Precauzione di càmera termale contr'à Coronavirus in AŞTİ

Précaution contre les caméras thermiques contre le coronavirus à l'ASTI
Précaution contre les caméras thermiques contre le coronavirus à l'ASTI

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua à piglià novi misure contr'à l'epidemie di coronavirus. In questu cuntestu, e camere termiche sò state piazzate à e porte d'entrata è di uscita di AŞTİ, chì hè u puntu cumunu di millaie di passageri ogni ghjornu, per prutege a salute publica. Mentre l'entrata è l'uscita di l'Ankara Intercity Bus Enterprise sò state cuminciate à esse furnite da solu 2 porte, i punti di partenza è di imbarcu di i passageri in 4 punti sò stati ancu annullati. U Capu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana, Mustafa Koç, hà dettu chì e persone in risicu di epidemie seranu rilevate più rapidamente grazie à e camere termiche chì misuranu a temperatura remotamente.

Cuntinuendu a so lotta efficace contr'à l'epidemie di coronavirus in tutta a capitale, a Municipalità Metropolitana cuntinueghja à piglià novi misure in i punti induve i citadini sò cuncentrati.

A Municipalità Metropolitana hà iniziatu recentemente l'applicazione di càmera termale in AŞTİ, induve migliaia di passageri viaghjanu ogni ghjornu.

MISURA PÀ A SALUTE PUBBLICA

Mentre un totale di 2 camere termiche sò state piazzate nantu à u pianu di entrata è di uscita di AŞTİ, l'altri porte sò stati chjusi. Mentre chì l'entrata è l'uscita sò furnite da solu duie porte, i punti di carica è scaricamentu di i passageri in 4 punti sò stati ancu annullati.

A Municipalità Metropolitana, chì implementa e misure chì dà priorità à a salute publica una per una, rilevarà istantaneamente i citadini cù una febbre di 38 gradi è sopra, grazia à e camere termiche chì hà messu in AŞTİ, è li mandarà à l'uspidale in u presenza di una ambulanza, squadra di salute è polizia.

PERIODU CAMERA TERMICA À AŞTİ

Cuntinuendu i travaglii regulari di pulizia è disinfezione in ogni parte di a capitale è in particulare in i lochi publichi, a Municipalità Metropolitana dà avvisi distribuendu brochure di manu nantu à u coronavirus à i citadini chì venenu in AŞTİ.

Dichjarà chì tutti i passageri, in particulare l'impiegati chì entranu è escenu da a stazione di l'autobus cù e camere termiche installate, detectaranu s'ellu anu febbre in casu di situazione di risicu, u capu di u dipartimentu di polizia Mustafa Koç hà spartutu e seguenti informazioni nantu à a nova applicazione:

"AŞTİ hè unu di i centri principali chì accettanu passageri à Ankara. Dunque, avemu pigliatu parechje misure supplementari per assicurà chì un citatinu infettatu in a capitale ùn porta micca a malatia in altre pruvince o chì quelli chì venenu da fora di Ankara ùn portanu micca u virus in a nostra cità. À u principiu di questi, avemu sguassatu i tappe intermedii cù l'istruzzioni di u nostru presidente, u sgiò Mansur Yavaş. Facemu l'entrata è l'uscita da un centru unicu in u trasportu d'autobus à Ankara per strada. Sugemu i nostri citadini entranti à a misurazione di a febbre cù u sistema di sicurità di a camera termale. Dirigemu i citadini chì a febbre hè sottu à 38 gradi à l'autobus senza alcuna prucedura, o lascemu u passageru in entrata à a cità. S'ellu hà una febbre alta, mettemu immediatamente una maschera è informemu l'ambulanza è e squadre mediche chì aspettanu fora. I nostri amichi di l'ufficiale di pulizie fighjanu ancu i nostri citadini. E squadre di salute portanu u citadinu à l'uspidale designatu. Chiudendu tutte e porte d'entrata è di uscita, furnimu entrata è uscita à AŞTİ solu per a porta induve hè fattu u cuntrollu di a camera termica. Cù u novu sistema chì avemu stallatu da u luni, avemu da piglià i passageri chì arrivanu è i passageri chì partenu in una porta separata. I travaglii di disinfezione realizati da a nostra municipalità metropolitana dapoi u primu ghjornu sò realizati continuamente cù una squadra speciale stabilita solu per AŞTİ. Continuemu ancu e nostre misure per prevene l'infezione chì pò esse trasmessa da e superfici ".

PUNTI DI SCARICA E CARICA DI INTERCITÀ ANNULLATI

In più di e misure pigliate in l'Operazione di l'Autobus Intercity di Ankara contr'à u coronavirus chì si sparghje rapidamente in u mondu, a Municipalità Metropolitana hà ancu annullatu i "Punti di Carica è di Carica Inter-City" in 4 diverse regioni per scopi di precauzione.

Finu à passà u risicu di l'epidemie, l'operazione di scaricamentu è di carica di i passageri seranu realizate da un centru unicu solu da AŞTİ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*