U numeru di spedizioni in autobus è tram da esse ridutta in Eskişehir u 23 di marzu

U numeru di servizii d'autobus è tram sarà ridutta in marzu in Eskisehir
U numeru di servizii d'autobus è tram sarà ridutta in marzu in Eskisehir

A municipalità metropolitana di Eskişehir cuntinueghja à piglià novi misure contr'à l'epidemie di Covid-19. Cù l'avvirtimenti fatti in questu cuntestu, u numeru di viaghji in tram è autobus hè ridutta per via di a diminuzione di 70% in u numeru di passageri in u trasportu publicu. Annunciendu chì a nova applicazione serà implementata u 23 di marzu, u sindaco Büyükerşen hà dichjaratu chì i citadini di più di 65 anni, in particulare quelli di u gruppu di risicu, cuntinueghjanu sempre à aduprà u trasportu publicu è hà avvistatu i residenti di Eskişehir in questa fascia d'età di ùn esce micca.

In u scopu di u Pianu d'Azione per luttà contra u Coronavirus, chì era cuminciatu à esse implementatu da a Municipalità Metropolitana à u principiu di marzu, i sforzi di disinfezione cuntinueghjanu in i veiculi di trasportu publicu è fermate, è sò stati fatti novi regulamenti durante l'ora di partenza. Dichjarà chì u numeru di passageri hè diminuitu di 70% paragunatu à a settimana passata, grazia à a dichjarazione di vacanze scolastiche è i residenti sensibili di Eskişehir chì anu pigliatu l'avvirtimenti in seriu, u sindaco Büyükerşen hà dettu: "L'epidemie di virus si sparghje rapidamente in u nostru paese ogni ghjornu. Travagliemu in armunia cù tutte l'istituzioni, in particulare u Ministeru di a Salute, è cumpiendu e nostre responsabilità in modu sensitivu. Duranti stu periodu, cum'è e scole eranu chjuse è i nostri citadini sensibili cuminciaru à isolà in casa, u numeru di passageri in i nostri tram è autobus hè diminuitu da 70%. Vogliu ringrazià tutti i mo concittadini chì anu dimustratu sensibilità à a campagna "State in casa" è anu passatu stu prucessu in casa. Tuttavia, in questu prucessu, quasi u 20% di u nostru numeru tutale di passageri hè custituitu da i nostri citadini di più di 65 anni, chì sò sempre in u gruppu di risicu altu. Pregu in particulare i nostri citadini in stu gruppu di risicu. Per piacè ùn risicate micca sè stessu è a salute publica escendu!" disse. Dichjarà chì u numeru di viaghji diminuirà in autobus è tram da u 23 di marzu per via di a diminuzione di u numeru di passageri, u sindaco Büyükerşen hà dettu: "Riducemu u numeru di viaghji in i nostri tram è autobus per precauzione per cuntinuà a prutezzione salute di u nostru populu. Aspittemu a capiscitura è u sensu cumunu da u nostru populu in stu prucessu. "Per piacè rializà e vostre responsabilità persunale cù cura, affittendu solu a scienza è e dichjarazioni di l'autorità", disse.

L'infurmazione di l'ora attuale pò esse truvata nantu à u situ web di a municipalità da dumenica 22 di marzu (www.eskisehir.bel.trI funzionari di a Municipalità Metropolitana anu dichjaratu chì i citadini ponu chjamà 0222 217 44 13 per l'autobus è 0222 237 63 64 per i tram.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*