Bona nutizia di sustegnu è tempu supplementu à e PMI contr'à u virus Corona da u ministru Varank

Mandatu di u Ministru annunziu di sustegnu è tempu supplementu à e PMI contr'à u virus corona
Mandatu di u Ministru annunziu di sustegnu è tempu supplementu à e PMI contr'à u virus corona

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà annunziatu u pacchettu di triplice prutezzione chì prutegerà e PMI contr'à u novu tipu di coronavirus COVID-19. U Ministru Varank hà dichjaratu chì susteneranu finu à 3 milioni di TL per impresa per a produzzione domestica di prudutti cum'è disinfettante, vestiti protettivi, occhiali protettivi, maschere è guanti attraversu KOSGEB è ​​hà dettu: "Avemu postponendu i crediti KOSGEB per 6 mesi. "Daremu 3 mesi supplementari à i prughjetti KOSGEB". disse.

IN COOPERAZIONE

Dopu à u Pacchettu Scudu di Stabilità Ecunomica, annunziatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan è attivendu una risorsa di 19 miliardi di lire per riduce l'effetti di l'epidemie di COVID-100, i ministeri travaglianu ancu in coordinazione per sustene u settore reale.

U REQUISIT D'ETANOL hè statu eliminatu

À a dumanda di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, u Cunsigliu Regulatore di u Mercatu di l'Energia hà sospesu l'obbligazione di mischjà 19 per centu di etanolu in benzina per 3 mesi per risponde à a crescente necessità di disinfettante è di colonia per via di COVID-3 cù a produzzione domestica.

PLAN DI 3 GAMBE

U Ministeru hà iniziatu un novu studiu contru l'epidemie di COVID-19 chì hà scuzzulatu u mondu. Un pianu à trè fronti hè statu messu in azzione attraversu KOSGEB, l'istituzione pertinente di u Ministeru.

FINO A L'EFFETTI DI A PANDEMIA SONT RIMUSI

Spieghendu i dettagli di u pianu, u Ministru Varank hà dettu: "Avemu aghjustatu novi prudutti à a nostra lista di prudutti in u scopu di u Prugramma di Supportu TEKNOYATIRIM di KOSGEB. E nostre imprese chì producenu prudutti cum'è disinfettanti, vestiti protettivi, occhiali protettivi, maschere è guanti cù risorse domestiche puderanu prufittà di u prugramma di supportu TEKNOYATIRIM di KOSGEB. "Puderanu prufittà di stu prugramma finu à chì l'autorità ufficiali anu annunziatu chì u risicu di l'epidemie hè sparitu". disse.

SUPPORTU FINO A 6 MILIONI TL

Varank hà dichjaratu chì l'imprese preparanu prughjetti ligati à questi prudutti è hà dettu: "Supporteremu questi prughjetti finu à 6 milioni di TL. "4 milioni 200 mila TL di questu seranu rimborsabili". disse.

SCONTU CU I FABRICATORI

Nutendu chì monitoranu da vicinu tutti i sviluppi in i mercati, Varank hà dettu: "Dopu à a diffusione di COVID-19 in u mondu, ci era naturalmente una dumanda per i prudutti chì avemu aghjustatu à a lista. Per risponde à a dumanda, avemu cuntattatu i pruduttori, vale à dì l'imprese è e PMI. Cuntribuisceremu à risponde à a crescente dumanda di sti prudutti cù u sustegnu chì furnimu. "Sfurtunatamente, eviteremu speculazioni create da certi opportunisti". disse.

L'APPLICAZIONI PARTENU

Varank hà dettu chì anu cuminciatu à riceve l'applicazioni è hà dettu: "In questu periodu quandu andemu per un prucessu straordinariu, i bordi di KOSGEB piglianu e decisioni più veloce di u normale è determinanu i prughjetti da esse supportati in pocu tempu. I pagamenti saranu fatti immediatamente ". disse.

