Domande Frequenti nantu à Coronavirus

dumande frequenti nantu à coronavirus
dumande frequenti nantu à coronavirus

Chì ghjè u novu Coronavirus (2019-nCoV) ?

U rumanzu coronavirus (2019-nCoV) hè un virus chì hè statu identificatu per a prima volta u 13 di ghjennaghju di u 2020, per via di una ricerca realizata in un gruppu di pazienti chì anu sviluppatu sintomi respiratorii (febbre, tosse, mancanza di respiru) in a pruvincia di Wuhan, Cina. , à a fini di dicembre. U focu hè statu inizialmente rilevatu in quelli chì si trovanu in u mercatu di frutti di mare è animali in questa regione. In seguitu, si sparse da persona à persona è si sparse in altre cità in a pruvincia di Hubei, in particulare in Wuhan, è altre pruvince di a Republica Populare Chine.

Cumu si trasmette u novu Coronavirus (2019-nCoV) ?

Hè trasmessa da a tosse è u starnutu di l'individui malati è l'inalazione di e gocce sparse in l'ambiente. Dopu avè toccu e superfici contaminate da particelle respiratorii, u virus pò ancu esse pigliatu purtendu e mani à a faccia, l'ochji, u nasu o a bocca senza lavà. U cuntattu cù l'ochji, u nasu o a bocca cù e mani brutte hè risicatu.

Cumu hè fattu u diagnosticu di a nova infezione da Coronavirus?

Testi moleculari necessarii per u diagnosticu di 2019 New Coronavirus sò dispunibili in u nostru paese. A prova diagnostica hè realizata solu in u Laboratoriu Naziunale di Riferimentu di Virologia di a Direzzione Generale di Salute Pública.

Ci hè una droga antivirale chì pò esse usata per prevene o trattà a nova infezione da Coronavirus (2019-nCoV)?

Ùn ci hè micca trattamentu efficace per u virus. U trattamentu di sustegnu necessariu hè appiicatu secondu a cundizione generale di u paci. L'efficacità di alcune droghe nantu à u virus hè investigata. Tuttavia, attualmente ùn ci hè micca una droga efficace contr'à u virus.

L'antibiotici ponu prevene o trattà l'infezzione da u Novu Coronavirus (2019-nCoV)?

No, l'antibiotici ùn affettanu micca i virus, solu i batteri. U rumanzu Coronavirus (2019-nCoV) hè un virus è dunque l'antibiotici ùn deve esse usatu per prevene o trattà l'infezzione.

Chì ghjè u periodu di incubazione di u novu Coronavirus (2019-nCoV) ?

U periodu di incubazione di u virus hè trà 2 ghjorni è 14 ghjorni.

Chì sò i sintomi è e malatie causate da u novu Coronavirus (2019-nCoV)?

Ancu s'ellu hè statu infurmatu chì pò esse casi asimptomatichi, a so rata hè scunnisciuta. I sintomi più cumuni sò febbre, tosse è mancanza di respira. In i casi severi, a pneumonia, l'insufficienza respiratoria severa, l'insufficienza renale è a morte pò sviluppà.

Quale hè chì u novu Coronavirus (2019-nCoV) affetta di più ?

In cunfurmità cù e dati ottenuti, u risicu di sviluppà malatie severi da u virus hè più altu in quelli chì anu età avanzata è e malatie concomitante (cum'è l'asma, a diabetes, a malatia di u cori). Cù i dati di l'oghje, hè cunnisciutu chì a malatia avanza severamente in u 10-15% di i casi, è risultatu in a morte in circa 2% di i casi.

A nova malatia Coronavirus (2019-nCoV) causa a morte subita ?

Sicondu i dati publicati nantu à e persone chì si malati, a malatia mostra un cursu relativamente lento. Lagnanza ligera (cum'è febbre, mal di gola, debule) sò veduti in i primi ghjorni, è dopu si aghjunghjenu sintomi cum'è a tosse è a mancanza di respira. I pazienti sò generalmente abbastanza pesanti per applicà à l'uspidale dopu à 7 ghjorni. Per quessa, i video nantu à e social media nantu à i pazienti chì di colpu cascanu in terra è si malati o mori ùn riflettenu micca a verità.

