Embargo di trasportu da a gestione di l'aeroportu di Istanbul à l'IMM

Barriera d'accessu à l'IMM Facendu accessibile l'aeroportu di Istanbul
Barriera d'accessu à l'IMM Facendu accessibile l'aeroportu di Istanbul

IMM, chì rende l'Aeroportu di Istanbul accessibile cù i voli IETT è HAVAIST, hè stata esposta à e pratiche negative di a gestione di l'aeroportu in l'ultimi ghjorni. Hè statu determinatu chì a gestione, chì hà riduciutu u numeru di punti di riempimentu d'Istanbulkart è hà purtatu i punti di riempimentu à i punti più estremi, si prepara à spustà e fermate IETT finu à a fine di e piattaforme. Hè vistu chì i residenti di Istanbul è i turisti chì anu signalatu e so lagnanze à l'IMM Beyaz Masa sò abbastanza scomodi cù a pratica.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), una istituzione publica, hà pruduciutu investimenti è servizii assai seri per rende l'Aeroportu d'Istanbul, chì u metro ùn hè ancu ghjuntu, accessibile dapoi a so apertura. Quandu u novu aeroportu in Arnavutköy hè statu apertu, İBB, chì furnisce servizii di trasportu gratuiti cù IETT per un bellu pezzu, hà cuminciatu à furnisce servizii di trasportu di lussu à prezzi accessibili stabilendu HAVAIST, una di e so filiali, OTOBÜS AŞ.

Tuttavia, e pratiche arbitrarie iniziate da a gestione di l'Aeroportu d'Istanbul (IGA) in i ghjorni recenti cuminciaru à riflette cum'è una barriera d'accessu à IMM, chì offre u megliu accessu di qualità à a regione à u prezzu più prezzu cù i voli IETT è HAVAIST.

L'applicazioni chì i citadini si lamentanu assai è chì forzanu i turisti à pagà cù soldi o carta di creditu invece di Istanbulkart sò i seguenti:

  • I punti di riempimentu d'Istanbulkart in l'aeroportu sò diminuiti da 24 à 10, è e so locu sò stati determinati cum'è i punti estremi in modu chì ùn si ponu vede à a diritta è a manca di e porte di uscita. (90m à diritta, 90m à manca appare in a presentazione attaccata)
  • U mutivu di u cambiamentu hè statu dimustratu chì e macchine di riempimentu esistenti seranu rimpiazzate da vending machines chì risponderanu à i bisogni alimentari è di bevande di i citadini. A filiale di İBB BELBİM AŞ hè stata informata di sta dumanda di cambiamentu in a 2ª settimana di ferraghju è sottu una pressione intensa, 15 macchine sò state ridotte à 24 u 10 di ferraghju è furzate à trasferisce.
  • Ùn ci hè nisuna direzzione per l'usu di Istanbulkart in HAVAISTs, è hè statu resu assai difficiule per i citadini di riempie da queste macchine è aduprà l'autobus HAVAIST, per via di a situazione di i punti di riempimentu di Istanbulkart.
  • Questa applicazione, chì pone Istanbulkart à l'Aeroportu d'Istanbul cum'è s'ellu hè un bigliettu per esse utilizatu solu in l'autobus IETT, provoca una diminuzione di l'usu di altri veiculi di trasportu, cumpresu HAVAIST. Questa hè una strategia chì hà da scopu di portà i metudi di pagamentu di cash è di carta di creditu in prima linea disattivendu l'IMM, chì hè una istituzione publica.
  • Hè ancu dichjaratu chì e tappe IETT sò previste per esse eliminate da a so situazione cintrali attuale à i dui punti più estremi di e piattaforme (vicinu à i novi posti di e macchine di riempimentu Istanbulkart).
  • In fatti, hè statu determinatu chì i carichi di ogni ghjornu fatti da e macchine di riempimentu Istanbulkart anu diminuitu di circa 15 per centu in l'ultimi 50 ghjorni.
  • I citadini è i visitori chì utilizanu l'aeroportu di Istanbul; IMM Beyaz Masa hà fattu numerosi reclami à IETT è OTOBÜS AŞ nantu à a quantità di putere chì anu ricevutu in i punti di riempimentu di Istanbulkart.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*