I YHT addiziunali sò stati lanciati è a capacità di tutti i treni hè stata aumentata

ihts addiziunali sò stati messi in serviziu, a capacità di tutti i treni hè stata aumentata
ihts addiziunali sò stati messi in serviziu, a capacità di tutti i treni hè stata aumentata

Turhan: "Treni d'alta velocità supplementari sò stati messi in funziunamentu per risponde à a crescente dumanda di passageri per via di e vacanze scolastiche, è e capacità di i treni di linea principale è regiunale sò state aumentate".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, u Ministru di a Salute Fahrettin Koca è u Ministru di a Ghjustizia Abdülhamit Gül anu fattu dichjarazioni annantu à e novi misure pigliate in quantu à u virus Corona dopu a riunione di u cumitatu scientificu.

U Ministru di i Trasporti è di l'Infrastruttura Turhan hà enfatizatu chì ci sò novi misure nantu à tematiche relative à u so Ministeru è hà datu e seguenti informazioni nantu à e misure pigliate nantu à a ferrovia: "In più di a pulizia di rutina in i treni à alta velocità, i treni cunvinziunali, Marmaray è Başkentray, I travaglii meticulosi di disinfezione sò fatti." Inoltre, i servizii di Transasia Express è Van-Teheran Train chì operanu trà Turchia è Iran sò stati temporaneamente fermati recentemente. "Da l'11 di marzu, i voli Istanbul-Sofia Express chì operanu trà Turchia è Bulgaria sò stati ancu annullati".

U Ministru Turhan hà dettu chì per risponde à a crescente dumanda di passageri dopu a chjusura di e scole, chì hè una di e misure in u scopu di e misure di Coronavirus, i treni d'alta velocità supplementari sò stati messi in serviziu è a capacità di i treni di linea principale è regiunale hè stata. aumentatu cù carri supplementari.

Turhan hà indicatu chì cusì hè stata creata una capacità di passageru supplementu di 2466 in treni d'alta velocità, 7980 in a linea principale è 3900 in treni regiunale, aghjustendu chì un totale di circa 14 mila capacità addiziale hè stata furnita.

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì i treni ad alta velocità supplementari si fermanu in e stazioni Eryaman, Polatlı, Eskişehir, Bozüyük, Bilecik, Arifiye, İzmit, Gebze, Pendik è Bostancı, in modu chì i citadini anu un viaghju còmode. Hà sottolineatu ancu chì e capacità di i treni regiunale, chì sò in alta dumanda trà e cità vicine, anu aumentatu significativamente cù 65 vagoni supplementari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*