Ci hè qualchì novu casu infettatu di Coronavirus (2019-nCoV) rappurtatu da Turchia?

No, nisuna nova malatia di Coronavirus (2019-nCoV) hè stata rilevata in u nostru paese (da u 7 di ferraghju 2020).

Oltre a Republica Populare Chine (RPC), quali paesi sò in risicu per a malatia?

A malatia hè sempre vista principalmente in a Republica Populare Chine. I casi vistu in altri paesi di u mondu sò persone chì vanu in questi paesi da a RPC. In certi paesi, un pocu numeru di citadini di quellu paese sò stati infettati da e persone chì venenu da a RPC. Attualmente, ùn ci hè un paese altru ch'è a RPC, induve i casi domestici si sparghjenu rapidamente. U Cunsigliu Scientificu Cunsigliu di u Ministeru di a Salute avvirtenu solu "ùn andà à menu chì ùn avete micca" per a RPC. I viaghjatori anu da seguità l'avvirtimenti di l'autorità naziunali è internaziunali.

Chì sò i studii di u Ministeru di a Salute nantu à questu tema ?

I sviluppi in u mondu è a diffusione internaziunale di a malatia sò seguiti da u nostru Ministeru. U Cumitatu Scientificu di u Novu Coronavirus (2019-nCoV) hè statu creatu. E riunioni di Valutazione di Rischi è di Cumitatu Scientificu sò state tenute per a nova malatia Coronavirus (2019-nCoV). L'evenimentu cuntinueghja à esse seguitu è ​​e riunioni sò tenute regularmente, cù l'implicazione di tutti i partiti di u prublema (cumpresu tutti i stakeholder cum'è a Direzzione Generale di Salute per a Frontiera è e Coste di Turchia, a Direzzione Generale di l'Ospedale Publicu, a Direzzione Generale). di i servizii di salute d'urgenza, a Direzzione generale di e Relazioni Estere).

In u Centru di Operazioni d'Urgenza di Salute Pùbblica sottu a Direzzione Generale di Salute Pùbblica, sò state formate squadre chì travaglianu 7/24. E precauzioni necessarie sò state pigliate in u nostru paese in cunfurmità cù e raccomandazioni di l'Organizazione Mondiale di a Salute. À i punti d'entrata di u nostru paese, cum'è l'aeroporti è i punti d'entrata in mare, sò state pigliate misure per detectà i passageri malati chì ponu vene da e zone risicate, è ciò chì deve fà in casu di suspettu di malatia hè statu determinatu. I voli diretti cù a RPC sò stati sospesi finu à u 1 di marzu. L'applicazione di scansione di càmera termale, chì era inizialmente applicata per i passageri chì venenu da a RPC, hè stata allargata per include altri paesi da u 05 di ferraghju 2020.

Una guida hè stata preparata in quantu à u diagnosticu di a malatia, e prucedure per esse applicate in u casu pussibule, è e misure di prevenzione è di cuntrollu. L'algoritmi di gestione sò stati creati per i casi rilevati è i duveri è e responsabilità di i partiti pertinenti sò stati definiti. A guida include ancu cose da fà per e persone chì vanu o venenu da i paesi cù casi. Sta guida, chì hè constantemente aghjurnata, è e so presentazione, risposte à e dumande frequenti, affissi è opuscoli ponu accede à u situ ufficiale di a Direzzione Generale di Salute Pública. Inoltre, i campioni di e vie respiratorie sò pigliati da e persone chì rispondenu à a definizione di casu pussibule, è sò isolati in cundizioni di facilità di salute finu à chì u risultatu di mostra hè ottenutu.

A scansione cù una camera termale hè una misura abbastanza?

