Regolamentu di Distanza Sicura in Trasportu Pùblicu di Istanbul

Regulamentu di a distanza sicura in u trasportu publicu in Istanbul
Regulamentu di a distanza sicura in u trasportu publicu in Istanbul

IMM; hà pigliatu misure supplementari per mantene una distanza sicura in autobus, metrobus, minibus è veiculi di u sistema ferroviariu. U numeru di passageri serà mantinutu bassu aumentendu u numeru di voli durante l'ore di punta.

E precauzioni sò aumentate per via di l'epidemie di Coronavirus chì hà affettatu u nostru paese è u mondu. U Ministeru di l'Affari Interni hà publicatu una circular chì dice chì a capacità di trasportu di u passageru specificata in a licenza di u veiculu per tutti i veiculi di trasportu publicu serà ridutta di 50 per centu.

Ancu s'ellu ci era una diminuzione di finu à u 70 per centu in u trasportu publicu in Istanbul, misure supplementari sò state pigliate per prevene a congestione parziale in l'ore di a matina è di a sera. Per evità a congestione chì supera a distanza sicura in u trasportu publicu urbanu, i sforzi sò stati iniziati per aumentà u numeru di viaghji in alcune linee.

A Direzzione Generale IETT, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), aumenterà u numeru di viaghji durante l'ore di punta, prevenendu cusì a congestione parziale di l'autobus durante l'andà à u travagliu è u ritornu in casa.

In l'autobus IETT, u prucessu di produzzione di a cabina di u cunduttore cuntinueghja per impedisce u cuntattu di u cunduttore è di u passageru. A stallazione di cabine di prutezzione di i cunduttori in tutti i busi cunnessi à l'IETT serà cumpletata in pocu tempu.

Inoltre; I manifesti chì informanu i passageri seranu appiccicati in l'autobus İETT, OTOBÜS AŞ è ÖHO. I stickers informativi seranu incollati nantu à i posti chì deve esse lasciati vioti. U regulamentu serà ancu annunziatu à u publicu per annunzii in vittura. Per d 'altra banda, e porte di fronte di i veiculi nantu à a linea di metrobus sò stati chjusi per l'imbarcu è u sbarcu. In l'applicazione lanciata per assicurà chì u cunduttore è i passageri viaghjanu à una distanza sicura, i posti di prima fila daretu à u cunduttore in u veiculu sò ancu chjusi.

A TARIFFA D'UTILIZZA DI SISTEMA FERROVIARIO HA DIMINUATA DI 70 PERCENT

Dopu l'epidemie di Coronavirus (Covid-19) in Istanbul, u numeru di passageri in i sistemi ferroviari operati da a filiale IMM METRO İSTANBUL AŞ hè diminuitu finu à u 70 per centu. U trasportu cuntinueghja à esse realizatu in sistemi ferroviari in cunfurmità cù a circular publicata da u Ministeru di l'Affari Interni cù u novu calendariu passatu u luni 23 di marzu.

A metro è i tramvii seranu dispunibili da dumane Mantene a vostra distanza suciale i manifesti seranu appiccicati. I stickers d'avvertimentu seranu incollati nantu à i posti chì deve esse lasciati vioti.

I MINIBUSES È L'ACCI sò INSPETTATI ANCHE

I squadre di Pulizzia IMM anu iniziatu ispezioni di "distanza sicura" nantu à e linee di minibus è minibus. Durante i cuntrolli di a matina nantu à e linee di minibus è minibus nantu à i lati europei è anatoliani, hè statu determinatu chì i minibus ùn accettanu micca i passageri in piedi è i posti ùn eranu micca cumpletamente pieni. Hè statu ancu osservatu chì u numeru di passageri diminuì in e linee di minibus. A Pulizzia di l'IMM hà da cuntinuà u so travagliu d'ispezione, in particulare in l'ore di a matina è di a sera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*