I studienti ERASMUS partenu cù l'Orient Express per "Just That Moment"

I studienti Erasmus partianu cù l'espresso orientali solu per quellu mumentu
I studienti Erasmus partianu cù l'espresso orientali solu per quellu mumentu

Cù u protocolu firmatu trà a Direzzione Generale di Trasportu TCDD è l'Università di Ankara, i studienti ERASMUS sò stati mandati da a Stazione Ferroviaria di Ankara u 9 di marzu cù l'Eastern Express per participà à a cumpetizione "International Just That Moment" cù e so ritratti.

Direttore Generale di TCDD Trasportu Kamuran Yazıcı, Direttore Generale Diputatu di TCDD Transportation Şinasi Kazancıoğlu, Rettore di l'Università di Ankara Prof. Dr. Erkan İbiş è Dean di l'Università di Ankara Facultà di Comunicazione Prof. Dr. Abdulrezak Altun hà participatu.

"I studienti ERASMUS feranu ritratti mentre viaghjanu cù l'Eastern Express, Touristic Eastern Express, Güney/Kurtalan Express è Van Lake Express"

Facendu dichjarazioni prima di l'addiu, u Direttore Generale di TCDD Transportation, Kamuran Yazıcı, hà dettu: "U terzu di u cuncorsu di fotografia "Oriental Express Just That Moment", urganizatu sottu l'auspici di u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastruttura, si terrà à u mondu internaziunale per a prima volta in 2020. In questu cuntestu, cù u protokollu firmatu trà a Direzzione Generale di Trasportu TCDD è u Rettore di l'Università di Ankara, i studienti stranieri chì studianu in Turchia sò nantu à l'Eastern Express, Touristic Eastern Express, Güney / Kurtalan Express è Van Lake Express per piglià foto per u "International Just". That Moment Photo Contest "viaghjà". disse.

Yazıcı hà dichjaratu chì cù u protocolu firmatu, hè destinatu à aiutà i studienti stranieri chì studianu cù e "Borse di Turchia" di a Presidenza per i Turchi à l'Esternu è e Comunità Relative per revelà l'aspetti storichi, culturali è suciale di Turchia cù u putere di a fotografia.

Yazıcı hà dichjaratu chì stu primu gruppu era custituitu da 18 studienti d'Italia, Pulonia, Estonia, Cuba, Kazakhstan, Egittu, Afganistan, Kazakistan, Sao Tome Principe, Albania, Ciad, Azerbaijan, Maroccu è Turchia.

"I studienti ERASMUS cunnosceranu megliu u nostru paese cù stu prughjettu"

U Rettore di l'Università di Ankara, Erkan İbiş, hà dichjaratu ch'ellu era felice per i studienti di viaghjà in u scopu di u protocolu firmatu è hà dettu: "In realtà, hè sia un prughjettu di rispunsabilità suciale, un prughjettu di sensibilizazione, è una opportunità per prumove u nostru paese, induve assai. sferenti studianti internaziunali si riuniscenu, è duv'elli striveranu per a cultura è l'arte è piglianu ritratti, un viaghju induve cunniscenu u nostru paese cù i so valori, tradizioni è cultura, sò veramente furtunati. Semu assai felici chì i nostri studienti participanu à un tali avvenimentu, chì noi cum'è l'Università di Ankara u sustenemu, è chì a nostra Direzzione Generale di Trasportu u sustene. Pensu chì questu serà assai efficace è risultà in risultati efficaci, è chì ognunu di elli tornerà in i so paesi cù infurmazioni assai più dettagliate nantu à u nostru paese ".

"Vuliu veramente vene in Turchia"

Alexandra, chì hè ghjunta à Ankara da Mosca cù u prugramma ERASMUS è hà dichjaratu ch'ella hà studiatu à a Facultà di Scienze Politiche, hà dettu: "Aghju aspittatu per andà in Kars per un bellu pezzu, grazie assai. Aghju amparatu u turcu à l'Università Statale di Mosca per 2,5 anni. Vuliu veramente vene in Turchia. Sò assai entusiasta, stu viaghju serà assai bonu ".

"Aghju amatu assai a Turchia perchè simu un paese parente"

Liliya, chì hè venuta da u Kazakistan per studià, hà ancu nutatu chì era u so primu annu in Turchia è hà amatu assai Turchia, aghjustendu: "Questu hè u mo primu annu in Turchia. Amparatu u turcu questu annu. Aghju da principià u mo PhD l'annu prossimu, eramu assai entusiasmati per l'Orient Express. Vuliu veramente andà. Questa hè stata una bona opportunità per noi. Pensu chì faremu belle foto cum'è studienti è vogliu passà un bonu tempu cù i mo amichi. Mi piacia assai a Turchia perchè simu un paese parente ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*