I camere termali sò aduprate per detectà e persone cù a frebba è per separà di l'altri persone è fà più esaminazioni per vede s'ellu portanu a malatia. Di sicuru, ùn hè micca pussibule di detect i malati chì ùn anu micca a frebba in quellu tempu, o persone chì sò in a fase di incubazione è ùn sò micca malati. Tuttavia, postu chì ùn ci hè un altru mètudu veloce è più efficace chì pò esse usatu per scanning, tutti i paesi utilizanu camere termali. In più di e camere termiche, i passageri chì venenu da l'area risicatu sò infurmati in diverse lingue nantu à l'aviò, è i brochures d'infurmazione preparate in lingue straniere sò distribuite in punti di passaportu.

Ci hè una vacuna per u novu Coronavirus (2019-nCoV) ?

Innò, ùn ci hè ancu una vacuna sviluppata, Malgradu l'avanzati in a tecnulugia, hè infurmatu chì una vacuna chì pò esse usata in modu sicuru nantu à l'omu pò esse prodotta in un annu à u più prestu.

Chì sò i cunsiglii per evità di malati?

I principii basi cunsigliati per riduce u risicu generale di trasmissione di infezioni respiratorie acute si applicanu ancu à u Novu Coronavirus (2019-nCoV). Quessi;

  • Attenzione deve esse pagata à l'igiene di e mani. E mani deve esse lavate cù acqua è sapone per almenu 20 seconde, è u disinfettante per e mani basatu in alcolu deve esse usatu quandu u sapone è l'acqua ùn sò micca dispunibili. Ùn ci hè bisognu di utilizà sapone antisetticu o antibacterial, u sapone normale hè abbastanza.
  • A bocca, u nasu è l'ochji ùn deve esse toccu senza lavà e mani.
  • Evite u cuntattu cù i malati (almenu 1 m di distanza se pussibule).
  • E mani deve esse lavate spessu, soprattuttu dopu u cuntattu direttu cù i malati o u so ambiente.
  • Oghje, e persone sane in u nostru paese ùn anu micca bisognu di usà maschere. Copre u nasu è a bocca cù una carta di tissue dispunibile quandu tosse o starnute, usendu l'internu di u coddu quandu ùn ci hè micca carta tissue, evitendu i posti affollati se pussibule, copre a bocca è u nasu se ne necessariu, usendu una maschera medica se pussibule. .

Chì duverebbe fà e persone chì anu da viaghjà in paesi cù alta densità di pazienti, cum'è a Republica Populare Chine, per pruteggiri da a malatia?

I principii basi cunsigliati per riduce u risicu generale di trasmissione di infezioni respiratorie acute si applicanu ancu à u Novu Coronavirus (2019-nCoV). Quessi;

  • Attenzione deve esse pagata à l'igiene di e mani. E mani deve esse lavate cù acqua è sapone per almenu 20 seconde, è u disinfettante per e mani basatu in alcolu deve esse usatu quandu u sapone è l'acqua ùn sò micca dispunibili. Ùn ci hè bisognu di utilizà sapone antisetticu o antibacterial, u sapone normale hè abbastanza.
  • A bocca, u nasu è l'ochji ùn deve esse toccu senza lavà e mani.
  • Evite u cuntattu cù i malati (almenu 1 m di distanza se pussibule).
  • E mani deve esse pulite spessu, soprattuttu dopu u cuntattu direttu cù i malati o u so ambiente.
  • A causa di l'alta prisenza di i pazienti, i centri di salute ùn deve esse visitatu s'ellu hè pussibule, è u cuntattu cù l'altri pazienti deve esse minimizatu quandu hè necessariu di andà in una istituzione di salute.
  • Quandu si tosse o starnute, u nasu è a bocca deve esse cuparti cù carta di tissue dispunibile, in l'absenza di carta di tissue, l'internu di u coddu deve esse usatu, se pussibule, i posti affollati ùn deve esse inseriti, s'ellu hè necessariu entre, a bocca è u nasu deve esse coperto, è una maschera medica deve esse usata.
  • Manghjendu prudutti d'animali crudi o pocu cotti deve esse evitata. Cibi ben cotti deve esse preferitu.
  • E zoni d'altu risicu per infizzioni cumuni, cum'è a splutazioni, i mercati di l'allevamentu è e zoni induve l'animali ponu esse macellati, deve esse evitata.
  • Sì i sintomi respiratorii si verificanu in 14 ghjorni dopu u viaghju, l'istituzione di salute più vicina deve esse applicata cù una maschera, è u duttore deve esse infurmatu nantu à a storia di u viaghju.

