Stazioni di Ricarica di Veiculi Elettrichi Saranu Obligatorie

I stazioni di ricarica di i veiculi elettrici seranu obligatori
I stazioni di ricarica di i veiculi elettrici seranu obligatori

U Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione Murat Kurum hà ricurdatu chì anu annunziatu a Strategia Naziunale Smart Cities è u Pianu d'Azzione pocu tempu fà.

Espristendu chì una nova era hè cuminciata per e cità cù stu pianu d'azzione, l'Istituzione hà dettu chì un novu sistema hè statu implementatu in quale tutte e pruvince sò integrate cù l'altri à una scala regiunale è naziunale, cù applicazioni smart city.

L'istituzione spiegò chì cù questi studii, assicuraranu l'integrazione micca solu trà e cità stesse, ma ancu di tutti i sistemi, lochi, merchenzie è ancu automobili in quella cità.

Dichjarà chì anu cuminciatu u travagliu riunione cù u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, istituzioni è urganisazioni pertinenti per assicurà l'integrazione di a vittura intelligente in tutti i lochi, l'Istituzione hà dettu:

"Per risponde à i bisogni di a nostra età, implementeremu una applicazione di navigazione per a gestione di stazioni di ricarica elettrica da un portale cumunu. In l'applicazione di navigazione, puderete vede e stazioni di ricarica elettrica chì pudete ghjunghje in ogni locu in Turchia, è l'unità cum'è i centri di salute chì i nostri citadini anu bisognu.

Rimarchendu chì e stazioni di ricarica elettrica sò digià dispunibuli in u quadru di u Regolamentu di u Parcu, l'Autorità hà dettu:

"In u quadru di u regulamentu, avemu fattu ubligatoriu l'unità di carica in i parcheggi di i centri commerciali è i parcheggi generali. Facemu stu prucessu secondu u numeru di veiculi in u centru cummerciale è u numeru di veiculi in u parking. Quandu avemu cumminatu sta opportunità cù l'applicazione di navigazione, a nostra vittura intelligente puderà entre da Edirne è spustà in ogni puntu di u nostru paese. Avemu da fà sta applicazione (unità di carica per vittura elettrica) in un certu numaru di parcheggi. Speremu, prepareremu è publicheremu u nostru regulamentu chì renderà questu obligatoriu. U regulamentu attuale rende digià ubligatoriu. Avemu da fà sta applicazione. Forse pudemu riduce u numeru, aumentà, fighjate, ma stazioni di ricarica elettrica seranu ubligatorie ".

U Ministru Kurum hà ancu dichjaratu ch'elli anu datu l'autorità à e municipalità è i guvernatori per piglià decisioni nantu à l'aumentu di i parcheghji per e vitture domestiche secondu i bisogni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*