Lane di distanzamentu suciale per l'autobus è i tramvii contr'à a Corona in Gaziantep

A distanza suciale hè stata allargata à l'autobus è i tramvii contr'à a corona in Gaziantep
A distanza suciale hè stata allargata à l'autobus è i tramvii contr'à a corona in Gaziantep

A municipalità metropolitana di Gaziantep hà fattu un'altra prima in Turchia per piglià azzione contr'à l'epidemie di Corona Virus (Covid-19) cù a circular addiziale emessa da u Ministeru di l'Interior per i veiculi di trasportu publicu. E squadre metropolitane anu tracciatu una striscia di distanza suciale per l'ordine citatu in a circular per i posti di tram è autobus.

A lotta naziunale contr'à l'epidemie di Corona Virus, emersa in a cità di Wuhan, a Republica Populare Chine, è chì hè stata dichjarata da l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) cum'è "pandemia", vale à dì una epidemia chì hà un impattu globale. in pocu tempu, cuntinueghja. In u scopu di e misure pigliate contr'à l'epidemie, u Metropolitanu hà iniziatu una pratica esemplare dopu chì era statu dichjaratu in a circular publicata da u Ministeru di l'Interior chì "a pusazione di i passageri in u veiculu in u trasportu publicu deve esse in una manera chì impedisce i passageri di cuntattate l'un l'altru ". "Strips di distanza suciale" per tutti i veiculi di trasportu publicu, in particulare u tram è l'autobus chì cuntene, sò cuminciati à esse disegnati. U travagliu per a prutezzione di a distanza suciale, chì hè una misura impurtante per prevene a contagiosità di u Corona Virus, furnisce un trasportu protettivu in u trasportu publicu. In i ghjorni à vene, i travaglii di corsia per l'autobus publichi privati ​​​​blu è gialli seranu finiti.

E squadre di a Municipalità Metropolitana pusonu u disinfettante di e mani in ogni fermata di tram, in più di u so travagliu di disinfettante ogni ghjornu. I passageri puderanu furnisce l'igiene di e mani cù disinfettanti à e tappe mentre salendu in tram. Inoltre, a squadra di disinfezione metropolitana cuntinueghja i so travaglii di disinfettante per tutti i veiculi di trasportu publicu è i taxi in a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*