I travagliadori di scavi di Haydarpaşa resistenti vincenu!

resistendu i travagliadori di scavi di haydarpasa vintu
resistendu i travagliadori di scavi di haydarpasa vintu

I travagliadori di scavi chì travaglianu in u situ di scavi archeologichi in Haydarpaşa, chì anu iniziatu a lotta a settimana passata per i so salarii impagati per mesi è lascianu u so travagliu ieri, anu ricivutu e so quote.

In a dichjarazione fatta da a Rete di i travagliadori di a custruzzione, simu nantu à u collu di i patroni: "Comu hè cunnisciutu, avemu fattu un arrestu di u travagliu ieri in u situ di scavi di Haydarpaşa. Dopu u licenziamentu, u capu di Ege Yapı Ray hè ghjuntu à u situ di custruzzione è hà dichjaratu ch'ellu pagava i crediti di i travagliadori u venneri 20 di marzu, ma da tandu hà dettu chì e cundizioni seranu peghju. Per d 'altra banda, avemu ricurdatu chì più i patroni volenu u peghju per i travagliadori, più ci batteremu ".

Hè statu dichjaratu in a dichjarazione chì a prutesta tenuta davanti à a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa hè stata realizata per fà chì i patroni capiscenu megliu a determinazione di i travagliadori è per dimustrà ciò chì i travagliadori ponu ottene quandu sò urganizati:

"Pocu pocu dopu, u patronu, chì hà prumessu u 20 di marzu, hà pagatu tutti i crediti di i travagliadori chì cuntinueghjanu à travaglià da avà, è tutti i crediti di quelli chì volenu aduprà u so dirittu di cessazione, cumpresi l'avvisu è l'indennità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*