Chì duveranu fà e persone chì viaghjanu in altri paesi per prutegge si da a malatia?

I principii basi cunsigliati per riduce u risicu generale di trasmissione di infezioni respiratorie acute si applicanu ancu à u Novu Coronavirus (2019-nCoV). Quessi;
- Si deve esse attentu à a pulizia di e mani. E mani deve esse lavate cù acqua è sapone per almenu 20 segundos, è l'antiseptichi di e mani basati in l'alcoolu deve esse usatu in l'absenza di sapone è acqua. Ùn ci hè bisognu di utilizà sapone antisetticu o antibacterial, u sapone normale hè abbastanza.
- Evite u cuntattu cù a bocca, u nasu è l'ochji senza lavà e mani.
– Evite u cuntattu cù i malati (almenu 1 m di distanza se pussibule).
- E mani deve esse pulite spessu, soprattuttu dopu u cuntattu direttu cù i malati o u so ambiente.
- Quandu si tosse o si starnute, u nasu è a bocca deve esse cuparti cù carta di tissue dispunibile, in i casi induve ùn ci hè micca carta di tissue, deve esse usatu in u coddu, se pussibule, ùn deve esse micca ingressu in i posti affollati.
L'alimenti cotti deve esse preferitu invece di l'alimenti crudi.
- E zoni à risicu altu per infizzioni generale, cum'è splutazioni, mercati d'allevamentu è zoni induve l'animali ponu esse macellati, deve esse evitata.

Ci hè un risicu di trasmissione di coronavirus da pacchetti o prudutti da a Republica Populare Chine?

In generale, postu chì questi virus ponu sopravvive nantu à a superficia per un pocu tempu, ùn hè micca previstu di esse trasmessi per pacchettu o carica.

Ci hè un risicu di nova malatia coronavirus in u nostru paese?

Nisun casu hè statu ancu rilevatu in u nostru paese. Cum'è parechji paesi in u mondu, ci hè una pussibilità di casi in u nostru paese.

Ci sò restrizioni di viaghju in Cina?

Tutti i voli diretti da a Cina sò stati sospesi da u 5 di ferraghju di u 2020 à u 2020 di marzu. U Cunsigliu Scientificu Cunsigliu di u Ministeru di a Salute avvirtenu solu "ùn andà à menu chì ùn avete micca" per a RPC. I viaghjatori anu da seguità l'avvirtimenti di l'autorità naziunali è internaziunali.

Cumu deve esse puliti i veiculi turistici?

Hè ricumandemu chì sti veiculi sò ben ventilati è chì a pulizia generale standard deve esse fatta cù acqua è detergente. Hè ricumandemu chì a pulizia generale standard di i veiculi sia fatta dopu ogni usu, se pussibule.

Chì sò e precauzioni per esse cunsiderate durante u viaghju cù i veiculi turistici?

I veiculi duveranu esse ventilati cù aria fresca spessu durante l'usu. In a ventilazione di u veiculu, u riscaldamentu è u rinfrescante di l'aria cù l'aria presa da l'esternu deve esse preferitu. A cunversione di l'aria in u veiculu ùn deve esse usata.

Hotel, hostel, etc. di l'ospiti chì venenu in massa. Ci hè un risicu di malatia per u persunale incaricatu di l'accolta quandu ghjunghjenu à u so alloghju ?

Siccomu u virus ùn pò micca sopravvive nantu à superfici inanimate per un bellu pezzu, l'invitati chì portanu e so cose persunali, cum'è e valigie, ùn sò micca previsti per esse contagiosi ancu in presenza di malatie (causendu un risicu per a diffusione di a malatia). In ogni casu, in generale, e mani deve esse lavate immediatamente dopu à tali prucedure o a pulizia di e mani deve esse furnita cù un antisetticu di manu basatu in alcolu.

