Ministeru annunciatu! Parrucchieri, Parrucchieri, Saloni di bellezza sò chjusi

u ministeru hà annunziatu chì i saloni di bellezza di i parrucchieri sò chjusi
u ministeru hà annunziatu chì i saloni di bellezza di i parrucchieri sò chjusi

U Ministeru di l'Affari Interni hà mandatu una circular addiziale annantu à Coronavirus à 81 Governatori Pruvinciali. Cù a circular, l'attività di barbieri, parrucchieri è centri di bellezza seranu temporaneamente sospese da 21:18.00 u XNUMX di marzu, per via di u fattu chì i citadini sò inseme è ci sò parechji cuntatti fisichi durante a prucedura.

Da l'epidemie di Coronanirus (Kovid-19); U Ministeru di l'Interior cuntinueghja à piglià misure per prutege i citadini è impedisce a diffusione di l'epidemie. In u risultatu di e valutazioni fatte cù u Ministeru di l'Interior è u Ministeru di a Salute, chì hà mandatu circulari à e pruvince per a sospensjoni temporale di l'attività di certi lochi publichi chì ùn eranu micca diretti direttamente à i bisogni basi di i citadini prima; In più di e misure pigliate, una altra circular hè stata mandata à i guvernatori.

Cù a circular, pò esse risicatu per i citadini aumentendu a diffusione di u virus sopra menzionatu per u fattu chì i citadini sò inseme è ci sò parechji cuntatti fisichi durante u prucessu; barbiere, salone di bellezza / centru, parrucchiere ecc. L'attività di i posti di travagliu seranu temporaneamente sospese da u 21 di marzu, 18:00.

U Ministeru hà dumandatu chì e misure necessarie sò urgentemente pianificate / implementate in u quadru di e disposizioni di a Legge pertinente da i guvernatori / sottu-governatori in quantu à queste misure, in cooperazione cù e municipalità di pruvincia / distrettu, è chì u prublema deve esse seguitu. da e unità di applicazione di a lege in modu chì ùn ci sia micca disrupzioni in l'implementazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*