DEBITI FINA U 30 JUNI

Enfatizendu chì a seconda parte di u pacchettu hè u posponimentu di i crediti KOSGEB, Varank hà dettu: "Avemu postponutu i crediti finu à u 30 di ghjugnu 2020 in u scopu di u sustegnu rimborsabile furnitu da KOSGEB. "Avemu postponutu i pagamenti chì e PMI in questa situazione devenu fà à KOSGEB da 30 mesi finu à u 2020 di ghjugnu 3". disse.

U NUMRU DI MATURITÀ ùn cambierà

Varank hà sottolineatu chì tutti i pagamenti chì l'imprese rimbursanu sò stati posposti è hà dettu: "U numeru di maturità ùn cambierà micca. Nisun interessu legale serà pagatu. "I nostri PMI, chì prima beneficiavanu di e decisioni di posponimentu di KOSGEB nantu à i so crediti, puderanu ancu prufittà di sta decisione". disse.

I prughjetti ùn saranu micca interrutti

Nutendu chì KOSGEB offre un supportu basatu à prughjetti attraversu i so diversi prugrammi è sustene ancu l'imprenditori, Varank hà dettu: "Daremu un tempu supplementu finu à 11 mesi à l'imprese chì devenu cumpiendu i so obblighi di u periodu di prughjettu o l'obblighi di u prugramma di l'imprenditorialità à u 2020 di marzu o dopu. , 4. "In questu modu, i prughjetti ùn saranu micca interrotti". disse.

NON HAI BISOGNO DI DECISIONE DI CONSIGLIO

Sottulineendu chì l'imprese duveranu dumandà tempu supplementu, Varank hà dettu: "Avemu acceleratu u prucessu di decisione, è daremu immediatamente una estensione di tempu à e nostre PMI chì u dumandanu, senza bisognu di una nova decisione di u cunsigliu".

Useremu tutti i strumenti

Enfatizendu chì stu dirittu pò esse usatu finu à a dichjarazione di l'autorità ufficiali chì l'effetti di l'epidemie di COVID-19 sò spariti, Varank hà cuntinuatu cusì: Semu unu di i primi paesi à reagisce à u risicu di l'epidemie di COVID-19. Cum'è u Ministeru, avemu cuminciatu à discutiri e misure da piglià mentre u virus hè à e fruntiere di a Cina. I nostri imprese sò di sicuru affettati da sta epidemia chì si sparghje rapidamente in u mondu. Sapemu ciò chì deve esse fattu per prutege e nostre PMI, è avemu principiatu à implementà. Continueremu à aduprà tutti i strumenti à a nostra dispusizione per assicurà a cuntinuità in a pruduzzione durante stu prucessu è dopu chì l'effetti di sta epidemia spariscenu in u mondu.

LOTTA TOTALE

Ricordendu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu u Pacchettu di Scudu per a Stabilità Ecunomica dopu a Reunione di Coordinazione Anti-Coronavirus, Varank hà dettu: "Avemu una lotta tutale contr'à COVID-19, cumprese u settore publicu, privatu è università. I nostri medichi è infermieri travaglianu 24 ore à ghjornu, circannu di cuntrullà u virus. "Tutti i nostri ministeri facenu grandi sforzi sottu a guida di u nostru presidente". disse.

SENSU CUMUNE

In riferimentu à l'impurtanza di i citadini chì piglianu in considerazione dichjarazioni ufficiali, Varank hà cuntinuatu: A megliu precauzione chì pudemu piglià tutti hè di prutege noi stessi. Per quessa, ùn duvemu micca lascià e nostre case, salvu necessariu o necessariu. Mantenemu a distanza suciale. Ùn fate micca attente à e dichjarazioni speculative, in particulare nantu à e social media. Hè ovvi chì superemu facilmente tutti l'ostaculi quandu agiscemu cun sensu cumunu, mantenemu viva sta credenza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*