Inoltre, s'ellu ci sò invitati chì venenu da regioni induve a malatia hè intensa, s'ellu ci hè febbre, starnutu o tosse trà l'invitati, hè preferitu chì sta persona porta una maschera medica è u cunduttore porta una maschera medica per l'autoprotezzione. . Hè da esse assicuratu chì u 112 hè datu infurmazione chjamendu o andendu à l'istituzione di salute riferita informendu in anticipu.

Chì sò e precauzioni da piglià in hotel ?

A pulizia standard cù acqua è detergente hè abbastanza in l'alloghju. Una attenzione particulari deve esse pagata à a pulizia di superfici toccu spessu, manichi di porte, rubinetti, corrimani, toilette è lavabo. Ùn ci hè micca evidenza scientifica chì l'usu di certi prudutti, chì sò ritenuti particularmente efficaci contr'à stu virus, in a pulizia furnisce una prutezzione extra.

Attenzione deve esse pagata à l'igiene di e mani. E mani deve esse lavate cù acqua è sapone per almenu 20 segundos, è l'antiseptichi di e mani basati in l'alcoolu deve esse usatu in l'absenza di sapone è acqua. Ùn ci hè bisognu di utilizà sapone antisetticu o antibacterial, u sapone normale hè abbastanza.

Copre u nasu è a bocca cù una carta di tissue dispunibile quandu tosse o starnute, usendu l'internu di u coddu quandu ùn ci hè micca carta tissue, evitendu i posti affollati se pussibule, copre a bocca è u nasu se ne necessariu, usendu una maschera medica se pussibule. .

Siccomu u virus ùn pò micca sopravvive per un bellu pezzu nantu à superfici inanimate, ùn hè micca previstu di esse trasmessu à e persone chì portanu i bagaglii di u paci, Hè appruvatu di mette l'alcolu antisetticu per a manu in lochi accessibili.

Chì precauzioni deve piglià l'impiegati di l'aeroportu?

Precauzioni generale deve esse pigliatu per prevene l'infezzione.

Attenzione deve esse pagata à l'igiene di e mani. E mani deve esse lavate cù acqua è sapone per almenu 20 segundos, è l'antiseptichi di e mani basati in l'alcoolu deve esse usatu in l'absenza di sapone è acqua. Ùn ci hè bisognu di utilizà sapone antisetticu o antibacterial, u sapone normale hè abbastanza.

Copre u nasu è a bocca cù una carta di tissue dispunibile quandu tosse o starnute, usendu l'internu di u coddu quandu ùn ci hè micca carta tissue, evitendu i posti affollati se pussibule, copre a bocca è u nasu se ne necessariu, usendu una maschera medica se pussibule. .

Siccomu u virus ùn pò micca sopravvive nantu à superfici inanimate per un bellu pezzu, ùn hè micca previstu di esse trasmessu à e persone chì portanu i bagaglii di u paziente. Hè appruvatu di mette un disinfettante per e mani d'alcohol in lochi accessibili.

Chì precauzioni deve piglià l'impiegati in i ristoranti è i buttreghi induve venenu i turisti?

Misure generale di prevenzione di l'infezzione deve esse pigliata.

Attenzione deve esse pagata à l'igiene di e mani. E mani deve esse lavate cù acqua è sapone per almenu 20 segundos, è l'antiseptichi di e mani basati in l'alcoolu deve esse usatu in l'absenza di sapone è acqua. Ùn ci hè bisognu di utilizà sapone antisetticu o antibacterial, u sapone normale hè abbastanza.

A pulizia standard cù acqua è detergente hè abbastanza per a pulizia di a superficia. Una attenzione particulari deve esse pagata à a pulizia di superfici toccu spessu, manichi di porte, rubinetti, corrimani, toilette è lavabo. Ùn ci hè micca evidenza scientifica chì l'usu di certi prudutti, chì sò ritenuti particularmente efficaci contr'à stu virus, in a pulizia furnisce una prutezzione extra.

