Control di distanza suciale in i veiculi di trasportu publicu

cuntrollu di distanza suciale in u trasportu publicu
cuntrollu di distanza suciale in u trasportu publicu

A circular in quantu à u 50 per centu di passageri in u trasportu publicu è seduti à una distanza sicura contr'à l'epidemie di coronavirus hà cuminciatu à esse implementatu in Antalya. A Municipalità Metropolitana di Antalya hà ancu realizatu ispezioni nantu à i veiculi di trasportu publicu. Mentre i squadre di pulizzia inspeccionavanu i citadini di più di 65 anni nantu à a Strada Chiusa, anu avvistatu à tutti di rispettà a chjama di "stà in casa".

Cù a Circular Coronavirus publicata da u Ministeru di l'Affari Interni, i veiculi di trasportu publicu sò pruibiti di portà più di u 50 per centu di a so capacità. In cunfurmità cù a decisione, e squadre di a Pulizzia di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Antalya anu ancu realizatu ispezioni nantu à l'implementazione di a circular in quantu à a mità di u numeru di passageri in i veiculi di trasportu publicu è à mantene i passageri à una distanza sicura in i veiculi.

CONTROL DI DISTANZA SOCIALE

Dopu à a circular chì stipulava chì i veiculi di trasportu publicu duveranu accettà i passageri à u 50 per centu di a capacità di trasportu di u passageru specificata in a licenza di u veiculu è chì a sedia di i passageri in u veiculu deve esse in una manera chì impedisce u cuntattu, e squadre anu pigliatu l'azzione fermendu i veiculi di trasportu publicu unu per unu è cuntrollà u numeru di passageri è se i passageri sò stati pusati à una distanza sicura.

DISPOSIZIONE DI SEDI SEGURU

Un graficu di l'infurmazioni riguardanti i posti di i passageri hè stata appesa à i veiculi chì servenu in u trasportu publicu da u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana. Sicondu u schema, i posti accantu à i passageri restanu vioti, mentre chì quelli in u spinu puderanu pusà nantu à i sedi in diagonale. I citadini seranu avvisati cù visuale nantu à mantene a distanza suciale.

ISPEZIONE DI OLTRE 65 ANNI IN STRADA CHIUSA

E squadre di a Pulizzia di a Municipalità Metropolitana anu inspeccionatu ancu i citadini di più di 65 anni, chì eranu limitati à esce per a Strada Chiusa. Mentre i squadre anu avvistatu quelli chì ùn anu micca l'età adatta per andà in casa, anu avvistatu ancu i citadini sottu à l'età di 65 per stà in casa. E squadre di pulizzia anu avvistatu ancu i citadini di ùn pusà micca nantu à i banchi nantu à a Strada Chiusa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*