E spedizioni in trenu di Istanbul Sofia sò sospese per via di u virus Corona

tutti i treni sò disinfettati contr'à u virus corona
tutti i treni sò disinfettati contr'à u virus corona

Mentre a Direzzione Generale di Trasportu TCDD ferma temporaneamente i servizii di treni internaziunali di passageri contr'à u virus Corona, disinfetta tutti i so treni.

In questu cuntestu, i voli di l'Istanbul-Sofia Express sò stati sospesi temporaneamente da l'11 di marzu di u 2020 per via di u virus Corona.

Comu hè cunnisciutu, i servizii di u Trenu Transasia Express è Van-Teheran operati trà Ankara è Teheran, chì furniscenu u trasportu di passageri ferroviari trà Turchia è Iran, sò stati temporaneamente fermati per via di u virus Corona pocu fà.

In più di questi, TCDD Transportation, chì effettua a pulizia di ogni ghjornu di tutti i so treni chì portanu 23 mila passageri in treni d'alta velocità, 45 mila in treni cunvinziunali, 430 mila in Marmaray è 39 mila in Başkentray, à a fine di i so voli. , in cunfurmità cù e regule d'igiene, disinfetta ancu contr'à u virus Corona.

Per d 'altra banda, cunsiderendu u fattu chì i sforzi individuali sò assai impurtanti in più di e misure istituzionali contr'à u virus Corona, a cuscenza di i passageri è di u persunale hè aumentata cù poster è video preparati da u Ministeru di a Salute nantu à u rispettu attentu di l'igiene di e mani è di l'altri. raccomandazioni.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*