Hè appruvatu di mette un disinfettante per e mani à base d'alcohol in lochi accessibili.

Chì sò e misure generale di prevenzione di l'infezzione?

Attenzione deve esse pagata à l'igiene di e mani. E mani deve esse lavate cù acqua è sapone per almenu 20 segundos, è l'antiseptichi di e mani basati in l'alcoolu deve esse usatu in l'absenza di sapone è acqua. Ùn ci hè bisognu di utilizà sapone antisetticu o antibacterial, u sapone normale hè abbastanza.

Hè ricumandemu per copre u nasu è a bocca cù carta di tissuti dispunibuli quandu si tosse o starnute, è se ùn ci hè micca carta di tissue, hè cunsigliatu di utilizà l'internu di u coddu, è micca d'entra in lochi affollati se pussibule.

Mandu u mo figliolu à a scola, pò avè a malatia di u Novu Coronavirus (2019-nCoV) ?

A nova infezione da coronavirus (2019-nCoV) chì hà iniziatu in Cina ùn hè micca stata rilevata in u nostru paese finu à avà è sò state pigliate e misure necessarie per impedisce a malatia di entre in u nostru paese. U vostru zitellu pò scuntrà virus chì causanu a gripe, u friddu è a gripe à a scola, ma ùn hè micca previstu di scuntrà u novu Coronavirus (2019-nCoV) perchè ùn hè micca in circulazione. In questu cuntestu, l'infurmazioni necessarii nantu à a malatia hè stata datu à e scole da u Ministeru di Salute.

Cumu deve esse pulite e scole ?

A pulizia standard cù acqua è detergente hè abbastanza per a pulizia di e scole. Una attenzione particulari deve esse pagata à a pulizia di superfici toccu spessu, manichi di porte, rubinetti, corrimani, toilette è lavabo. Ùn ci hè micca evidenza scientifica chì l'usu di certi prudutti, chì sò ritenuti particularmente efficaci contr'à stu virus, in a pulizia furnisce una prutezzione extra.

Dopu a pausa di u semestru, vultu à l'università, stanu in u dormitoriu di i studienti, possu catturà a malatia di u Novu Coronavirus (2019-nCoV) ?

A nova infezione da coronavirus (2019-nCoV) chì hà iniziatu in Cina ùn hè micca stata rilevata in u nostru paese finu à avà è sò state pigliate e misure necessarie per impedisce a malatia di entre in u nostru paese.

Puderà scuntrà virus chì causanu a gripe, u friddu è a gripe, ma ùn hè micca previstu chì u novu Coronavirus (2019-nCoV) ùn hè micca in circulazione. In questu cuntestu, u Ministeru di a Salute hà furnitu l'infurmazioni necessarii nantu à a malatia à i dormitori di l'Istituzione d'Educazione Superiore, l'Istituzione di Creditu è ​​l'Alberghi è studienti simili.

L'animali ponu purtà è trasmette u Novu Coronavirus (2019-nCoV)?

L'animali domestici cum'è i misgi / i cani domestici ùn sò micca previsti per esse infettati da u Novu Coronavirus (2019-nCoV). In ogni casu, hè sempre necessariu di lavà e mani cù acqua è sapone dopu u cuntattu cù l'animali. Cusì, a prutezzione contra altre infizzioni chì ponu esse trasmesse da l'animali serà furnita.

Lavà u nasu cù una soluzione salina pò impedisce l'infezzione cù u Novu Coronavirus (2019-nCoV)?

Innò. Lavà u nasu regularmente cù saline ùn hà micca benefiziu per prevene l'infezzione cù u Novu Coronavirus (2019-nCoV).

L'usu di l'acitu pò impedisce l'infezzione di u Novu Coronavirus (2019-nCoV) ?

Innò. L'usu di l'acitu ùn hà micca benefiziu in a prutezzione di l'infezzione da u Novu Coronavirus (2019-nCoV).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*