prucessu inseme. Ùn avemu micca abbandunatu alcuna di e prumesse chì avemu fattu à a nostra nazione ".

Spieghendu chì i Tunnels di Kırkdilim, chì sò stati custruiti cun un investimentu di circa 570 milioni di lire nantu à l'Autostrada Çorum-Osmancık, chì hè trà e rotte più impurtanti chì uniscenu a Regione di u Mari Neru à l'Anatolia Centrale, è a strada divisa di circa 60 chilometri seranu. compie è apertu à u trafficu l'annu dopu, Turhan hà dettu ancu chì in certi punti in Çorum induve u trafficu hè cuncentratu, hà dettu chì i ponti seranu custruiti.

Turhan hà tandu una riunione di valutazione a porta chjusa cù a participazione di u guvernatore Mustafa Çiftçi, i deputati di u Partitu Çorum Ahmet Sami Ceylan, Oğuzhan Kaya è Erol Kavuncu, u sindaco Halil İbrahim Aşgın è i burocrati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*